• Haai,
    Ik zoek een cover voor een nieuw verhaal dat Austen en ik gaan schrijven. Het is een onbekende personen verhaal, gebaseerd op de Vampire Diaries.

    Welke sfeer moet de cover bevatten?
    Het verhaal begint in River Falls - wat dan ook de titel is van het verhaal - bij de tienerjongen Jamie. Als hij de mysterieuze loner Rosemary ontmoet word hij langzaam meegetrokken in haar geheimen. De cover moet daarom een mysterieus tintje krijgen. Het liefst iets in het bos met oude tinten.

    Ik hoop dat iemand een leuke cover in elkaar kan knutselen. Bedankt, alvast.


    Feel the fire, but do not succumb to it.

    Moeten er ook nog mensen op de cover? zo ja, wat is eventueel hun uiterlijk zodat ik daar ook rekening mee kan houden..


    Credendo Vides

    Mensen mogen. Zolang je hun gezichten niet ziet is alles goed.


    Feel the fire, but do not succumb to it.

    Moeten die mensen dus ook nog voldoen aan een aantal criteria, zoals meisje bruin haar.. etc.


    Credendo Vides

    Eisen voor het lettertype?


    Welcome to Night Vale. All Hail the Glow Cloud. All Hail Perfect, Beautiful Carlos.

    DreamerN schreef:
    Moeten die mensen dus ook nog voldoen aan een aantal criteria, zoals meisje bruin haar.. etc.


    Niet echt. Zolang het mysterieus blijft is alles gewoon goed.

    Escritura schreef:
    Eisen voor een lettertype?


    Iets krullerigs zou leuk zijn :].


    Feel the fire, but do not succumb to it.



    Klik voor waar formaat. ^^
    It's simplistic but mysterious. What do you think?


    Welcome to Night Vale. All Hail the Glow Cloud. All Hail Perfect, Beautiful Carlos.

    Hhm... hier mijn probeersel... Weet zelf eigenlijk nog niet echt wat ik er van moet vinden... Dus als je hem niets vind begin ik gewoon weer overnieuw :]


    Laat me weten wat je ervan vind :]


    Credendo Vides

    Nog een cover nodig?


    You're strong enough to win without a war || Vaucluse >> Thread.

    ik wil ook wel eentje maken, ookal heb je misschien al iets ;) .



    ik heb alleen niet van die dappere lettertiepes [hoe schrijf je dat?'] bij gimp...

    quietdreamer schreef:
    ik heb alleen niet van die dappere lettertiepes [hoe schrijf je dat?'] bij gimp...


    Je kan ze altijd downloaden en dan in het mapje fonts zetten bij de gimp bestanden, als je gimp dan weer opstart staan ze er bij als font.
    Beetje vage uitleg XD


    Credendo Vides