• Welkom op Camp Springwood!
    Camp Springwood staat over heel de wereld bekend als het meest effectieve kamp tegen homoseksualiteit. 75% van de kinderen komen terug compleet genezen van deze ziekte en als uw kind geen vooruitgang toont krijgt u 100% van uw geld terug.
    Schrijf uw kind nu in voor zomerkamp in Camp Springwood!


    25 kinderen worden ook dit jaar weer naar Camp Springwood gestuurd. Dit ‘Straight Camp’ maakt gebruik van verschillende manieren en activiteiten om kinderen van hun homoseksualiteit te genezen. (Waaronder team-building, therapie en andere activiteiten.)

    Deze RPG volgt de zomer van deze kinderen en hun begeleiders. Voor wie het niet doorhad, ik denk dus niet echt dat homoseksualiteit een ziekte is, zo werkt dat kamp gewoon.


    Regels en waarschuwingen:
    - Schelden en 16+ mag
    - Gelieve stukjes te schrijven van drie regels of meer
    - Respecteer de andere spelers
    - Bestuur alleen je eigen karakters

    Inschrijven als kampeerder mag nog steeds. Je mag ook meerdere rollen aanmaken. De rollen of aanpassingen op je rollen geef je door aan:
    Escritura, Ludwig of Peacekeeper.




    Rollen
    Begeleiders:
    Patrick Hathaway – Escritura
    Hailey Miller - Ludwig
    Felix Patterson - Citizen
    Cassia Sterling - Escritura

    Zaal 1:
    Noah Jay Lopez - Ry
    Catherine Noah Adams - Rooba
    Jade "Skyler" Bright - HurtedHeart
    Elske - nikkiemalfoy
    Aislyn Paige Valentina - Talisman

    Zaal 2:
    Sasha Anderson Ripley - Cosette
    Matthew Rowan Harris - Ludwig
    Alexis Ruby Avery - Ry
    Ranaela Maeve Bones - Marethyu
    Danny Alex Ryder - AlwaysKlaine

    Zaal 3:
    Jace Dream Duval - Escritura
    Julian Dan Forli - Merwin
    Taylor Ferris - Faberyayo
    Jayden Jason Bright - HurtedHeart
    Raine Yuliane Highfort - xMelodious

    Zaal 4:
    Maya Dahlia Myra Borisovaena - Mortenson
    Bijou Rosine Virgine Mignon Deferière - Mombasa
    Annabelle Codnis - xEPONINEx
    Quinn del Luna - FreckledEmo

    Tijd in de RPG: Dag 4 - Middag
    Activiteiten:
    Jongens: ??
    Meisjes: ??
    Therapy


    Welcome to Night Vale. All Hail the Glow Cloud. All Hail Perfect, Beautiful Carlos.

    Mignon

    "Ik hoop alleen maar dat ik die dingen niet elke keer hoef boven halen als ik dit nog een keertje wil doen want ik heb maar één zak meegebracht."
    Ik lig nog na te denken over wat ze daarnet heeft gezegd als ik haar hand op mijn wang voel. Niet lang daarna plaatsen ook haar lippen zich zacht op de mijne. De alarmbel gaat nu op volle toeren. Alle keuzes weeg ik in no time met elkaar af totdat de beste eruit komt: Do. Hij houdt echt van mij en dat weet ik. Wij hebben samen een toekomst. Toch kan ik het niet laten om CJ, twijfelend dat wel, terug te zoenen. Het is haar aantrekkingskracht maar denk ik. Als ik haar niet zie zal ik er ook gewoon geen last van hebben.


    "The only way of finding a solution is to fight back, to move, to run, and to control that pressure."

    CJ

    Ik merk hoe Mignon me aarzelend terug zoent en breek de kus langzaam af. Daar heb je het al. Voor haar was dit vast gewoon een avontuurtje. Ik zucht en draai me op mijn rug.
    "Tenzij het voor jou hier op houdt," mompel ik, iets killer dan de bedoeling was.
    Ik weet niet wat ik met mezelf aan moet terwijl het schuldgevoel zijn volle gewicht op me laat vallen. Ik stap uit bed en ga op zoek naar mijn bh die ik snel aan trek. Ook de rest van mijn kleren heb ik in een mum van tijd weer aan.
    Stomme zet, CJ. Wat dacht je dan? Leer dan ook eens vragen waar je aan begint voor je iets uithaalt.
    Eerlijk gezegd kan het me niet schelen dat dit eenmalig was, maar ik had het graag op voorhand geweten. Ik zak zuchtend op mijn eigen matras neer en begin opnieuw zeven stapeltjes te maken van mijn pakje kaarten.


