• -Niet meer van toepassing-

    [ topic verplaatst door een moderator ]

    [ bericht aangepast op 12 nov 2012 - 16:51 ]


    One Who Travels A Higher Path.

    Naam: Diana Maya Irina Borisovaena
    Bijnaam: Diana word vaak bij haar tweede naam genoemd.
    Leeftijd: 19
    Geslacht: Female
    Innerlijk: Diana is een wantrouwig en stil type, maar is heel betrouwbaar en als je eenmaal bevriend met haar bent, dan zal ze je nooit verraden. Ze kan nogal een beetje scherp uit de hoek komen, maar als je haar eenmaal kent, merk je dat ze een schat van een meid is en dat ze heel intelligent is. Ze is wel nogal ongeduldig, maar dat maakt niet heel veel uit, want vaak laat ze dat niet merken. Diana heeft last van ochtendhumeur en kan niet tegen verandering, als ze eenmaal denkt te weten hoe het zal verlopen.
    Uiterlijk:


    Klik voor groter.
    Diana heeft van nature een lichte kleur rood haar, maar ze heeft het op haar zestiende permanent rood laten verven, na maanden lang kleurspoeling te hebben gebruikt. Ze heeft een grijs, blauwe kleur ogen en een bleke tot blanke huid. Diana is niet heel lang, maar wel slank en haar rondingen hebben een normale grootte.

    Extra: Ze is dol op muziek en schrijven, want het heeft ooit haar leven gered, nadat ze vast zat in een depressie.
    Door: Finch

    [ bericht aangepast op 19 juli 2012 - 23:05 ]


    You gave me forever within the numbered days and I am grateful.

    Gehe, dit lijkt me wel grappig.
    Reserveer maar een meisje voor me, ik ga er nu aan werken! (:


    Quiet the mind, and the soul will speak.

    Morticia schreef:
    Gehe, dit lijkt me wel grappig.
    Reserveer maar een meisje voor me, ik ga er nu aan werken! (:


    Is goed! Zet je erbij! (:


    One Who Travels A Higher Path.

    Invullen voor je rol:
    Naam:

    Caprice Belle Ricci, maar ze wilt liever Belle genoemd worden.
    Bijnaam: Ze wilt dus liever Belle genoemd worden, maar sommige vrienden noemen haar vaak ‘Bambi’ door haar grote, mooie, amandelvormige ogen. Die soms ook roodbruin lijken.
    Leeftijd:
    Ze is tweeëntwintig jaar.
    Geslacht:
    Female – biseksueel.
    Innerlijk:
    Caprice weet vaak wat zij wil, maar ze kan daardoor als intimiderend worden gezien door verschillende mensen. Iets wat ze al vaker heeft mee gemaakt, echter kan dit haar niet veel schelen. Zij is zoals zij is, vind zij, en niemand kan haar zomaar veranderen.
    Zij is slordig en Caprice slingert dingen vaak in het rond, waarna zij deze niet meer kan vinden en halsoverkop op het laatste moment de spullen uitzoekt om dan tot de conclusie te komen dat ze haar spullen beter moet ordenen – waar ze zich daarna toch niet meer aan houdt.
    Wel kan ze, als ze dit wilt, heel spontaan en lief doen tegen je als ze dit wilt. Maar als ze je niet mag, dan kun je maar beter oppassen, want dan lijkt ze net de duivel.
    Uiterlijk:
    Caprice heeft chocoladebruin, krullend haar, wat soms zwart kan lijken, maar in de zon een hele mooie bruine glans heeft. Ze heeft een licht tintje en houdt ervan om hiermee, en met haar lichaam, te pronken.
    Wel heeft ze een tattoo op haar rechterzij van een dromenvanger en een tattoo op haar linker lies/ heup (whatever?) van een rode roos. Als je de reden wilt weten waarom ze die heeft, zul je het moeten vragen.
    Caprice is niet heel erg lang, maar met een lengte van 1.60cm vindt ze eigenlijk alles wel best. Ze houdt van hakken, dus je zult haar er niet veel om horen zeuren. Haar oogkleur is een aparte donkere kleur bruin, maar vaak lijkt het op roodbruin.


    [Let niet op de tattoos en de piercing in het plaatje, want ze heeft alleen een navelpiercing en de tattoos die in mijn beschrijving staan.]
    Extra:
    • Ze is vegetarisch
    • Ze heeft een navelpiercing
    • Ze houdt van alles wat met aardbeien te maken heeft
    • Caprice heeft hele liefdevolle ouders, maar haar vader is sinds kort overleden aan kanker en de rest van haar familie kent zij eigenlijk niet.
    • Caprice kan heel mooi zingen, omdat ze al sinds heel vroeg al zong en daarna gelijk op zangles ging
    Door:
    Morticia


    Quiet the mind, and the soul will speak.

    Dankje! (:


    One Who Travels A Higher Path.

    Haha, Wat zijn ze toch jongensloos.. Zal even een jongen maken XD


    Don't be like the rest of them, darling

    Haha, is goed! ^^ Ik zet je erbij! Eindelijk eens iemand die mee wilt doen!


    One Who Travels A Higher Path.

    Naam: Kane Night
    Bijnaam:/
    Leeftijd: 19
    Geslacht: Mannelijk
    Innerlijk: Kane is voornamelijk een stil persoon, hij praat niet veel maar luisterd wel graag, hij kan bot doen maar dat is vaak gewoon hoe hij is . Kane traint veel en doet aan surven en gitaar spelen.
    Uiterlijk:



    Kane heeft kort bruin haar, bruine ogen en een blanke huiskleur.
    Extra:/komt nog


    Don't be like the rest of them, darling

    Dankje! :3


    One Who Travels A Higher Path.

    Wat vind je van de jongen? Ik had meer foto's maar kon niet kiezen XD


    Don't be like the rest of them, darling

    Haha, leuk hoor. ^^ (Ben toch nieuwsgierig naar die andere foto's :3)


    One Who Travels A Higher Path.

    Haha, hier zijn ze:





    Ik had er meer maar die kan ik zo snel niet vinden XD


    Don't be like the rest of them, darling

    Haha, oke. XD De tweede en de derde zijn ook leuk! :Y)


    One Who Travels A Higher Path.

    XDarkWingsX schreef:
    Haha, oke. XD De tweede en de derde zijn ook leuk! :Y)


    Ik weet het... Ik maak het mezelf te moeielijk.. En er zijn teveel leuke jongens.. XD


    Don't be like the rest of them, darling

    Hahahah. XD En aaaaaahhh....arme jij! :3 Inderdaad....:X


    One Who Travels A Higher Path.