• Hebben besloten dat de colleges op de Radboud universiteit vanaf september 2018 om 8.30 beginnen in plaats van om 8.45. De HAN begint om 9.00 in plaats van 8.45. Op die manier wordt de spits gespreid.

    En wat vinden de studenten hiervan?

    Ik ga dus echt niet nog eerder mijn bed uit! 5.30 is me al vroeg genoeg! Ze bekijken het maar... :')

    Wie zit er ook op de Radboud en huilt met me mee?

    [ bericht aangepast op 9 nov 2017 - 17:45 ]


    oi, suzy

    Ik zit niet op het Radboud, maar ik ben een beetje confused. Ik woonde thuis, moest twee uur reizen om om 8.45 op school te zijn en ik stond niet om 5.30 op. Hoever woon jij wel niet van je school?

    [ bericht aangepast op 9 nov 2017 - 6:31 ]


    Deep inside, I've never felt alive

    8.30 is toch normaal? Ik heb dit semester een oefenzitting gehad waar ik al om 8.15 aanwezig moest zijn.


    You could be great, you know, it’s all here in your head, and Slytherin will help you on the way to greatness, no doubt

    Nee wij beginnen normaal om 8.45...

    @Sofie, zo ver dat ik een kamer zou huren als ik niet heerlijk met mijn vriend samenwoonde. (:

    [ bericht aangepast op 9 nov 2017 - 11:08 ]


    oi, suzy

    Ik woon gelukkig niet heel ver van de RU af, dus heb er niet heel veel last van. Maar kan me voorstellen dat het voor studenten die verder weg wonen wel heel lastig is qua reistijd en vroeg opstaan.


    'I respect myself enough to say 'no' to anything that hurts me.'

    In Leuven heb je veel lessen die om acht beginnen, al moet ik toegeven dat ik nu ook wel klaag over mijn lessen om half negen en ik sta een uur later op dan jij, hahaha. Sterkte!


    Mhm?

    Ah nee ik zit ook op de Radboud en reis elke dag met de trein (al blijf ik vaak in Nijmegen slapen als ik zo vroeg les heb). Dat wordt te laat komen, want ik pak geen trein eerder. (:


    Take risks and conquer your fears.

    Dat ene kwartiertje maakt toch ook niet zo heel veel uit? :')


    I, Tahani Al-Jamil, shall do my level best to make every event too much.

    Hopps schreef:
    Dat ene kwartiertje maakt toch ook niet zo heel veel uit? :')

    Dat ene kwartier betekent dat ik een halfuur eerder mijn bed uit moet. En ik ga niet om 5.00 opstaan zoals ik al zei. Dat is me iets te gek.

    [ bericht aangepast op 9 nov 2017 - 17:44 ]


    oi, suzy

    8.30 is toch een normale begintijd tho? Werk en middelbare scholen en basisscholen beginnen ook gewoon allemaal om half negen.


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    Azlain schreef:
    8.30 is toch een normale begintijd tho? Werk en middelbare scholen en basisscholen beginnen ook gewoon allemaal om half negen.


    And as we fall, time is frozen I know we break, but we're not broken (Aedion -> YoungbIood)

    Ja maar universiteiten niet en ik woon niet op kamers waardoor ik dus al op een monsterlijke tijd op moet.


    oi, suzy

    Juist daarom ben ik op kamers gegaan. :'D Anyways, ik ben bang dat het toch aan de universiteit is om de tijden te bepalen en dat jij er weinig aan kan doen.


    I, Tahani Al-Jamil, shall do my level best to make every event too much.

    Ja ik weet dat ik er niks tegen kan doen maar ik wou gewoon even klagen.


    oi, suzy

    Voor mij, en ik denk ook wel een deel andere mensen, is het toch vrij normaal dat de universiteit om 8.30 begint. Maar ik snap wel dat als je dat niet gewend bent, en je komt van ver, dat dat dan vervelend is, en dat je dan toch ook wel even wilt klagen.


    You could be great, you know, it’s all here in your head, and Slytherin will help you on the way to greatness, no doubt

    Nu ben ik toch zo benieuwd hoeveel een kwartier nou eigenlijk gaat schelen in de spits :')
    Edit: zeker omdat eigenlijk juist zoveel scholen en bedrijven rond half 9 beginnen. Je zou juist zeggen dat 8:45 dan beter is.

    [ bericht aangepast op 9 nov 2017 - 18:37 ]


    Maflodder -> Rozenthee / "Would you like an adventure now, or shall we have tea first?"