• Mijn zus liet me net een krantenartikel lezen over het graf van een vriendin van haar. De moeder van die vriendin had de dag voor moederdag een bos witte rozen op bij het graf gezet. Komt ze op moederdag weer bij het graf zijn de rozen weg. Gestolen.
    Die arme vrouw is natuurlijk helemaal overstuur en boos. Eerst verlies je je dochter, ze is een klein jaartje geleden plotseling aan darmkanker overleden, en dan word ook nog haar graf onteert.

    Welke idioot steelt er nou weer bloemen van een graf? Dan ben je toch ook goed gek. De moeder heeft aangiften gedaan en ik hoop dat ze die klootzak oppakken en een flinke taakstraf geven. Zou wel niet gebeuren maar ok.
    Serieus, toen ik dat las werd ik zo kwaad op. Echt zo respectloos.


    Hey you, don't tell me there's no hope at all. Together we stand, divided we fall

    Het gebeurt vaker, maar ik vind het heel vervelend en iedere keer vraag ik me weer af wat die mensen dan toch bezielt. Sterkte ermee.


    Bananen zijn lekker, toch? Zet dit ook in je signature als je ook van bananaaaas houdt!

    Dat vind ik echt zielig.

    Linchpin schreef:
    Het gebeurt zoveel en sorry maar het is niet alsof ze die gast te pakken gaan krijgen. |:


    Sadly that's true.


    Til hug og blod.

    Dat is toch ook onrespectvol voor de persoon die de gestolen bloemen op zijn graf krijgt? Dat diegene niet eens bloemen uit een winkel krijgt, maar van een ander graf?


    Food.

    Tchaikowski schreef:
    Dat vind ik echt vreselijk. Zoiets staat vaak veel dichterbij iemand dan je denkt, maar daar denken ze dan totaal niet over na :W
    En gelijk heb je, hopelijk krijgt die gast een goede straf.


    comfort in c h a o s

    Dat vind ik zó respectloos...


    Bad decisions make good stories.

    Audacity schreef:
    Zulke mensen kunnen beter maar zelf in een graf liggen.


    If the compass breaks then follow your heart and I hope it leads you right back into my arms.

    Scharry schreef:
    Dat is toch ook onrespectvol voor de persoon die de gestolen bloemen op zijn graf krijgt? Dat diegene niet eens bloemen uit een winkel krijgt, maar van een ander graf?

    Waarschijnlijk staan ze ergens bij mamma lief op de tafel.
    @Linchpin
    Er hangen camera's, dus er is een kleine kans. Meer dan nog vind ik het schandelijk.


    Hey you, don't tell me there's no hope at all. Together we stand, divided we fall

    Ik vind het walgelijk, ik kan er ook niet tegen. Het is disrespectvol voor de overledene en zijn of haar nabestaanden. Helaas pak je zelden zo'n treurig persoon op die het in z'n harsens haalt deze bezopen actie te doen, maar dat soort mensen moeten echt even inbinden en nadenken met wat ze doen voordat ze zulke onterende dingen doen.

    [ bericht aangepast op 17 mei 2012 - 21:12 ]


    "A weed is simply a flower that somebody has decided is in the wrong place." Sister Monica Joan, Call the Midwife

    Zielig. Dat is het enige woord wat past bij zulke mensen.


    "I didn’t trip, I was just testing the gravity, and it still works"

    Audacity schreef:
    Zulke mensen kunnen beter maar zelf in een graf liggen.


    Today is the oldest you have ever been, and the youngest you'll ever be.

    Dat is echt vreselijk. Waarom beseffen die mensen niet wat voor emotionele waarde daar aan zit? Daar moet je van af blijven.

    Serieus, zulke mensen moeten ze echt zwaar straffen. Het is gewoon vreselijk om zoiets te doen.

    Bij ons is het ook een keer gebeurd, bij mijn oma's graf. Mijn moeder had daar een glazen hartje neergezet met een gedicht aan de binnenkant. Mijn oma hield van glaswerk en ze vond dit hartje prachtig. Ze had hem daarom ook voor altijd bewaard. Dus, op een ochtend las mijn moeder in de krant dat er spullen gestolen waren op het begraafplaats waar mijn oma ook ligt. Raad eens? Dat hartje is ook meegenomen.

    Het is echt vreselijk, hoe kunnen mensen zoiets doen?


    Every scrap of you would be taken from me, watched as you signed your name Marjorie