• Genre: Actie, romantiek, thriller, onbekende personen.

          Als de vier rasechte Engelse meisjes besluiten na hun eindexamenperiode het eiland der vreselijke schoolleraren te verlaten, gebeurt er iets heel anders dan verwacht. Na wekenlange examenstress staat eindelijk de ondergekliederde datum op hun kalenders aangegeven en is het tijd om voor de zeven meiden naar Ibiza te vertrekken. Hoewel… dat dachten ze. Ze komen er nooit aan. Hun droomvakantie loopt in duigen.
          Als er op gate F van hun vliegveld een terroristische aanslag worden gepleegd, proberen de meeste mensen van het vliegveld af te vluchten. Tevergeefs heeft de bende MDT alle uitgangen al afgesloten en is er geen enkele mogelijkheid van ontsnappen meer over. Al het personeel op de vliegvelden probeert de bende in bedwang te houden, maar elke seconde worden meer van de passagiers die op hun vliegtuig stonden te wachten gegijzeld en op het vliegtuig naar Zuid-Afrika gezet om ze te gebruiken en verkopen als slaven.
          Wanneer er rood alarm wordt afgegeven door de enkele bewakers die nog niet uit het hoofdkwartier van het vliegveld zijn verjagen, duiken vier onbekende jongens op. Hun charme, hun passie en alles aan hun trekt [NAAM] aan, vooral één in het speciaal. Na uitnodiging en een heleboel paniek, besluiten de meiden te vertrekken naar de enige veilige plek van het vliegveld. [NAAM], die beweert dat zijn vader één van de gegijzelde medewerkers is van dit vliegveld, neemt ze mee naar een opslagplaats waarvan alleen werknemers weten waar die zit. Een klinkloze deur maakt ruimte voor een hol van zo’n 6 bij 6 meter en urenlang, misschien wel dagenlang zitten ze op elkaars lip. Als een radio bekend maakt dat er 8 tieners van de leeftijd 17 tot 21 vermist zijn, besluit de groep het zekere voor het onzekere te nemen. Maar wat als de bende plotseling opduikt tijdens hun ontsnappingsplan? Wat als de bende iemand anders is dan ze werkelijk hadden verwacht? En wat als MDT slechtere bedoelingen heeft als dat ze al hadden?

    Doen of niet:
    Origineel:
    Titel:
    Waarschuwen:

    [ bericht aangepast op 17 mei 2012 - 21:14 ]


    Just keep your head up. Stick on the ice.

    Goed bedacht en origineel waarschuw mij wanneer het online staat:Y)


    Shoganai i ne~

    Doen of niet: Doen
    Origineel: Ja!
    Titel: I have no idea!
    Waarschuwen: Yes Sure! <3


    You're strong enough to win without a war || Vaucluse >> Thread.

    Doen, ook al is het niet iets dat ik zou lezen. :') (Niet mijn smaak :Y))
    Maar hoeveel meisjes zijn het trouwens? Want in het begin heb je het over 4 meisjes en een paar zinnen verder zijn het er 7. =]

    [ bericht aangepast op 18 mei 2012 - 14:00 ]


    Full of envy behind that anonymous mask

    Waarschuw je mij wanneer het online staat? (:

    Doen of niet: Doen!
    Origineel: Ja!
    Titel: Geen idee..
    Waarschuwen: Absoluut!


    Believe in yourself.

    Doen of niet: DOEN
    Origineel: jazeker
    Titel: the unespected of going down? ik weet niet.
    Waarschuwen: Tuurlijk


    -

    Sehun schreef:
    Doen, ook al is het niet iets dat ik zou lezen. :') (Niet mijn smaak :Y))
    Maar hoeveel meisjes zijn het trouwens? Want in het begin heb je het over 4 meisjes en een paar zinnen verder zijn het er 7. =]


    Ja, het waren er eerst 7, toen 4 en nu worden het er 5. Het is een beetje ingewikkeld, maar ik ben dus een zinnetje vergeten te veranderen! :Y)


    Just keep your head up. Stick on the ice.

    Doen of niet: Doen!
    Origineel: Zeker weten.(:
    Titel: Geen idee, ik zal er over nadenken. :')
    Waarschuwen: JA.

    [ bericht aangepast op 19 mei 2012 - 13:23 ]


    The universal language of art.

    DrWhooves schreef:
    Goed bedacht en origineel waarschuw mij wanneer het online staat:Y)


    If we hug a little tighter, our hearts will be a little closer