    I've no idea of the future, but I can see the past quite well. And the present, if the weather's clear.

    Mignon

    Ze breekt de kus af.
    "Tenzij het voor jou hier op houdt."
    De kilte in haar stem is me niet ontgaan. Schuldig bijt ik op mijn onderlip en trek ik mijn benen op. Met mijn ogen kijk ik naar mijn ringen en de ontbrekende plek. De tranen branden in mijn ogen. Godver, je hebt het weer lekker voor elkaar meisje. Wanneer ik opkijk zie ik CJ alweer aangekleed op haar matras met de kaarten. Ik zucht diep.
    "Het is niet dat ik je niet mooi, aantrekkelijk of lief vind," begin ik voorzichtig. "Maar ik mag het niet. Ik kan het niet. Die ring-."
    Even stop ik om adem te halen.
    "Ik ben verloofd."
    Ik knijp mijn ogen dicht. Bang voor de reactie die nu komen gaat. Dit is zo'n moment dat je het liefste weg zou willen zakken. Naar de andere kant van de wereld zou willen vliegen maar helaas. We zitten hier nou eenmaal opgesloten, met zijn tweeën.


    "The only way of finding a solution is to fight back, to move, to run, and to control that pressure."

    CJ

    "Het is niet dat ik je niet mooi, aantrekkelijk of lief vind. Maar ik mag het niet. Ik kan het niet. Die ring- Ik ben verloofd."
    Stomverbaasd kijk ik op. Niet omdat ze verloofd is, maar omdat ik daar zelf niet aan gedacht heb. Waarom had die ring anders zo belangrijk voor haar geweest. Ik leg mijn kaarten neer en schud mijn hoofd terwijl ik zie hoe ze haar ogen dicht knijpt.
    "Mignon," zeg ik rustig. "Ik ben niet kwaad, ik ben niet eens gekwetst. Maar ik vraag me wel af waarom je me dit nu pas vertelt. Ik kan best begrijpen dat je het gewoon een keertje wilde, ik wilde alleen dat ik dat op voorhand geweten had. Al is dat net zo goed mijn schuld. En je bent jong, heel jong om verloofd te zijn. Fouten gebeuren. Wat hij niet weet, deert hem niet. Ik vind jou ook heel aardig en je bent verdomd sexy, maar ik zou liegen als ik zeg dat het voor mij net ook meer was dan seks."
    Ik zucht even terwijl ik probeer te bedenken of dat niet een beetje grof gezegd was.
    "Begrijp me niet verkeerd, ik voel me zeker tot je aangetrokken, anders was er daarnet niks gebeurd maar verliefd ben ik niet. Het is... iets anders. Je maakt een andere kant van me los," geef ik met een lichte blos toe.


    I've no idea of the future, but I can see the past quite well. And the present, if the weather's clear.

    Mignon

    "Mignon. Ik ben niet kwaad, ik ben niet eens gekwetst. Maar ik vraag me wel af waarom je me dit nu pas vertelt. Ik kan best begrijpen dat je het gewoon een keertje wilde, ik wilde alleen dat ik dat op voorhand geweten had. Al is dat net zo goed mijn schuld. En je bent jong, heel jong om verloofd te zijn. Fouten gebeuren. Wat hij niet weet, deert hem niet. Ik vind jou ook heel aardig en je bent verdomd sexy, maar ik zou liegen als ik zeg dat het voor mij net ook meer was dan seks. Begrijp me niet verkeerd, ik voel me zeker tot je aangetrokken, anders was er daarnet niks gebeurd maar verliefd ben ik niet. Het is... iets anders. Je maakt een andere kant van me los."
    Opgelucht slaak ik een klein zuchtje. Blij dat ze me berijpt, dat er niets meer achter zit. Ik kruis mijn armen in mijn nek en kijk haar opgelucht aan.
    "Sorry, dat ik niets heb gezegd," verontschuldig ik me nogmaals.
    Ondanks dat het haar 'niets' uitmaakt heb ik haar wel genaaid. En deze keer niet in de lichamlijke vorm van het woord. Ik had gewoon moeten zeggen waar het opstond en misschien zit dat me nog wel het meeste dwars.


    "The only way of finding a solution is to fight back, to move, to run, and to control that pressure."

