• Hallo (:,

    Ik ben begonnen met een nieuw verhaal, titel heb ik nog niet. Maar het gaat dus over de 58e honger spelen (: En voor dit verhaal heb ik rollen nodig en die mogen jullie invullen!

    Rollen:
    District 1: Adam & meisje
    District 2: jongen & meisje
    District 3: jongen & meisje
    District 4: Victor* & meisje
    District 5: jongen & meisje
    District 6: jongen & meisje
    District 7: King & Sarah
    District 8: jongen & meisje
    District 9: jongen & meisje
    District 10: jongen & meisje
    District 11: jongen & meisje
    District 12: jongen & meisje
    Stylist district 7, Begeleider district 7.


    Lijstje:
    Rol:
    Volledige naam:
    Eventuele bijnaam:
    District**:
    Uiterlijk(Foto+beschrijving):
    Innerlijk:
    Sterke kanten(+wapens):
    Zwakke kanten:
    District aandenken:
    Extra:


    *Zijn naam is al bekend, maar voor de rest niet.
    ** Als hij/zij uit district 1, 2, 3 of 4 komt, zit hij/zij dan bij de beroeps?

    [ bericht aangepast op 19 mei 2012 - 21:34 ]


    "I have written you down. Now you will live forever, and all the world will read you."

    Zou iemand nog een rol(len) willen invullen? :3


    "I have written you down. Now you will live forever, and all the world will read you."

    Ik wel anders die jongen van 4 wel voor je maken. Wat voor persoon moet dat zijn?
    Ik neem aan dat je daar wel een idee over hebt, aangezien je ook de naam al hebt.


    Winter is coming.

    Reaping schreef:
    Ik wel anders die jongen van 4 wel voor je maken. Wat voor persoon moet dat zijn?
    Ik neem aan dat je daar wel een idee over hebt, aangezien je ook de naam al hebt.


    Als je dat zou willen doen (: Victor is een echte beroepstribuut, voor de rest mag jij het verzinnen :3


    "I have written you down. Now you will live forever, and all the world will read you."

    Ik ben er aan begonnen, maar ik moet nu even iets anders gaan doen. Dus ik maak het later af.


    Winter is coming.

    Reaping schreef:
    Ik ben er aan begonnen, maar ik moet nu even iets anders gaan doen. Dus ik maak het later af.


    Is goed (:

    Willen andere mensen nog een rol invullen? :3


    "I have written you down. Now you will live forever, and all the world will read you."

    Rol: jongen district 8
    Volledige naam: Colin Jefferson
    Eventuele bijnaam: /
    District**: 8
    Uiterlijk(Foto+beschrijving):

    Colin heeft licht bruin haar, dat tegen de donkerblond aan zit, hij is 1.80 en erg slungelig. Hij heeft stralend bruine ogen en een hele lieve glimlach.
    Innerlijk: Colin is een hele aardige, bijna naïeve jongen. Hij is erg zorgzaam en behulpzaam, eigenlijk de perfecte zoon zoals zijn ouders hem noemen. Hij is helemaal niet zo iemand die graag vecht, daarbij komt ook nog dat hij niet zo sterk is maar wel snel, hij houdt van hardlopen, en andere sporten hij is erg sportief. Als het op geliefd zijn aankomt moet je bij Colin zijn, met zijn lieve glimlach veroverd hij iedereen, en hij is ook nog erg sociaal.
    Sterke kanten(+wapens): Hij is goed in camouflage en kan goede vallen zetten, verder is hij erg snel en kan hij goed klimmen en weet hij precies wat wel eetbaar is en wat niet, maakt niet uit waar, in een bos, in de zee, in de woestijn overal weet hij wat giftig is en wat je zo kan eten.
    Zwakke kanten: Hij is minder goed in het vechten zelf, en niet zo sterk.
    District aandenken: Hij heeft een leren armbandje om zijn pols die van zijn vader was.
    Extra: //


    Black is not longer dangerous, so what's dangerous now? Colour. Colour is super dangerous

    Rol: Meisje D3
    Volledige naam: Jomie Anoëlle Tin
    Eventuele bijnaam: Iedereen noemt haar Jomie, heel soms Jo, maar meestal Jomie.
    District**: D3
    Uiterlijk(Foto+beschrijving): Jomie heeft blond haar, dat ze vaak in een knot of een vlecht doet. Ze heeft grijs/blauwe ogen, met volle wimpers. Ze is slank, en meet ongeveer 1.76. Verder heeft ze een rij witte tanden. Ze heeft een paar sproetjes rond haar neus.


