• Hoi.
    Ik moest vandaag koken. Een of andere ovenschaal, waar ook aardappelpuree in zat. Ik deed alles volgens de verpakking, alleen ging het niet helemaal zoals ik hoopte. De aardappelpuree moest ik dus blijkbaar op laag vuur koken, nou, dat was ik dus vergeten. Toen vloog het alle kanten op! ;o Ik ging angstig opzoek naar een deksel, alleen er pastte er geeneen op de pan. Dus mijn hele hand zit onder brandplekjes. Pfoeee.
    Wie is er nog meer zo'n kook-held? (cat)


    "I believe that marriage isn't between a man and a woman; but between love and love." - Frank Ocean

    Ik. Ik laat alles aanbranden. (cat)


    "Well, well. Look who we've got here!"

    Ik (: Blijkbaar valt mijn spaghetti niet te eten en ik laat ook alles aanbranden.


    Take risks and conquer your fears.

    Ik kan koken, maar doe het al een tijdje :3
    In het begin had ik de vlees wel erg verpruts. Het branden aan en de keuken+ woonkamer werd erg mistig. Ik had alle deuren open moeten zetten en het stonk ook voor een lange tijd....(cat)


    “You want weapons? We’re in a library! Books! The best weapons in the world!” ~The Doctor

    That sucks D:.
    Ik kan op zich wel koken. Biefstuk en vis gaat prima. Eigenlijk bijna alles wel wat ik wil. Wil nog wel een keer een quiche maken.


    No growth of the heart is ever a waste

    Barnabas schreef:
    Ik. Ik laat alles aanbranden. (cat)


    i put the fun in funeral

    Barnabas schreef:
    Ik. Ik laat alles aanbranden. (cat)

    En jij wilde bakker worden? ;]

    OT: mwa, ik kan de basisdingen, maar ik wel vaak wel ongeduldig genoeg om alles te vroeg van het vuur te halen ;]


    Deep inside, I've never felt alive

    Nou, ik heb 3 jaar lang, 6 uur in de week kook les gehad (cat) So, I'm fine.

    but, poor you. :'D


    Welcome to Night Vale. All Hail the Glow Cloud. All Hail Perfect, Beautiful Carlos.

    Ik kan pannenkoeken bakken :'D En eieren :'D
    Meer heb ik nooit geprobeerd eigenlijk xd


    You always have a choice in life, it's sometimes just

    Eh, ik heb gisteren een pizza uit de oven gehaald - met ovenhandschoen - maar hij viel een beetje. Dus ik die pizza vangen, uit reflex, maar ik had dus maar één handschoen en nu heb ik brandblaren.
    En ik heb een tijdje terug mijn keuken in de fik gezet, ook per ongeluk natuurlijk.


    Our Father who art in Heaven. Our Father who art buried in the yard.

    Ik kan wel koken. 8D

    Ik kán het wel, maar heb er geen gedúld voor. Dat ben ik dan weer.
    Oh, en de koekenpan vloog eens door de woonkamer.


    Not every fairy tales ends with: and they lived happily ever after - Prince Harry of Wales

    Ik kan een omelet maken en thee zetten. Telt dat? (cat)


    If we had not a soul, music would have created it.

    Ik kan koken :Y)


    If the compass breaks then follow your heart and I hope it leads you right back into my arms.

    Ik kan best goed koken eigenlijk.. Zolang ik er maar zin in heb.
    Maar ik heb er ook les in gehad (en examen in gedaan..)


    Believe in yourself.

    Ik kan best wel koken, vind het ook altijd leuk om te doen. [:


    You're a lover of the wild and a joker of the heart, but are you mine?