• Hallo (:,

    Ik ben begonnen met een nieuw verhaal, titel heb ik nog niet. Maar het gaat dus over de 58e honger spelen (: En voor dit verhaal heb ik rollen nodig en die mogen jullie invullen!

    Rollen:
    District 1: Adam & meisje
    District 2: jongen & meisje
    District 3: jongen & meisje
    District 4: Victor* & meisje
    District 5: jongen & meisje
    District 6: jongen & meisje
    District 7: King & Sarah
    District 8: jongen & meisje
    District 9: jongen & meisje
    District 10: jongen & meisje
    District 11: jongen & meisje
    District 12: jongen & meisje
    Stylist district 7, Begeleider district 7.


    Lijstje:
    Rol:
    Volledige naam:
    Eventuele bijnaam:
    District**:
    Uiterlijk(Foto+beschrijving):
    Innerlijk:
    Sterke kanten(+wapens):
    Zwakke kanten:
    District aandenken:
    Extra:


    *Zijn naam is al bekend, maar voor de rest niet.
    ** Als hij/zij uit district 1, 2, 3 of 4 komt, zit hij/zij dan bij de beroeps?

    [ bericht aangepast op 19 mei 2012 - 21:34 ]


    "I have written you down. Now you will live forever, and all the world will read you."

    Ik doe wel een meisje en jongen van district 2.


    The odds are néver in our favor.

    Cadentium schreef:
    Ik doe wel een meisje en jongen van district 2.


    Yay, dankjewel :3


    "I have written you down. Now you will live forever, and all the world will read you."

    Nog iemand die een rol wil invullen? (:


    "I have written you down. Now you will live forever, and all the world will read you."

    Rol: Meisje, Beroeps tribuut, 17 jaar.
    Volledige naam: Colette, Lark Ainsley


    Eventuele bijnaam: Col (zo wordt ze vaak genoemd)
    District: 2


    Uiterlijk(Foto+beschrijving):


    Susan Pevensie

    Innerlijk: Ze is een harde tante en laat niemand zomaar over zich heen lopen. Ze is vastbesloten de Spelen te winnen omdat ze denkt dat ze de capaciteiten heeft van een echte winnaar. Ze háát zwakkelingen.
    Sterke kanten(+wapens): ze kan pérfect overweg met een pijl en boog, oals je al op het plaatje kon zien, ook is ze geweldig goed met messen en speren. Ze is een beroeps en kan dus goed overweg met wapens. Ze is zo'n vier jaar getraind op snelheid en is dus goed in sprinten.
    Zwakke kanten: Ze is niet heel sterk, ook is ze slecht met camoufleren en eten maken omdat ze daar tijdens haar training als Beroeps niet veel aandacht aan schonk.
    District aandenken: Een haarspeld van haar moeder.
    Extra: Haar ouders zijn rijke lui die een geweldige baan hebben in het rijkste deel van Panem: District 2. Haar vader heeft dan ook goed contact met veel sponsors. Ze heeft ook een zusje waar ze een hekel aan heeft. Zij is in tegenstelling tot haar zus een echt ''meisje''. Col ging altijd wat meer met de jongens om, vandaar dat ze interesse heeft voor vechten en de Spelen. Haar zus heeft tegen haar gezegd dat ze nooit de Spelen zou kunnen winnen en juist daarom wil ze hem winnen.



    Rol: Jongen, tribuut, 17 jaar.
    Volledige naam: Troyce Didier


    Eventuele bijnaam: Troy
    District: 2, is geen Beroeps.


    Uiterlijk(Foto+beschrijving):



    Jeremy Gilbert


    Innerlijk:
    Sterke kanten(+wapens): Jeremy is sterk omdat hij een verhuizer was in District 2, verder heeft hij geen wapens omdat hij geen beroeps is en nooit hoefde te jagen of zoiets dergelijks.
    Zwakke kanten: Hij is niet snel en kan niet goed jagen of sluipen.
    District aandenken: Een foto van zijn ouders, zus en broer.
    Extra: Hij is de jongste van drie en is een kleinzerig jongetje. Hij kan niet veel hebben en heeft nooit hoeven jagen voor zijn eten. Hij is een van de weinige District 2 tributen die geen Beroeps is. Hij lijkt een beetje op Peeta, iemand die zal vechten voor zijn leven, maar weet dat hij niet echt veel kans maakt.


    The odds are néver in our favor.

    Troy is amazing :3 I rly like him, thnx.

    Nog andere mensen die een rol willen invullen?


    "I have written you down. Now you will live forever, and all the world will read you."

    Ik wil wel het meisje uit district 4 maken :)


    Black is not longer dangerous, so what's dangerous now? Colour. Colour is super dangerous

    SkyFall schreef:
    Ik wil wel het meisje uit district 4 maken :)


    Graah (:


    "I have written you down. Now you will live forever, and all the world will read you."

    Rol: meisje district 4
    volledige naam: DawnLee Collins
    bijnaam: Dawn (ze heeft een hekel aan het lee gedeelte van haar naam)
    district: 4 (beroeps)
    uiterlijk


    Ze heeft blond haar en bruine ogen ze is klein en dun (je ziet niet aan haar hoe sterk ze is) ze draagt veel sweaters
    Innerlijk: Dawn komt over als een rustig meisje dat niet veel zegt, maar van binnen is ze heel sluw en moordlustig.
    Aangezien ze meestal traint is ze ook onverslaanbaar, ze vecht sneller dan dat ze wat zegt. Ze heeft altijd een geniepig lachje om haar mond. Haar passie is ook echt vechten, het is gewoon haar ding.
    sterke kanten: ze is heel sterk en ze kan vechten met ieder wapen, ze is ook niet bang
    zwakke kanten: ze is niet goed in vallen opzetten en ze kan ook niet zo goed klimmen
    district aandenken: ze heeft een haarspeldje met een gouden 4 eraan gekregen

    [ bericht aangepast op 18 mei 2012 - 21:58 ]


    Black is not longer dangerous, so what's dangerous now? Colour. Colour is super dangerous

    Perfect, Dawn is echt cool.
    Nog meer mensen een leuke rol?


    "I have written you down. Now you will live forever, and all the world will read you."

    Haha dankje, als je nog mensen nodig hebt wil ik nog wel iemand maken?


    Black is not longer dangerous, so what's dangerous now? Colour. Colour is super dangerous

    Het zou fijn zijn :3


    "I have written you down. Now you will live forever, and all the world will read you."

    Ik maak wel de jongen uit district 8 :)
    Maar dat doe ik morgen, ben nu een beetje inspiloos

    [ bericht aangepast op 18 mei 2012 - 22:22 ]


    Black is not longer dangerous, so what's dangerous now? Colour. Colour is super dangerous

    Yay, graag (:


    "I have written you down. Now you will live forever, and all the world will read you."

    Ahw, jammer. Alvast welterusten dan!


    "I have written you down. Now you will live forever, and all the world will read you."

    Dankje :)


    Black is not longer dangerous, so what's dangerous now? Colour. Colour is super dangerous