• Ja, ik wil een nieuwe koptelefoon. Wij hebben thuis een Sennheiser, maar die is voor algemeen gebruik en sinds ik veel meer naar Rock luister, merk ik dat mijn oortjes best slecht zijn voor mijn oren. (Vooral omdat ik snel last heb van verstopte keel-, neus en voorhoofdsholtes.)
    En ik wilde graag meteen een goede kopen, maar ik weet dus niet welke het beste kwaliteit heeft en welke het langst blijven leven...

    Dus, wat raden jullie aan? (Graag niet aankomen met uberdure dingen zoals Monster Beats. Mijn limiet zegt honderd euro, maar zoveel wil ik eigenlijk nog niet eens kwijt.)


    Deep inside, I've never felt alive

    Inderdaag hoe wist je dat ik beats zou zeggen_O_)


    Baby, when I know you're only sorry when you got caught,



    Die!


    quidquid excusatio prandium pro

    Rahjesh schreef:
    Inderdaag hoe wist je dat ik beats zou zeggen_O_)

    Omdat ik allang weet dat die dingen best goede kwaliteit hebben. Maar ik weet ook dat die minstens honderd euro zijn en dat is toch echt een rib uit mijn lijf (En ik kan niet wachten tot mijn verjaardag, want ik ben pas weer in januari jarig ;])

    [ bericht aangepast op 20 mei 2012 - 14:32 ]


    Deep inside, I've never felt alive

    Tigger schreef:



    Die!

    Eigenlijk is ie best wel awesome, maar:
    Nee, bedankt ;]


    Deep inside, I've never felt alive

    Skullcandy, of hoe je het mag schrijven, verdomd goede dingen.


    "A weed is simply a flower that somebody has decided is in the wrong place." Sister Monica Joan, Call the Midwife

    Skullcandy. ^^ Die zijn onder de 100 euro meestal; Heb er zelf twee.


    Welcome to Night Vale. All Hail the Glow Cloud. All Hail Perfect, Beautiful Carlos.

    Tchaikowski schreef:
    (...)
    Eigenlijk is ie best wel awesome, maar:
    Nee, bedankt ;]


    AWww.... SAAAAAI

    Je zou wel opvallen als je die ophad in de jumbo (cat)


    quidquid excusatio prandium pro

    Ik heb geen idee, ik heb gewoon en koptelfoon van 5,99 van de Wibra, ik zou nooit 100 euro aan en koptelefoon uitgeven haha. Misschien deze: http://www.bol.com/nl/p/sony-mdr-xz100-koptelefoon-roze/9000000011284379/ Hij is roze (nerd)


    Nee

    Tigger schreef:
    (...)

    AWww.... SAAAAAI

    Je zou wel opvallen als je die ophad in de jumbo (cat)

    Ja, jongen, hou jij je mond maar. Ik heb vandaag genoeg Jumbo gezien. (cat)


    Deep inside, I've never felt alive

    Tchaikowski schreef:
    (...)
    Ja, jongen, hou jij je mond maar. Ik heb vandaag genoeg Jumbo gezien. (cat)


    Pfff, moet je voorstellen hoe erg het bij mij is. Ik zie iedere dag jumbo D:


    quidquid excusatio prandium pro

    Tigger schreef:
    (...)

    Pfff, moet je voorstellen hoe erg het bij mij is. Ik zie iedere dag jumbo D:

    Hallo Jumbo *O*


    "I shut my eyes in order to see.'

    Eeyore schreef:
    (...)
    Hallo Jumbo *O*

    Bah, spreek me er niet over. Ik heb het 'geluk' dat ik vaak in een rij sta waar de airgezeik harder staat dan de muziek, maar je wordt echt doodgegooid als je dat 'geluk' niet hebt.
    En Alwin: wat zeg jij van zondagochtend, om acht uur werken? Plus het feit dat je niet helemaal geweldig fit bent...
    Toen wenste ik echt dat ik m'n oortjes had meegenomen...


    Deep inside, I've never felt alive

    Ik heb er één uit de wibra. Je hoort mij er niet over klagen.
    En de prijs ligt wel ver onder je budget.

    Serieus. Skullcandy's zijn goed.


    There's faith and there's sleep - we need to pick one - please

    Ik vind alles best als er maar kwaliteit geluid uit komt :]
    Sony doet het wel goed, dacht ik.


    "Robbing someone of their smile and putting it on your face doesn’t make you happy." - Tablo

    Tchaikowski schreef:
    (...)
    Bah, spreek me er niet over. Ik heb het 'geluk' dat ik vaak in een rij sta waar de airgezeik harder staat dan de muziek, maar je wordt echt doodgegooid als je dat 'geluk' niet hebt.
    En Alwin: wat zeg jij van zondagochtend, om acht uur werken? Plus het feit dat je niet helemaal geweldig fit bent...
    Toen wenste ik echt dat ik m'n oortjes had meegenomen...


    Iedere keer als ik mijn broek omlaag doe zie ik jumbo D: En dat doe ik op schooldagen al om half 7, als ik onder de douche stap (cat)

    zag je die echt niet aankomen? xD


    quidquid excusatio prandium pro