• Hallo (:,

    Ik ben begonnen met een nieuw verhaal, titel heb ik nog niet. Maar het gaat dus over de 58e honger spelen (: En voor dit verhaal heb ik rollen nodig en die mogen jullie invullen!

    Rollen:
    District 1: Adam & meisje
    District 2: jongen & meisje
    District 3: jongen & meisje
    District 4: Victor* & meisje
    District 5: jongen & meisje
    District 6: jongen & meisje
    District 7: King & Sarah
    District 8: jongen & meisje
    District 9: jongen & meisje
    District 10: jongen & meisje
    District 11: jongen & meisje
    District 12: jongen & meisje
    Stylist district 7, Begeleider district 7.


    Lijstje:
    Rol:
    Volledige naam:
    Eventuele bijnaam:
    District**:
    Uiterlijk(Foto+beschrijving):
    Innerlijk:
    Sterke kanten(+wapens):
    Zwakke kanten:
    District aandenken:
    Extra:


    *Zijn naam is al bekend, maar voor de rest niet.
    ** Als hij/zij uit district 1, 2, 3 of 4 komt, zit hij/zij dan bij de beroeps?

    [ bericht aangepast op 19 mei 2012 - 21:34 ]


    "I have written you down. Now you will live forever, and all the world will read you."

    Ik maak wel even wat arme tributen ;)


    Als je niet kan winnen moet je zorgen dat je niet verliest.

    Lwhockey schreef:
    Ik maak wel even wat arme tributen ;)


    Dankje, jouw personage's zijn echt geweldig (: Alvast bedankt.


    "I have written you down. Now you will live forever, and all the world will read you."

    Trident schreef:
    (...)

    Dankje, jouw personage's zijn echt geweldig (: Alvast bedankt.


    Dankje(flower)


    Als je niet kan winnen moet je zorgen dat je niet verliest.

    You're welcome (:


    "I have written you down. Now you will live forever, and all the world will read you."

    Rol: tribuut D12
    Volledige naam: Sofia Cintil
    Eventuele bijnaam: Soof, Little (omdat ze zo klein is)
    District**: District 12, ze komt uit de Laag
    Uiterlijk(Foto+beschrijving): Sofia heeft blond haar, waarin soms wat bruine tinten in voorkomen. Ze heeft een egale huidskleur en haar ogen zijn lichtblauw. Ook heeft ze een perfecte rij tanden.
    Het enige wat haar dwars zit is haar lengte. Sofia is namelijk 1.55 lang.


    Innerlijk: Sofia is iemand die altijd bezorgd is om anderen. Ze laat je niet zo maar in de steek. In de Arena is dit een slechte eigenschap. Het liefst wil Sofia de Arena helemaal niet in. Maar omdat ze gekozen is, moet ze dit toch.
    Sterke kanten(+wapens): Ze is bij de trainingen achter gekomen, dat ze met een katapult om kan gaan. Ook kan ze goed klimmen. Ze heeft een goed geheugen, en weet daarom alle plantensoorten uit haar hoofd. Verder kan ze knopen leggen en vuur maken.
    Zwakke kanten: Ze kan niet met een pijl en boog, zwaarden en bijlen omgaan. Ze is niet sterk, en niet zo snel.
    District aandenken: Een ketting met een zwarte veer, die ze al vanaf haar geboorte heeft.
    Extra: Sofia is 12 jaar, dit jaar was de eerste keer dat ze mee deed aan de Hongerspelen. Ze had zich vijf keer ingeschreven. Één keer omdat het moest, en vier keer voor voedselbonnen.

    [ bericht aangepast op 20 mei 2012 - 15:10 ]


    Als je niet kan winnen moet je zorgen dat je niet verliest.

    I like Sofia :3 Thanks.

    Iemand die de stylist van D7 in wil vullen?


    "I have written you down. Now you will live forever, and all the world will read you."

    Trident schreef:
    Iemand die de stylist van D7 in wil vullen?


    "I have written you down. Now you will live forever, and all the world will read you."

    Ik zou morgen even kijken, of ik tijd heb (:


    Als je niet kan winnen moet je zorgen dat je niet verliest.

    Lwhockey schreef:
    Ik zou morgen even kijken, of ik tijd heb (:



    Ah, yes. Je bent echt mijn held! (:

    Wil iemand de begeleider van D7 invullen? -Zo'n iemand als Effie Trinket (:-


    "I have written you down. Now you will live forever, and all the world will read you."

    Rol: Stylist D7
    Volledige naam: Feije Tain
    Eventuele bijnaam: Fei,
    District**: Capitool
    Uiterlijk(Foto+beschrijving): Feije komt uit het Capitool. Ze heeft blond haar. Wat ze meestal opsteekt. Soms doet ze er dan een grote strik in. Als ze het niet vast steekt, komt het haar tot haar schouders.
    Haar ogen zijn blauw/grijs. Ze heeft een bleke huidskleur. Ze heeft prachtige volle wimpers, en een rij witte tanden.
    Ze heeft altijd een roze lijntje onder haar ogen. Haar wangen zijn lichtroze.


    Innerlijk: Ze is iemand die houdt van stilte. Haar werk doet ze met plezier. Ze praat als er gepraat moet worden. Ze zal nooit zomaar een gesprek beginnen, als het niet persé hoeft. Als stylist wil ze graag wat spraakzamer worden. Ze moet daarom ook praten met de Tributen. Dit gaat haar nu makkelijker af dan in het begin.
    A
    Sterke kanten(+wapens): -
    Zwakke kanten: -
    District aandenken: -
    Extra: -


    Als je niet kan winnen moet je zorgen dat je niet verliest.

    Oeps, heb Sofia gewist o.o


    Als je niet kan winnen moet je zorgen dat je niet verliest.

    Volgens mij was het ongeveer zo, ik weet het niet zeker..


    Als je niet kan winnen moet je zorgen dat je niet verliest.

    Lwhockey schreef:
    Volgens mij was het ongeveer zo, ik weet het niet zeker..


    Volgens mij ook. Heel erg bedankt voor al je rollen! Vanavond komt het verhaal waarschijnlijk online te staan (:


    "I have written you down. Now you will live forever, and all the world will read you."

    Trident schreef:
    (...)

    Volgens mij ook. Heel erg bedankt voor al je rollen! Vanavond komt het verhaal waarschijnlijk online te staan (:


    Your welcome, ik wacht af (:


    Als je niet kan winnen moet je zorgen dat je niet verliest.

    The boy with the snow white hair [THG]
    Hope you enjoy it (:


    "I have written you down. Now you will live forever, and all the world will read you."