• Nu Hayden Palmer eindelijk klaar is en highschool heeft afgerond is het tijd voor een ander hoofdstuk: De universiteit. Een tijd vol feesten, hard zwoegen en het leren kennen van je nieuwe beste vrienden. Helaas voor Hayden, wanneer ze op de campus aankomt en denkt haar kamer te mogen delen met drie leuke meisjes, blijkt er een kleine fout te zijn gemaakt. Hayden zit ingedeeld met drie jongens en opgescheept met een enorm vieze kamer waarbij Afghanistan nog niets is. Ze besluit er ondanks alle omstandigheden te blijven, maar zal dit haar opleiding goed doen of zal ze deze tijd later herinneren als een letterlijke hel? En hoe zit het met de universiteit zelf, is het echt wat ze altijd al wilde?


    Oh god, ik suck echt zo erg in samenvattingen, maar oké. Heel kort samengevat, dit wordt dus een lekker cliché verhaal. Gewoon omdat ik er zin in heb en niets anders te doen – buiten het leren voor examens om, haha. Nu vroeg ik me dus af, zijn er hier mensen die behoefte hebben om een rolletje in te vullen? Zo ja, zie hieronder en ik ben je voor eeuwig dankbaar.

    Nodig
    # Haar drie kamergenoten, beetje verschillende karakters.
    # Nieuwe goede vriendin Hayden – leeftijd 19.
    # Paar bitches, jongens variant mag ook.
    # Aantal leraren.
    # Overige klasgenoten.

    Hayden is trouwens negentien jaar oud, dus haar klasgenoten moeten ook ongeveer die leeftijd hebben. De universiteit staat in Londen. (:

    In te vullen
    Rol:
    Naam, bijnaam:
    Achternaam:
    Volledige naam:
    Leeftijd, geboortedatum: Voor studenten leeftijd tussen 19 en 24
    Nationaliteit: Verhaal speelt zich af in Londen, maar het kan zijn dat jouw personage bijvoorbeeld uit Ierland komt, Frankrijk of Birmingham?
    Karakter: Wees beetje origineel, peeps. Niet iedereen is perfect, slim, grappig.
    Uiterlijk: Redelijk bekend persoon toch wel, aangezien ik trailer wil. Omschrijving is welkom zoals lengte, etc. Selena Gomez is bezet.
    Opleiding: Ook hierbij wil ik iets origineels. Niet iedereen wilt fotograaf worden of dokter.
    Extra: Alles wat je nog van belang vindt, kamergenoten, beste vrienden, je kamer, familie, religie, etc.
    Waarschuwen? Ja/Nee

    Alvast bedankt, je mag zoveel rollen invullen als je wilt. Ik kies niet de eerste, maar de beste voor de bovenste rollen. Uiteindelijk krijgt iedereen toch wel een rol als klasgenoot namelijk.

    [ bericht aangepast op 17 mei 2012 - 23:05 ]


    Her heart was a secret garden and the walls were very high.

    Santos schreef:
    Hoooi ik ga nog invullen. _O_


    Dankjewel! (:


    Her heart was a secret garden and the walls were very high.

    Rol: Bitch - jongensvariant.
    Naam, bijnaam: Neil.
    Achternaam: Rutherford.
    Volledige naam: Neil Spencer Eduardo Rutherford.
    Leeftijd, geboortedatum: Neil is eenentwintig, hoewel hij er zo niet uitziet, en is geboren op 11 September.
    Nationaliteit: Neil is een Engelse en komt ook uit Londen. Hij heeft er zijn hele leven gewoond. Maar hij is voor de helft Spaans, gezien zijn moeder uit Spanje komt. Dit is opzich wel te zien aan hem.
    Karakter: Neil is zo'n jongen die vrijwel perfect overkomt, tenminsten als hij je mag. Als hij je mag, heb je het goed getroffen. Dan is hij aardig, grappig en een echte vriend voor je. Maar wanneer hij je niet mag, zit je iets minder goed. Dan is hij gemeen, bot en zegt hij werkelijk alles wat hij van je vindt.
          Neil is heel zijn leven al populair geweest en heeft daarom nooit moeite gehad met het maken van vrienden. Mensen willen toch wel bevriend zijn met hem. Hij heeft een knappe kop, hij is lekker gebekt en heeft ook nog wat humor in zich zitten. Geen wonder dat mensen graag met hem om willen gaan.
          Maar het probleem bij Meneer Rutherford is dat hij zichzelf vooral helemaal geweldig vindt. Hij lacht om zijn eigen grappen en zal ook vaak over zichzelf gaan opscheppen. Ja, je kan Neil goed arrogant en zelfingenomen noemen.
          Hij is bijvoorbeeld heel slecht in delen en vindt het raar als iemand anders meer aandacht krijgt dan hij. Hij is een ontzettend pester. Hij vindt mensen algauw sukkeltjes en zal mensen als Leslie Montgomery sowieso de grond in boren. Het doet hem echt niks als iemand pijn heeft of als hij iemand echt beledigd heeft - zolang hij zichzelf maar goed voelt. Voor de rest is Neil een grote player.
    Uiterlijk:


