• Welkom op Camp Springwood!
    Camp Springwood staat over heel de wereld bekend als het meest effectieve kamp tegen homoseksualiteit. 75% van de kinderen komen terug compleet genezen van deze ziekte en als uw kind geen vooruitgang toont krijgt u 100% van uw geld terug.
    Schrijf uw kind nu in voor zomerkamp in Camp Springwood!


    25 kinderen worden ook dit jaar weer naar Camp Springwood gestuurd. Dit ‘Straight Camp’ maakt gebruik van verschillende manieren en activiteiten om kinderen van hun homoseksualiteit te genezen. (Waaronder team-building, therapie en andere activiteiten.)

    Deze RPG volgt de zomer van deze kinderen en hun begeleiders. Voor wie het niet doorhad, ik denk dus niet echt dat homoseksualiteit een ziekte is, zo werkt dat kamp gewoon.


    Regels en waarschuwingen:
    - Schelden en 16+ mag
    - Gelieve stukjes te schrijven van drie regels of meer
    - Respecteer de andere spelers
    - Bestuur alleen je eigen karakters

    Inschrijven als kampeerder mag nog steeds. Je mag ook meerdere rollen aanmaken. De rollen of aanpassingen op je rollen geef je door aan:
    Escritura, Ludwig of Peacekeeper.




    Rollen
    Begeleiders:
    Patrick Hathaway – Escritura
    Hailey Miller - Ludwig
    Felix Patterson - Citizen
    Cassia Sterling - Escritura

    Zaal 1:
    Noah Jay Lopez - Ry
    Catherine Noah Adams - Rooba
    Jade "Skyler" Bright - HurtedHeart
    Elske - nikkiemalfoy
    Aislyn Paige Valentina - Talisman

    Zaal 2:
    Sasha Anderson Ripley - Cosette
    Matthew Rowan Harris - Ludwig
    Alexis Ruby Avery - Ry
    Ranaela Maeve Bones - Marethyu
    Danny Alex Ryder - AlwaysKlaine

    Zaal 3:
    Jace Dream Duval - Escritura
    Julian Dan Forli - Merwin
    Taylor Ferris - Faberyayo
    Jayden Jason Bright - HurtedHeart
    Raine Yuliane Highfort - xMelodious

    Zaal 4:
    Maya Dahlia Myra Borisovaena - Mortenson
    Bijou Rosine Virgine Mignon Deferière - Mombasa
    Annabelle Codnis - xEPONINEx
    Quinn del Luna - FreckledEmo

    Tijd in de RPG: Dag 4 - Middag
    Activiteiten:
    Jongens: ??
    Meisjes: ??
    Therapy


    Welcome to Night Vale. All Hail the Glow Cloud. All Hail Perfect, Beautiful Carlos.

    Mignon

    Ik word gek als ze begint te zuigen. Mijn handen laten haar haren los en ik grijp aan iets naast me waar ik hard in kan knijpen. Wat is op dit moment is maakt niet uit. Ik zet mijn nagels er diep in en kreun hard op. Wanneer ze weer rondjes begint de draaien heb ik het echt niet meer. Al mijn spieren spannen zich stevig aan om me daarna kreunend als een lappenpop in elkaar te laten zakken. Hijgend kijk ik haar aan.
    "Je bent geweldig," zeg ik hees.


    "The only way of finding a solution is to fight back, to move, to run, and to control that pressure."

    CJ

    Als Mignon's lichaam net hetzelfde ondergaat als dat van mij daarnet, weet ik dat ze net klaar gekomen is. Als ik opkijk, kruist mijn blik de hare.
    "Je bent geweldig," hijgt ze.
    Ik moet even lachen en voel mijn wangen zo rood worden als rijpe tomaatjes. Wanneer ik snel het elastiekje uit mijn haren haal, vallen mijn krullen weer langs mijn gezicht. Op handen en knieën kruip ik naar haar toe. Het is alsof ze iets in me heeft wakker gemaakt dat weigert terug braafjes te gaan slapen. Ik ga tegen Mignon aan liggen en veeg plagerig mijn lippen over de hare.
    "Ik heb anders ook helemaal geen klachten over jou," fluister ik.


