• Het leken mij en Agnus leuk om een meeting in Nijmegen te organiseren. Dus bij deze.

    Waar?: Nijmegen, het station, bij de starbucks?
    Tijd: Tussen 12.00 uur en 12.30 uur op het station.
    Wanneer?: 14 Augustus.
    Wat gaan we doen?: Picknicken.

    Wie komen er allemaal?:
    Zeker:
    Sandra - Agnus neemt mee: fles cola, cake en appelflappen.
    Lieke - Lieksel neemt mee: beleg.
    Sofie - Mysteria neemt mee: redelijk groot kleed, limonade en buchty (brood).
    Eveline - Freerunner
    Ellen - Buttzville neemt mee: ananassap en nog iets.
    Sander - Glaedmir neemt mee: chips, tucs en nootjes.
    Shanice - Saigon
    Misschien:
    ? - BrooksTwins
    Kevina - crazychickxx

    [ bericht aangepast op 13 aug 2012 - 16:56 ]


    stay safe because I like being alive at the same time as you

    Stoppable -> Antebellum


    Deep inside, I've never felt alive

    Antebellum schreef:
    Stoppable -> Antebellum

    Jij veranderd vaak van naam ;o


    Shit happens but pee happens a lot more.

    Pimpernel schreef:
    (...)
    Jij veranderd vaak van naam ;o

    Als GM heb je zo je voordelen (bloos)


    Deep inside, I've never felt alive

    Antebellum schreef:
    (...)
    Als GM heb je zo je voordelen (bloos)

    Of nadelen. Ik herken vele nooit terug.. Het is dat jij deze foto hebt haha :Y)


    Shit happens but pee happens a lot more.

    Pimpernel schreef:
    (...)
    Of nadelen. Ik herken vele nooit terug.. Het is dat jij deze foto hebt haha :Y)

    Dat maakt geen bal uit hoor, of je nu GM bent of niet, je kunt altijd foto en naam veranderen. Bij je naam moet je alleen net iets langer wachten...


    Deep inside, I've never felt alive

    Antebellum schreef:
    (...)
    Dat maakt geen bal uit hoor, of je nu GM bent of niet, je kunt altijd foto en naam veranderen. Bij je naam moet je alleen net iets langer wachten...

    haha ja dat wel maar als je heel vaak de naam veranderd raak je in de war :Y) Ik althans, nu ben ik er aan gewend weliswaar (:


    Shit happens but pee happens a lot more.

    Misschien kunnen we namen en leeftijden erbij zetten en waar je vandaan komt zodat je misschien met anderen kan reizen?
    Sandra, 14, Arnhem althans :Y)


    Shit happens but pee happens a lot more.

    Ow en ik vraag u om even te stemmen op de poll. Donderdag is uit de lijst geschapt omdat Lieke zelf niet kan dan.


    Shit happens but pee happens a lot more.

    Opmerking; neem de trein naar de stad dus Nijmegen Centraal en niet Nijmegen Dukenburg of andere!


    Shit happens but pee happens a lot more.

    Misschien slim om de poll te resetten? Want ik kan niet stemmen omdat ik dat al gedaan had.

    @Sofie ik weet niet hoe jij wil reizen maar we zouden samen kunnen gaan? Ik ga vanuit Uden, dan is er gewoon één bus die recht naar Nijmegen gaat :3

    Timor schreef:
    Misschien slim om de poll te resetten? Want ik kan niet stemmen omdat ik dat al gedaan had.

    Hij is gereset maar misschien kunnen mensjes hier ook zeggen wat ze willen :Y)


    Shit happens but pee happens a lot more.

    Pimpernel schreef:
    (...)
    Hij is gereset maar misschien kunnen mensjes hier ook zeggen wat ze willen :Y)


    Als ik vakantiebaantje heb, hoop ik niet dat ze me op zaterdag inplannen D: , de meeste willen zaterdag...


    stay safe because I like being alive at the same time as you

    Ik wil eventueel wel komen. Ik woon in Nijmegen dus kan zo de bus of fiets pakken naar het station. Maar ik ben lang niet meer op Q geweest, dus ken niemand meer.


    Best way not to get your heart broken, is to pretend you don't have one.

    Highbury schreef:
    Ik wil eventueel wel komen. Ik woon in Nijmegen dus kan zo de bus of fiets pakken naar het station. Maar ik ben lang niet meer op Q geweest, dus ken niemand meer.


    Maakt niet uit? Ik ken eigenlijk alleen degene waar ik het mee organiseer en Antebellum een beetje. :Y)


    stay safe because I like being alive at the same time as you