    Cristiano Ronaldo.
    Opleiding: Neil doet de sportopleiding om later óf profvoetballer te worden en anders gewoon gymleraar. Neil kan namelijk heel goed voetballen en doet als sinds dat hij heel klein is. Maar voor de rest doet hij ook aan basketbal, soms honkbal en hij gaat ook vaak hardlopen.
    Extra: NEil komt uit een vrij klein gezin, waar nooit eigenlijk iets speciaals aan was. Zijn vader, Rodger Montgomery, is wiskundeleraar op een middelbare school en nu eenenvijftig jaar oud. De moeder van Neil, Manu Rodriguez, is nu vijftig jaar oud en werkt als journalist bij de krant. Neil heeft één oudere broer, Clint, van achtentwintig.

    [ bericht aangepast op 18 mei 2012 - 12:18 ]


    Big girls cry when their hearts are breaking

    Zou je de naam even kunnen aanpassen? Want er is al een Louis, hihi.


    Her heart was a secret garden and the walls were very high.

    Nu ga ik even een rol maken voor Rayke en dan maak ik nog een vrouwelijke bitch voor je. (:


    Big girls cry when their hearts are breaking

    Forbes schreef:
    Zou je de naam even kunnen aanpassen? Want er is al een Louis, hihi.


    Oh sorry had ik niet gezien haha. Zal ik doen! (:


    Big girls cry when their hearts are breaking

    Ik zoek nu vrijwel alleen nog de vrouwelijke bitch, een typisch nerdje die Hayden van de campus wilt én een aantal leraren. (:


    Her heart was a secret garden and the walls were very high.

    Santos schreef:
    Nu ga ik even een rol maken voor Rayke en dan maak ik nog een vrouwelijke bitch voor je. (:


    Is goed!


    Her heart was a secret garden and the walls were very high.

    Ik vul nog wel een lerares voor je in :]


    It's darkest just before the dawn <3

    HungryNiall schreef:
    Ik vul nog wel een lerares voor je in :]


    Heel graag! (:


    Her heart was a secret garden and the walls were very high.

    Rol: Lerares
    Naam, bijnaam: Christina, maar word door haar leerlingen natuurlijk Miss O'Neill genoemd
    Achternaam: O'Neill
    Volledige naam: Christina Bethany O'Neill
    Leeftijd, geboortedatum: 28 haar verjaardag is 5 juni
    Nationaliteit: Iers
    Karakter: Christina is in de mening van haar leerlingen de chillste lerares. Ze geeft niet teveel huiswerk op, doet regelmatig leuke dingen, en ze kan leuk en boeiend uitleggen. Het is dan ook niet gek dat voor haar vak (Geschiedenis?) Er hoge cijfers worden gehaald. Ze heeft ook een enorme passie voor haar vak. Haar favoriete tijdperk zijn de oude Egyptenaren, en ze zou er wel drie boeken over kunnen schrijven. Christina is ook een van de jongste leraressen, en is zeker niet lelijk, dus er zijn wel een handjevol studenten die een oogje op haar hebben. Christina is ook één van de vertrouwenspersonen op school, ze zegt dus ook altijd dat iedereen met problemen naar haar toe mag komen. Ze helpt haar leerlingen graag, met wat voor problemen dan ook.
    Uiterlijk:

