• Hallo allemaal,

    Ik had vandaag zo superveel zin in een frietje oorlog en een frikandel speciaal. En nu is mijn super lieve mama bijna frietjes aan het bakken. Als grote verassing heeft ze er zelfgemaakte appelmoes bij. Dit is super lang geleden en aten we vroeger wel eens bij mijn opa en oma dus nu voel ik mij even oud =)

    Om het nuttig te houden, wat staat er vanavond bij jullie op tafel?


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Oeh ik hou stiekem ook best wel van Frietekes. Maar vanavond heb ik pendang vlees , met sajoerboontjes en rijst gegeten.


    Firm believer of all that is magic

    Ohh, wat lekker!

    Waarschijnlijk is het bij ons vanavond niet zoveel speciaals, want vanmiddag hebben we een sunday roast gedaan, met kip en aardappelen en gegrilde groentes en zo. Was wel heel lekker, hihi.


    Ik kijk uit het raam, naar de lucht en de zon, ik loop naar buiten en flikker van het balkon.

    Oh lekkerrr
    Geniet ervan!

    Ik zou eerst langs de mac gaan voor kipnuggets en frietjes en maybe een milkshake maar ik zit nu in de Domino's te wachten op mijn pizza shoarma :Y)


    "It means no worries, for the rest of your days"

    Bij ons ovenschotel. Ik ben net klaar met eten. ^^


    I'm just a musical prostitute, my dear. - Freddie Mercury

    Mijn vriend en ik aten een of andere vreemde pizza van de Lidl. Daar zat allemaal kaas in en ze leken op kano's of zo, haha.


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Oeh, klinkt erg lekker! Gneiet ervan (:
    Ik kom net van de tafel, ik heb een overnschotel met pompoen, gehakt en tomaat gegeten. Enorm lekker c;


    [Dragonneau > Osha] Valar Morghulis

    Wij hebben vanavond waarschijnlijk bitterballen. :Y)


    oi, suzy

    Lekker!
    Wij hadden vanavond hamburgers. (:

    Het plan was mosselen, maar het werd uiteindeijk mais met gehaktballetjes van de Ikea.

    [ bericht aangepast op 1 okt 2017 - 21:32 ]


    Physics is awesome

    Wij aten taaie spaghetti vanavond maar later in de avond nog maar een frietje gehaald :Y)


    And as we fall, time is frozen I know we break, but we're not broken (Aedion -> YoungbIood)