• Ik was dus met een vriendin bij haar opa en oma in de Achterhoek van donderdag tot zaterdag. wij dus vandaag naar huis [shit] en wij dus de trein naar Zutphen nemen en daarna verder naar onze eindbestemming. Mijn vriendin en ik op weg naar Zutphen al helemaal kapot van het lachen. Wij dus snel naar het juiste spoor, was daar dus de trein. Ik met mijn blinde kop niet nadenken en erin springen en mijn vriendin hoorde een fluitje en dacht ook niet na en ging er *hoppa* ook in [terwijl ze vastzat voor de helft in de deuren waardoor ik al helemaal lam was van het lachen]. Toen zochten we een plek bovenin, maar nergens was plek en wij maar zoeken en lopen naar een 2de rangs door alle 1e rangs [stiltewagons], maar we bleven overal haken en struikelden over mijn vriendin's trolley, dus ik heb staan brullen in de trein. Toen moesten we een trap af en viel haar trollet half eraf, ik daaroverheen en toen moest ik nog harder lachen en ik zat al de hele tijd te hikken. Ein-de-lijk een plek gevonden, werd omgeroepen dat we in plaats van waar we naartoe moesten, in de trein naar Arnhem zaten. En toen keken we elkaar aan, hebben de hele boel bij elkaar gelachen terwijl wij half lachend en half bellend [met ouders i.v.m. ophalen station] uitlegde dat we in de foute trein zaten en een uur later dan gepland aan zouden komen. dus onze medepassagiers ons keihard uitlachen waardoor we nog harder moesten lachen. Uiteindelijk wij op station Arnhem eruit en wij zoeken naar de volgende trein naar waar we in moesten zitten, bleek het de trein te zijn waar we in zaten zojuist. Wij die weer in [''HAHAHAHAHAHHAHAHAH''], kwamen we weer langs Dieren terug naar Zutphen en reden we door naar onze bestemming. Nou ik had het niet meer, ik had zo hard gelachen.

    Hebben jullie vandaag een hilarische dag gehad?


    "A weed is simply a flower that somebody has decided is in the wrong place." Sister Monica Joan, Call the Midwife

    Het klinkt best vaag, maar wel geniaal ;]

    Ehh, nee. Ik heb niet veel gedaan vandaag...


    Deep inside, I've never felt alive

    ARNHEM FOR THE WIN YAY!


    Shit happens but pee happens a lot more.

    Oh, ik ben ook altijd een ster in zulke fouten maken. Was ook doodsbang dat ik in het verkeerde vliegtuig terecht zou komen toen ik ik alleen moest reizen, alleen liep dat gelukkig allemaal goed af. :Y)


    Til hug og blod.

    eh oke
    vaag
    maar grappig
    ben ik blij dat ik niet in Arnhem beland
    is voor mij is dat met de auto 112 km
    maar met de trein 3 uren ofzo


    Ha! I invent the word impossible. That's why I am the champ. Whether I like it or not.

    Lol, geniaal! xd
    Ikzelf heb kleren gekocht. En voor de rest niet zoveel xd


    You always have a choice in life, it's sometimes just

    Turmoil schreef:
    Oh, ik ben ook altijd een ster in zulke fouten maken. Was ook doodsbang dat ik in het verkeerde vliegtuig terecht zou komen toen ik ik alleen moest reizen, alleen liep dat gelukkig allemaal goed af. :Y)


    Het probleem is dat ik alleen al niet in mijn guppie op Schiphol terecht zou komen, dus ik begrijp je angst. Mijn zus is op haar 13e of zo alleen naar Suisse gereisd omdat mijn oom, tante en neef er waren en mijn neef zich lichtelijk verveelde [wij zouden een week later komen naar die plek, dus het maakte niet heel veel uit. lol], maar ik kan niet eens overstappen. o.o


    "A weed is simply a flower that somebody has decided is in the wrong place." Sister Monica Joan, Call the Midwife

    Symphonia schreef:
    (...)

    Het probleem is dat ik alleen al niet in mijn guppie op Schiphol terecht zou komen, dus ik begrijp je angst. Mijn zus is op haar 13e of zo alleen naar Suisse gereisd omdat mijn oom, tante en neef er waren en mijn neef zich lichtelijk verveelde [wij zouden een week later komen naar die plek, dus het maakte niet heel veel uit. lol], maar ik kan niet eens overstappen. o.o


    Oh, ik red me altijd prima uiteindelijk. Het gaat alleen meestal gepaard met een hoop gescheld, geblaas en geren om alles op tijd te halen en het juiste te vinden. Vandaar dat ik tegenwoordig vaak al een halfuur eerder wegga dan nodig is, of soms nog langer, om te zorgen dat ik op tijd op de betreffende plekken ben. :Y)


    Til hug og blod.

    Turmoil schreef:
    (...)

    Oh, ik red me altijd prima uiteindelijk. Het gaat alleen meestal gepaard met een hoop gescheld, geblaas en geren om alles op tijd te halen en het juiste te vinden. Vandaar dat ik tegenwoordig vaak al een halfuur eerder wegga dan nodig is, of soms nog langer, om te zorgen dat ik op tijd op de betreffende plekken ben. :Y)


    Ik heb dat met school, ik begin om 8 uur. Ik fiets met mensen samen om 10 over half 8, maar dat red ik zelden en zit meestal om kwart voor 8 op de fiets. Ik dus te laat een paar weken terug, en dan moet je om half 8 melden, lik,e normaal ben ik dan aan het ontbijten en nog allemaal spul in pakken. Maar altijd als ik moet melden ben ik te vroeg, de school was nog niet begaanbaar voor leerlingen toen ik afgelopen dinsdag aan kwam zetten. T.T


    "A weed is simply a flower that somebody has decided is in the wrong place." Sister Monica Joan, Call the Midwife

    Symphonia schreef:
    (...)

    Ik heb dat met school, ik begin om 8 uur. Ik fiets met mensen samen om 10 over half 8, maar dat red ik zelden en zit meestal om kwart voor 8 op de fiets. Ik dus te laat een paar weken terug, en dan moet je om half 8 melden, lik,e normaal ben ik dan aan het ontbijten en nog allemaal spul in pakken. Maar altijd als ik moet melden ben ik te vroeg, de school was nog niet begaanbaar voor leerlingen toen ik afgelopen dinsdag aan kwam zetten. T.T


    Dit heb ik zo'n 2 x per week minstens..


    Shit happens but pee happens a lot more.

    hahahah XD Geniaal! :')


    Life is hard, just break it with your head <3

    Ik heb een geweldige dag gehad :].


    No growth of the heart is ever a waste

    wauw, geniaal hoe jullie het voor elkaar kregen (Y)


    -