    Mila Kunis Christina heeft lang donkerbruin haar, waar een lichte slag in zit. Ze is niet erg lang met haar 1,65 en draagt daarom altijd hakken. Haar kledingstijl is netjes, maar toch erg modern, en ze houd rekening met de mode.
    Extra: Christina date al ongeveer 2 jaar met haar vriend Matthew Olly Murs. Matthew is makelaar en verkoopt vooral grote villa's, hij verdient dus aardig wat geld. Samen wonen ze in dit huis in een buitenwijkje van Londen,en ze verwachtten hun eerste kindje. Christina is namelijk al anderhalve maand zwanger :]
    Waarschuwen? Ja

    [ bericht aangepast op 18 mei 2012 - 13:08 ]


    It's darkest just before the dawn <3

    Rol: Bitch.
    Naam, bijnaam: Inez. Een echte bijnaam heeft ze niet, want er valt vrij weinig van haar naam te maken. Soms wordt ze Nez genoemd.
    Achternaam: Copperfield.
    Volledige naam: Inez Mercedes Copperfield.
    Leeftijd, geboortedatum: Inez is tweeëntwintig jaar oud en geboren op 14 April 1990.
    Nationaliteit: Inez is een halfbloedje. Haar moeder is namelijk een Engelse, geboren en getogen in Londen, terwijl haar vader uit Amerika komt. Hij komt zelf uit Miami. Inez zou daar veel liever wonen en gaat daar ook zeker naar toe verhuizen als ze klaar is met haar studie.
    Karakter: Inez is echt gewoon een verschrikkelijk kind. Ze is ontzettend verwend en daarnaast is ze ook nog eens verschrikkelijk zeker over zichzelf. Ze vindt alles aan zichzelf goed en laat dit altijd aan anderen merken. Het probleem is dan vooral dat ze anderen altijd minder vindt en ook dit laat ze graag merken. Ze maakt veel beledigende opmerkingen en het kan haar niet veel schelen of iemand erdoor geraakt wordt.
          Inez zal er niet mee zitten om iemand anders naar beneden te halen. Op de één of andere manier is het onmogelijk om haar stil te krijgen, terwijl ze anderen juist wel altijd stil krijgt. Ze heeft altijd wel wat te zeggen en dit gaat gepaard met een vies, gemeen grijnsje.
          Inez is het gewend dat mensen achter haar aan lopen als hondjes en laat hen dus ook alles doen, alsof ze haar slaafjes zijn. "Haal dat even voor me." komt vaak voor dat je dat bij haar hoort. En als iemand dat weigert, zorgt ze ervoor dat diegene helemaal niks meer is op school.
    Uiterlijk:


    Dianna Agron.
    Opleiding: Inez treedt in de voetsporen van haar ouders. Ze studeert rechten en wil net als hen advocate worden.
    Extra: Inez komt uit een heel rijk gezin, waar eigenlijk altijd alles perfect was. Ze leven in een grote villa en haar ouders hebben het heel erg breed. Hier staat wel tegenover dat ze nooit veel tijd hadden voor hun dochter, maar door haar veel cadeautjes te geven is dit opgelost. Inez heeft er nooit echt meegezeten dat haar ouders er niet echt waren voor haar. Inez is enigskind en wilde dat altijd zo houden.
          Inez en Neil hebben iets met elkaar. Ze kenden elkaar nog niet, maar hebben elkaar dit jaar leren kennen.

    [ bericht aangepast op 18 mei 2012 - 15:33 ]


    Big girls cry when their hearts are breaking

    Forbes schreef:
    (...)

    Dankjewel! (:


    heb je de beste vriendin al vergeven?
    anders wil ik die nog wel invullen, maar dat kan wel ff duren omdat ik hem altijd lang maak...


    Miep

    Porthos schreef:
    (...)

    heb je de beste vriendin al vergeven?
    anders wil ik die nog wel invullen, maar dat kan wel ff duren omdat ik hem altijd lang maak...


    Ze kan ook twee beste vriendinnen hebben, haha. (:


    Her heart was a secret garden and the walls were very high.

    Stiekem moet je wat rollen bekend maken. _O_


    Big girls cry when their hearts are breaking

    Forbes schreef:
    (...)

    Ze kan ook twee beste vriendinnen hebben, haha. (:


    oke, ik ben bijna klaar


    Miep