    I've no idea of the future, but I can see the past quite well. And the present, if the weather's clear.

    Mignon

    Ze kruipt op handen en voeten naar me toe. Haar lippen strijken over de mijne waardoor ik ook een beetje van mezelf proef.
    "Ik heb anders ook helemaal geen klachter over jou."
    Ik grijns breed en haar een hand door mijn haren.
    "Blij dat we het daar beide overeens zijn."
    Rustig druk ik mijn lippen op de hare en bijt zachtjes op haar onderlip. Ze is een Godgeschenk. Uit de hemel gevallen om dit te doen en ik moet zeggen ze verricht haar werk meer dan uitstekend.


    "The only way of finding a solution is to fight back, to move, to run, and to control that pressure."

    CJ

    "Blij dat we het daar beide overeens zijn," antwoordt Mignon terwijl ze een hand door haar haren haalt. Als gehypnotiseerd kijk ik haar aan. Net wanneer er een brede lach op mijn gezicht verschijnt, drukt ze haar lippen weer op de mijne. Ik laat een hand naar haar middel glijden en zet er zachtjes mijn nagels in als ze op mijn onderlip bijt.
    "Hmmmm," zucht ik tevreden. "Absoluut geen klachten," mompel ik nog een keer.
    Een verdwaalde lok van mijn haren belemmert me het zicht en te loom om mijn hand op te tillen, blaas ik hem weg. Ik lach even en druk snel nog een kusje op Mignon's zachte, warme lippen.


    I've no idea of the future, but I can see the past quite well. And the present, if the weather's clear.

    Mignon

    Haar nagels zinken in mijn middel. Zachtjes geef ik een klein kreuntje.
    "Hmmmmm. Absoluut geen klachten."
    Lachend kijk ik haar aan terwijl ze haar lok verblaast. Haar lippen drukken een klein kusje op de mijne. Ze voelen heerlijk zacht. Met een lach kijk ik haar aan. Wanneer er een windvlaag langs mijn blote benen komt ril ik even. Voorzichtig sta ik op en trek ik haar ook omhoog.
    "Kom."
    Voorzichtig leg ik haar naast me in bed.


    "The only way of finding a solution is to fight back, to move, to run, and to control that pressure."

    CJ

    Ik kijk omhoog en laat mijn blik over Mignon's lichaam reizen als ze recht gaat staan. Lang kan ik er niet van genieten, want al snel word ik ook overeind getrokken. Ik rits snel mijn slipje van de grond en doe het vlug aan.
    "Kom."
    Gewillig ga ik naast haar in bed liggen. Mijn hand gaat op zoek naar het deken terwijl ik haar afwezig aan staar. Als ik het gevonden heb, trek ik het over ons heen. Er verschijnt een schamper glimlachje op mijn lippen als ik me afvraag met hoeveel meisjes ze dit al gedaan heeft. Nee, dat dit de eerste keer was dat ik zo ver gegaan ben met een meisje blijft voorlopig mijn geheimpje. Wel jammer dat ik daardoor niet kan vertellen dat het veel fijner is dan met een jongen. Hoewel ik daarmee ook nog niet all the way gegaan ben. Ik lach even als ik me iets bedenk.
    "Strippoker wordt overschat, blijkbaar krijg je iemand met pesten ook uit de kleren," lach ik.


    I've no idea of the future, but I can see the past quite well. And the present, if the weather's clear.

    Mignon

    Ze legt de deken over ons heen. Met een klein lachje kijk ik haar aan.
    "Strippoker wordt overschat, blijkbaar krijg je iemand met pesten ook uit de kleren."
    Lachend schud ik mijn hoofd.
    "Daar moet je wel de goede voor hebben hoor," grap ik. "En daarbij is poker zo cliché."
    Ik ga op mijn rug liggen en kijk naar het bed boven mij. Zachtjes bijt ik op mijn lip.


