• Jep, dit wordt een zeiktopic, maar het moet er gewoon uit.

    Mensen dwingen mij steeds om onmogelijke keuzes te maken. Het verhaal is te lang om uit te leggen, maar het komt er dus op neer dat ik me dit jaar genoeg heb laten afblaffen. Ik werk mij het hele jaar kapot om vorderingen te maken, en zorgen dat alles goed gaat, krijg ik niet eens één complimentje. Maar als ik ook maar één foutje maak is dat net het einde van de wereld. Ze verwachten maar steeds van me dat ik goed presteer, maar ze hebben nooit genoeg geduld, het moet zo snel mogelijk gaan, en dan zijn ze verwondert dat het misloopt.
    Nou gisteren was dus de druppel die mijn emmer deed overlopen. Ik heb mijn gedacht gezegd en ben ermee gestopt. Een deel van mij heeft er spijt van, want dit was toch een deel van mijn leven, maar het andere deel is opgelucht. Want al die commentaar en constante ontevredenheid (terwijl ik er zo hard voor gewerkt heb) waren het mij niet waard.
    Mensen zullen nu wel slecht over mij gaan praten achter mijn rug, maar ze kennen het verhaal niet, dus ik laat ze gewoon praten :').

    Sorry voor deze zeik, maar ik kan nu elk moment in tranen uitbarsten. Ik verwacht niet van jullie dat jullie mij gaan begrijpen of zo, maar het moest er gewoon een keer uit want ik ben deze gevoelens al zo lang aan het opkroppen..

    Maar om het topic toch iets nuttig te houden; waar worden jullie vrolijk van ?


    Happiness can be found, even in the darkest of times.

    muziek


    Ha! I invent the word impossible. That's why I am the champ. Whether I like it or not.


    Your make-up is terrible

    Muse! Sorry, ik ben sinds woensdag het nonstop aan het luisteren, en ik word verschrikkelijk vrolijk van!
    Maar ik word ook vrolijk van vrolijke muziek ;]

    Maar het klinkt niet echt leuk, nee... Sterkte, meisje! <3


    Deep inside, I've never felt alive

    ik begrijp jou, mensen zijn nu eenmaal klootzakjes op bepaalde gebieden die alleen aan zichzelf denken en geen rekening met de capaciteiten van anderen houden.
    Ik zal zeggen: lekker even een potje huilen en even zelfmedelijden hebben help mij heel vaak.


    -

    Awh, dat is klote.
    Eh, ik word vrolijk van vlogs en muziek. Maar meestal ook pas nadat ik klaar ben met huilen....


    People cry, not because they're weak. It's because they've been strong for too long.

    Ik vind het moeilijk wat ik hierop moet zeggen. Het is altijd vervelend als mensen dingen van je verwachten die voor jou heel moeilijk zijn, zoniet onmogelijk. Maar nog vervelender is het, als jij zelf hier heel hard aan werkt, maar andere hier geen gehoor aan geven. Ze je geen complimentje geven en alleen de dingen onthouden die niet goed gaan. Terwijl je je juist moet focussen op de dingen die wél goed gaan!

    Maar ik vind het wel knap dat je voor jezelf de keuze hebt gemaakt dit achter je te laten liggen! Heel veel succes hiermee! (:

    Waar ik vrolijk van wordt..? Nou, bijvoorbeeld dat ik net las dat mijn favo band, Destine, op het festival Breakfest gaat spelen in september, en ik ben zoo hard van plan daar heen te gaan! <33 Ohh mijn dag kan niet meer stuk, ik ben zoo happy en hyper nu! =D <33


    Inspiration can hit you any time

    Mijn schat van een bff.
    Maar over de rest: welkom in het leven, hier kan je nooit iets goed doen, wordt je veroordeeld om al wat je doet en wordt wat je denkt niet geaprecieerd. Geniet van uw verblijf!


    Everybody wants forever, I just want to burn up bright...

    Dat is echt zwaar kut. Ik ken het, bij mij is het ook zo. Maar ik heb besloten dat het me ook allemaal niet meer boeit.
    Wat mij opvrolijkt is Russell Howards, een Britse komediant. Ik heb shows van hem gezien en ik heb nog nooit zo hard gelachen in mijn hele leven. Echt een aanrader.


    Hey you, don't tell me there's no hope at all. Together we stand, divided we fall

    Goh, ik word al een stukje vrolijker van de reacties van de lieve lieve mensen hier :). Het is altijd leuk om te weten dat er WEL nog aardige mensen zijn hier..


    Happiness can be found, even in the darkest of times.

    Ik ken het wel een beetje, en dat suckt ongelooflijk. Het is fucked up dat mensen nooit een waardering hebben voor anderen en alleen voor zichzelf en alle shit eisen die ze willen in hun leventje, dus ik kan begrijpen dat je de boel de boel hebt gelaten. But: be strong now, because things will get better, it might be stormy now, but it can't rain forever.


    "A weed is simply a flower that somebody has decided is in the wrong place." Sister Monica Joan, Call the Midwife