    Innerlijk: Jomie is iemand die vrolijk door het leven gaat. Ze is het zonnetje in huis. Van jongs af aan heeft ze geleerd om te vechten. Voor haarzelf, en haar familie. Toen Jomie tien was, is ze haar zus kwijt geraakt aan de Hunger Games. Daarom wil ze winnen voor haar.
    Jomie is iemand die geen medelijden toont. Wel helpt ze haar vrienden in nood. Ze is zelfverzekerd. Mensen denken van haar dat ze arrogant is. Maar diep van binnen kan ze best aardig zijn.
    Ze is iemand die graag met jongens flirt, ze heeft hierdoor al vele vriendjes gehad.
    Sterke kanten(+wapens): Ze is onwijs goed met messen. Haar gooien missen bijna nooit. Ook is ze goed met speren. Met een pijl en boog kan ze wel overweg, maar ze is er niet de beste in. Verder is ze snel, en lenig.
    Zwakke kanten: Ze heeft het geduld niet, om alle plantensoorten te leren. Verder kan ze geen knopen leggen. Ze is niet sterk, en zwaarden zijn ook niks voor haar
    District aandenken:Als district aandenken heeft ze een zilveren bloem om haar vinger.


    Extra: Haar zus is gedood toen ze tien was. Haar zus moest mee doen met de Hongerpelen.

    [ bericht aangepast op 19 mei 2012 - 16:55 ]


    Als je niet kan winnen moet je zorgen dat je niet verliest.

    Rol: Meisje District 10
    Volledige naam: Valetina Monetta Smolova
    Eventuele bijnaam: Queen of ICe
    District**: 10
    Uiterlijk(Foto+beschrijving):


    Ze ziet er erg schattig uit maar onderschat haar niet ze is erg sterk
    Innerlijk: Ze is erg sterk al lijkt dat niet zo ze is niet goed met wapens maar kan behoorlijk snel iemand omleggen door zijn nek te breken.
    Sterke kanten(+wapens): Ze is erg lenig en kan snel rennen haar wapens zijn haar blote handen
    Zwakke kanten: Ze kan niet met wapens omgaan daar zou ze eerder zichzelf mee vermoorden dan iemand anders
    District aandenken:


    Dit heeft ze gekregen toen ze 5 jaar oud was omdat ze daarna op de boerderij zou gaan helpen. Dit staat voor de boerderij van haar familie die de grootste boerderij in District 10 beheren
    Extra: Valetina is erg op zichzelf en heeft geen vrienden ze traint al jaren voor de spelen gewoon voor de zekerheid.


    Mijn geheim is geheim

    Ik doe wel een jongen District 3, goed?


    The odds are néver in our favor.

    Rol: Jongen, Tribuut, 17 jaar.

    Volledige naam: Ace Consannius.

    Eventuele bijnaam: -

    District: 3, geen Beroeps.

    Uiterlijk(Foto+beschrijving): Blond haar en donkergroene ogen.



    Alex Pettyfer

    Innerlijk: Ace is een verlegen jongen, hij is erg op zichzelf en gaat maar met een handje vol mensen om. Hij praat nooit alleen als het echt moet, of als hij aanvoelt dat iemand de verkeerde beslissing maakt. Zijn verschijning is best opvallend, en dat compenseert een beetje met zijn verlegenheid. Ook is hij kortaf.

    Sterke kanten(+wapens): Hij is goed met gooien, dus messen en speren, maar hij is er niet geweldig goed in. Ook kan hij goed logisch redeneren.

    Zwakke kanten: Hij kan niet snel improviseren, hij kan niet koken en strikken leggen.