    "The only way of finding a solution is to fight back, to move, to run, and to control that pressure."

    CJ

    "Daar moet je wel de goede voor hebben hoor. En daarbij is poker zo cliché."
    Ik moet nog een keer lachen. Volgens mij krijgt zij iedereen uit de kleren als ze dat wil, kaartspelletje of niet. Ze gaat op haar rug liggen en bijt op haar lip. Onopvallend lig ik naar gezicht te kijken. Zelfs in profiel is ze mooi. Ze heeft geen typisch uiterlijk, niet speciaal ook maar wel opvallend. Uitnodigend.
    Daarbij komt nog een keer dat ze geen blad voor de mond neemt, als ik het goed opgemerkt heb. Ik vind haar behoorlijk geweldig. Het schuldgevoel dat ik verwachtte blijft vreemd genoeg weg. Ik neem een lokje van mijn haar en speel er afwezig mee terwijl ik in mijn gedachten nog een keer beleef wat er net gebeurd is.
    "En dropveters willen ook helpen," mompel ik met een kleine grijns.


    I've no idea of the future, but I can see the past quite well. And the present, if the weather's clear.

    [Ik ben weer bezig met die Etentjes voor mijn reis dus ik reageer pas weer vanavond laat of morgen ochtend.]


    "The only way of finding a solution is to fight back, to move, to run, and to control that pressure."

    [Neem je tijd ^^. Ik ben er straks ook even vandoor.]


    I've no idea of the future, but I can see the past quite well. And the present, if the weather's clear.

    [Ik vraag me trouwens serieus af waarom de anderen niet meer reageren (cat).]


    I've no idea of the future, but I can see the past quite well. And the present, if the weather's clear.

    [Yeah, nu serieus al mijn geld voor Afrika binnen. Maar op je vraag: ik heb absoluut geen idee. Deze RPG is misschien wel de meest originele van iedereen.]


    "The only way of finding a solution is to fight back, to move, to run, and to control that pressure."

    Cosette schreef:
    [Ik vraag me trouwens serieus af waarom de anderen niet meer reageren (cat).]

    [Ik wil heel graag reageren, maar ik wacht nog steeds op diegene die Benedict speelt en Lizz reageert ook niet meer, helaas. D:]


    Quiet the mind, and the soul will speak.

    Mignon

    "En dropveters willen ook helpen."
    Grinnikend draai ik mijn hoofd naar haar toe. Ik schud zachtjes.
    "Die dropveters maken het wel. Zonder hun was het nooit gebeurd. We zouden ze moeten vererven."
    Ik kijk lachend weer naar het 'plafond' terwijl ik de deken steviger rond mijn lichaam trek. Iets wat verveeld draai ik me weer op mijn buik. Rust heb ik niet. Daarnet ook al niet.


    "The only way of finding a solution is to fight back, to move, to run, and to control that pressure."

    CJ

    "Die dropveters maken het wel. Zonder hun was het nooit gebeurd. We zouden ze moeten vereren."
    Ik schud lachend mijn hoofd terwijl ik toekijk hoe Mignon zich draait en keert om uiteindelijk op haar buik terecht te komen. Ik voel me eerder loom na dat uurtje "sport" van net.
    "Ik hoop alleen maar dat ik die dingen niet elke keer hoef boven halen als ik dit nog een keertje wil doen want ik heb maar één zak meegebracht," fluister ik.
    Ik leg mijn hand op haar wang en draai rustig haar gezicht naar me toe om vervolgens mijn lippen zachtjes op de hare te drukken.
    Ik heb er geen idee van wat dit nu allemaal betekent en of er wel volgende keren zullen komen, maar op dit moment maakt het me niet zo heel veel uit.


    I've no idea of the future, but I can see the past quite well. And the present, if the weather's clear.