    CJ

    "Sorry, dat ik niets heb gezegd," zegt ze met een opgeluchte blik.
    Ik glimlach geruststellend en haal mijn schouders even op. Ik ben al blij dat ik er nu achter ben. Ik ben niet verliefd en nu ik weet dat ze verloofd is zal ik het ook niet worden, dus het gevaar is geweken. Ik grinnik even.
    "Nou, het lijkt erop dat mijn matroosje eindelijk gemuit heeft," zeg ik met een kleine knipoog. Ik zucht even. Ik bijt even op mijn onderlip terwijl er wel een heel on-katholiek voorstel in me opkomt. Ik ken haar verloofde niet, dus waarom zou ik me iets van hem aan trekken? En het betekent niks, niet echt. Mocht er nou één van de twee gevoelens hebben dan zette ik deze gedachten meteen van me af.
    "Dus..." begin ik aarzelend terwijl ik met een plukje haar speel om mijn vingers bezig te kunnen houden. "Dat was het? Er gebeurt niks meer?" vraag ik jammerlijk. "Ik ehm, ik had gehoopt nog een en ander van je te kunnen leren," voeg ik er stil aan toe.


    I've no idea of the future, but I can see the past quite well. And the present, if the weather's clear.

    Mignon

    "Nou, het lijkt erop dat mijn matroosje eindelijk gemuit heeft."
    Ergens kan ik niet lachen om haar grapje. Ik ben er eigenlijk totaal niet trots op met wat ik heb gedaan. Waarom zou ik? Feitelijk bedrieg ik Dominique gewoon zonder dat die jongen iets fout heeft gedaan. Hij is juist één van de weinige voor wie het niets uitmaakt op wie ik val. En ja, hij is de 'gelukkige', zoals ze dat noemen. Nou is nog maar net de vraag hoe gelukkig je met mij kan zijn.
    ""Dus... Dat was het? Er gebeurt niks meer? Ik ehm, ik had gehoopt nog een en ander van je te kunnen leren."
    Fronsend kijk ik haar aan. Hoe bedoel je egoïstisch? Ik laat me tegen de muur aanleunen. Leren.
    "Was dit je eerste keer?" vraag ik iets wat verbaasd uit nieuwsgierigheid maar ook om het antwoord op haar vraag te vermeiden.


    "The only way of finding a solution is to fight back, to move, to run, and to control that pressure."

    CJ

    "Was dit je eerste keer?" vraagt Mignon.
    Ik richt mijn blik op mijn kaarten en begin verder stapeltjes te maken. Ik weet even niet wat ik moet zeggen. Misschien ben ik inderdaad met mijn woordkeuze even de mist in gegaan.
    "Je geeft geen antwoord op mijn vraag," zeg ik rustig.
    Ze hoeft niet te weten dat ik nog geen meisje in mijn bed gehad heb, dat verandert niks aan de situatie nu. De cijfer, ruiten, klavers, harten en schoppen dansen voor mijn ogen, hoe hard ik me ook probeer te concentreren.
    "Ik zou het je niet kwalijk nemen mocht je nee zeggen," ga ik stil verder.
    Maar ik zou het wel heel jammer vinden.


    I've no idea of the future, but I can see the past quite well. And the present, if the weather's clear.

    Mignon

    "Je geeft geen antwoord op mijn vraag. Ik zou het je niet kwalijk nemen mocht je nee zeggen."
    Er speelt zich een klein lachje op mijn gezicht.
    "Oké," zeg ik dan. "Ik doe het maar dat moet jij eerlijk antwoord geven op mijn vraag. Was ik jou eerste meisje?"
    Ik ga wat meer geïnteresseert rechtop zitten en kijk haar verwachtingsvol aan. Ik moet en zal antwoord krijgen op deze vraag als is het alleen maar om mijn nieuwsgierigheid te temmen.


    "The only way of finding a solution is to fight back, to move, to run, and to control that pressure."

    CJ

    "Oké. Ik doe het maar dat moet jij eerlijk antwoord geven op mijn vraag. Was ik jou eerste meisje?"
    Verbaasd kijk ik op, de kaarten vallen zowaar uit mijn handen om over de hele vloer terecht te komen. Eerlijk gezegd had ik niet verwacht dat ze zou toestemmen. Het was ook een vrij egoïstisch voorstel, dat weet ik maar al te best. Het lachje op haar lippen doet me rillen.
    Ik haal diep adem terwijl ik achterover leun. Om het moment wat te rekken, lik ik even over mijn lippen. Er verschijnt een schuin lachje op mijn gezicht, verzadigd van ondeugd.
    "Ja," antwoord ik bijna onhoorbaar. "Je bent het eerste meisje met wie ik meer gedaan heb dan zoenen of een keer aan de borsten zitten."
    Terwijl ik in gedachten haar handen weer op mijn lichaam voel, komen de blosjes op mijn wangen weer naar boven en ik voel me even een kabouter.
    "En als ik eerlijk ben, ben je beter dan K... een jongen."
    Ik schud mijn hoofd om de gedachte aan mijn ex vriendje weg te dwingen.