    District aandenken: Een leren armband die strak om de pols gedragen moet worden. Het is een armband van zijn vader die hij heeft gehad van zijn vader, en hij weer van zijn vader, etc.

    Extra: Hij is, in tegenstellingen tot vele andere District 3 Tributen, géén Beroeps. Hij walgt zelfs van ze. Hij vindt het een schande om met zo een grote voorsprong mee te doen aan een wedstrijd die doorgaat tot op de dood. Verder is hij best artistiek en houdt hij van games, hij is ook een programmeur in District 3, samen met zijn vader.


    The odds are néver in our favor.

    District 1,2 en 4 zijn toch beroeps:$


    Als je niet kan winnen moet je zorgen dat je niet verliest.

    Rol: meisje, 16 jaar
    Volledige naam: Twister DeFauyei
    Eventuele bijnaam: Tissue, cuz she cries a lot
    District**: 5
    Uiterlijk(Foto+beschrijving):klikje Ze heeft vol, kastanjebruin haar, een lieve glimlach en chocoladebruine ogen.
    Innerlijk: Twister is lief, gevoelig en heel verlegen. Soms heeft ze zomaar last van een huiluitbarsting.
    Sterke kanten(+wapens): Ze is goed in het maken van wapens, wat ook haar baan was in haar district.
    Zwakke kanten: Ze is vegetariër en kan niet tegen dode dieren
    District aandenken: een kettinkje met het cijfer 5


    What by Zeus' beard is going on????

    Rol: Meisje District 1
    Volledige naam: Sinsi Lill Jones
    Eventuele bijnaam: Sins, Sinn,
    District**: District 1
    Uiterlijk:
    Sinsi heeft lang bruin haar, wat als het nat is golft. Ze heeft een slank postuur, met mooie vrouwelijke vormen. Ze is niet erg groot, 1,64 om precies te zijn. Ze heeft goudbruine ogen.


    Innerlijk: Sinsi is iemand die nooit opgeeft. Ze kent geen medelijden. Ze is sluw, en laat zich niet kennen. Ze houdt er niet van om lang alleen te zijn. Maar als het moet, is er niks aan de hand. Ze houdt onwijs veel van mode. Omdat ze thuis best wel rijk is, is ze het primitieve onderhouden van de andere Districten niet gewend.
    Ze kan omdat ze een Beroeps is, arrogant overkomen. Dit is ze in de meeste gevallen dan ook wel. Ze geeft niks om mensen die ze niet kent.
    Sterke kanten Ze kan erg goed overweg met een pijl en boog. Ze is door haar vader getraind voor de Hongerspelen. Hij heeft haar alles geleerd wat hij zelf ook kon. Ze kent wel veel plantensoorten uit haar hoofd. En met gifpijltjes kan ze ook overweg. Met messen kan ze ook wel overweg, alleen haar gooien hebben niet veel kracht. Verder is ze snel, en omdat ze klein is, moeilijk te pakken. Zwemmen kan ze wel, maar niet als de beste.
    Zwakke kanten: Ze is slecht met speren en bijlen. De bijlen zijn te zwaar voor haar. Verder kan ze niet geweldig klimmen. Ze kan ook geen vallen zetten, omdat ze dit nooit heeft geleerd.
    District aandenken: Ze heeft een bruine gevlochten armband. Die heeft haar moeder haar gegeven, die zij weer op haar beurt van haar moeder heeft gekregen.


    Extra: Ze hoort bij de Beroeps.


    Als je niet kan winnen moet je zorgen dat je niet verliest.

    Wauw, ben even een dagje weg en heb er opeens super veel rollen bij! Bedankt guys. Ik ga ze even doorlezen (:


    "I have written you down. Now you will live forever, and all the world will read you."

    Dank jullie wel allemaal! Ik stel het zeer op prijs en heb echt rollen die goed in mijn verhaal van pas kunnen komen!
    Zou iemand nog een paar tributen uit een wat armer district willen maken? En wil iemand nog de stylist en de begeleider maken? :3


    "I have written you down. Now you will live forever, and all the world will read you."