• Je kent ze wel, de goede feetjes uit Disney's Doornroosje! Juist, ja, de rebelse blauwe, de zachtaardige groene en de wijze rode. Ze heten Mooiweertje, Flora en Fauna en hebben Doornroosje zestien jaar lang opgevoed en waren haar steun en toeverlaat. Kom er achter wie van hen in jou schuilt...

    [ bericht aangepast op 2 jan 2014 - 12:37 ]


    "A weed is simply a flower that somebody has decided is in the wrong place." Sister Monica Joan, Call the Midwife

    Volgens mij is Doornroosje jouw favoriete sprookje. :Y)


    I'm just a musical prostitute, my dear. - Freddie Mercury

    Scandal schreef:
    Volgens mij is Doornroosje jouw favoriete sprookje. :Y)


    Nee, eigenlijk niet! Ik heb de film vannacht (voor de helft) sinds jaren weer gezien en ik toen besloot ik wat quizzen ervan te maken, omdat het vroeger mijn favoriete film was. Ik kan 'em uren en uren achter elkaar kijken en ik was als de dood voor Malafide - mijn weelderige fantasie deed haar het Monster van de Nacht onder mijn bed zijn. :x


    "A weed is simply a flower that somebody has decided is in the wrong place." Sister Monica Joan, Call the Midwife

    Disnerd schreef:
    (...)

    Nee, eigenlijk niet! Ik heb de film vannacht (voor de helft) sinds jaren weer gezien en ik toen besloot ik wat quizzen ervan te maken, omdat het vroeger mijn favoriete film was. Ik kan 'em uren en uren achter elkaar kijken en ik was als de dood voor Malafide - mijn weelderige fantasie deed haar het Monster van de Nacht onder mijn bed zijn. :x

    Haha =P

    Ik ben Mooiweertje =)


    I'm just a musical prostitute, my dear. - Freddie Mercury

    Scandal schreef:
    (...)
    Haha =P

    Ik ben Mooiweertje =)


    Same here. c: Mooiweertje vind ik echt humoristisch. x]


    "A weed is simply a flower that somebody has decided is in the wrong place." Sister Monica Joan, Call the Midwife

    Ik ben Fauna, haha.
    Al is Mooiweertje mijn favoriet in de film (:


    You can't have a rainbow, without a little rain.

    Ik ben Fauna, al ben ik denk ik eigenlijk een mix van alledrie c:


    Tijd voor koffie.

    Burglar schreef:
    Ik ben Fauna, al ben ik denk ik eigenlijk een mix van alledrie c:


    Bij mij ook. Vooral Mooiweertje, maar ook Flora en Fauna.


    "A weed is simply a flower that somebody has decided is in the wrong place." Sister Monica Joan, Call the Midwife

    Fauna.
    Ik moet wel zeggen dat bij sommige antwoorden er meer van toepassing op mij waren.


    Quiet the mind, and the soul will speak.

    Fauna (A)


    If the compass breaks then follow your heart and I hope it leads you right back into my arms.

    Bedankt voor het maken van de quiz! c:


    "A weed is simply a flower that somebody has decided is in the wrong place." Sister Monica Joan, Call the Midwife