    I've no idea of the future, but I can see the past quite well. And the present, if the weather's clear.

    Ik reageer zo. Eerst neem ik even een douche.


    "The only way of finding a solution is to fight back, to move, to run, and to control that pressure."

    Mignon

    Ze laat haar kaarten verbaasd op de grond vallen. Er speelt zich een kleine grijns op mijn gezicht. Verwachtingsvol kijk ik haar aan.
    "Ja. Je bent het eerste meisje met wie ik meer gedann heb dan zoenen of een keer aan de borsten zitten. En als ik eerlijk ben, ben je beter dan K... een jongen."
    Triomfantelijk kijk ik haar aan. Dit maakt mijn dag dan wel weer.
    "Ik ben vereerd," grinnik ik en ik sta op.
    Van de grond pluk ik mijn bh en ik trek hem aan. Rustig loop ik naar de badkamer. Voordat ik de deur sluit draai ik me nog een keer naar haar om.
    "Vrouwen zijn altijd beter, neem dat van me aan."
    Ik sluit de deur achter me en trek mijn ondergoed uit. Genietend ga ik onder de douche staan en ik laat de warme stralen over mijn lichaam lopen.


    "The only way of finding a solution is to fight back, to move, to run, and to control that pressure."

    CJ

    Ik moet lachen om de trotse blik in haar ogen.
    "Ik ben vereerd," grinnikt ze. Ik knipoog nog snel even.
    Ongegeneerd kijk ik toe hoe ze opstaat en haar bh opraapt. Ik betrap mezelf erop dat ik op mijn onderlip zit te bijten. Mijn ogen volgen Mignon terwijl ze naar de badkamer loopt. God, ik lijk wel een vent.
    "Vrouwen zijn altijd beter, neem dat van me aan," zegt ze nog.
    Ik knik even want ik kan het alleen maar beamen tot nu toe. Als de deur dicht is, laat ik mezelf achterover vallen op mijn matras om naar het plafond te staren. Nooit geweten dat ik dit in me had, en al helemaal niet dat ik het nog een keer fijn zou vinden ook. Ik neurie een liedje terwijl ik lig na te denken.


    I've no idea of the future, but I can see the past quite well. And the present, if the weather's clear.

    Mignon

    Ik draai de kraan uit en droog mezelf met beleid af. Voorzichtig ga ik met mijn vingers over de korstjes die zich op mijn armen hebben gevormd. Ze jeuken als een gek. Met moeite weet ik er vanaf te blijven terwijl ik mijn haren droog dep. Hard bijt ik op mijn onderlip totdat ik bloed voel. Waarom was ik dan ook zo gek om mezelf te snijden. Deze jeuk is veel erger dan het effect van die kleine sneetjes. Snel trek ik mijn ondergoed aan en trek ik een shirt met lange mouwen over mijn bovenlichaam. Langzaam loop ik de kamer weer binnen waar ik een ruim zittende joggingsbroek aantrek en mezelf weer op bed laat ploffen. Uit mijn tas haal ik mijn IPod en ik doe één oortje in.


    "The only way of finding a solution is to fight back, to move, to run, and to control that pressure."

    CJ

    Na een tijdje komt Mignon de kamer terug binnen en gaat ze op bed liggen om muziek te luisteren. Ikzelf lig me ondertussen stierlijk te vervelen. Ik sta op en ga rustig naar buiten. De geur van dennenbomen en het meer komt me tegemoet. Mocht dit kamp niet zo'n verschrikkelijk doel hebben, zou het best nog aangenaam zijn. Op de veranda van onze slaaphut begin ik een paar turnoefeningen te doen. Mijn moeder zou blij zijn. Elke dag staat ze aan mijn kop te zeuren of ik al mijn uurtje geoefend heb. Ik zou het heus doen zonder haar gezaag ook. Ik weet zelf ook hoe belangrijk het is om lenig te blijven. Ik leg mijn been op de omheining van de veranda en begin eerst wat te strekken.


    I've no idea of the future, but I can see the past quite well. And the present, if the weather's clear.