• Hello peeps! Ik heb een trailer nodig en ik kan die zelf (niet zo mooi) maken, dus vraag ik bij deze jullie hulp.

    Oliver Hunting, de grootste popsensatie en tieneridool van dit moment. Alex Grayson, een normaal, 17-jarig tienermeisje die in Kalamazoo, Michigan woont. Alex' zus is een obsessieve fan van Oliver Hunting en gebruikt het familietripje naar Hollywood, Californie, waar ze op bezoek gaan bij hun oma, als een kans om Oliver Hunting te ontmoeten tijdens de Spring Break. Alex moet niks van Oliver hebben en vind het maar een aandachtsjunk maar als ze elkaar op een onfortuinlijke manier ontmoeten wordt Alex langzaam maar zeker verliefd op Oliver. Maar de druk van het zware leven van Oliver gooit roet in het eten, en ze groeien langzaam uit elkaar.
    Kan Oliver eindelijk eerlijk zijn tegenover zichzelf, en de rest van de wereld? En zal Alex hem ooit weer kunnen vergeven?


    “A reader lives a thousand lives before he dies. The man who never reads lives only one.” - George R.R. Martin