• Ik heb al een paar maande een hond, Ceazar. Hij is nu ongeveer een half jaartje oud en dus heel erg speels en trouw. Het is echt wel een schatje, door het hele huis achtervolgt hij me en 's nachts slaapt hij bij me. Vanacht dus ook, maar rond 5 uur vanmorgen wilde hij uit mijn kamer dus liet ik hem begaan.
    Zocht vanochten mijn vader zijn portomonee was het weg. Mijn moeder gaf dus Ceazar de schuld. Ik kon het niet echt geloven, vooral omdat ik overal zocht en het niet vond, meestal legt hij het best wel in het openbaar dus als hij het was zoude we het wel gevonden hebben.
    Maar nu vond ik dus de portomonee wel terug op een plek waar hij graag is.
    Heb ik dus een dief als hond(cat)
    In het begin vond ik het grappig, ik lachte mijn vader er mee uit door te roepen wat voor een geweldige hond ik had en dat we een goed duo waren. Maar als hij zo vaker gaat doen wilt dit nog wel eens een probleem worden. Mijn vader heeft namenlijk aan een grote hekel aan hem doordat Ceazar zijn sleffers afpakt.

    Iemand nog zulke leuke beesjes thuis?


    The happiest people don't have the best of everything, they just make the best of everything.

    Hahah, leuk verhaal.

    Maar nee, helaas heb ik geen huisdier :(

    Nee, die twee van mij blaffen alleen heel veel. Als je een begint, doet de ander mee, en zo fokken ze elkaar steeds op. Gek wordt je ervan. Maarja, het zijn wel schatjes :Y)


    "I didn’t trip, I was just testing the gravity, and it still works"

    Doitsu schreef:
    Nee, die twee van mij blaffen alleen heel veel. Als je een begint, doet de ander mee, en zo fokken ze elkaar steeds op. Gek wordt je ervan. Maarja, het zijn wel schatjes :Y)


    Haha die ken ik. Zulke hebben we ook gehad, maar helaas zijn ze beide pas geleden gestorven. daarom heb ik nu een klein boefje in huis gehaald.


    The happiest people don't have the best of everything, they just make the best of everything.

    Hahahaha lolol. Ik wil hem ontmoeten, wanneer mag ik weer komen? 8D


    Your make-up is terrible

    Nee, mijn kat doet uh... niks. Is een lief beest.


    Food.

    Je hond is op een leeftijd dat hij dingen gaat doen waarvan hij weet dat het niet mag, gaat wel weer over hoor. (;


    | Reality is for people that lack imagination |

    Assassin schreef:
    Hahahaha lolol. Ik wil hem ontmoeten, wanneer mag ik weer komen? 8D



    Als het je uit komt ga ik je deze zomer weer proberen te ondvoeren 8D
    Je zult hem echt een schatje vinden :3


    The happiest people don't have the best of everything, they just make the best of everything.

    Penelopy schreef:
    (...)


    Als het je uit komt ga ik je deze zomer weer proberen te ondvoeren 8D
    Je zult hem echt een schatje vinden :3


    Ofcourse komt dat mij uit. :3
    Hehe ik kan niet wachten.


    Your make-up is terrible

    Mijn hond heeft in twee maanden tijd 5 gsm's van me opgevreten, dus volgens mij is die van jou leuker :')


    Happiness can be found, even in the darkest of times.

    Aperio schreef:
    Mijn hond heeft in twee maanden tijd 5 gsm's van me opgevreten, dus volgens mij is die van jou leuker :')


    Ik lach er mee omdat het niet mijn mobiels zijn. Maar voor jou zal dat echt niet leuk zijn.
    Maar ja, jij kunt tenminste je hond de schuld geven. Ik moet de verhandwoordelijkheid op me nemen dat ik de mijne in de was heb gestopt.(cat)


    The happiest people don't have the best of everything, they just make the best of everything.

    AHAHAHAH xd. Mijn poezen waren gisteren 1 jaar oud. En mijn hond die lust fruit, dus als wij aardbeienpotten hebben [nu hangen ze in bakken] gaat hij altijd ze heel voorzichtigjes ervan af eten als ze rood zijn. (cat)


    "A weed is simply a flower that somebody has decided is in the wrong place." Sister Monica Joan, Call the Midwife

    Ja ikke, ik hou van mijn beestje :3


    Life is hard and then we die

    Wij hebben geen huisdieren in huis. Alleen buiten. (:


    You don't run, not when you're with us. You stand your ground and fight.

    Symphonia schreef:
    AHAHAHAH xd. Mijn poezen waren gisteren 1 jaar oud. En mijn hond die lust fruit, dus als wij aardbeienpotten hebben [nu hangen ze in bakken] gaat hij altijd ze heel voorzichtigjes ervan af eten als ze rood zijn. (cat)



    Omg, geniaal beesje XD
    Wij hebben zo eens honde van andere mensen bramen leren eten. Jammer genoeg zijn we daar niet veel vaker langs gekomen want ik zou best eens willen zien of ze het nog doen :Y)


    The happiest people don't have the best of everything, they just make the best of everything.

    in onze buurt lopen heel wat katten rond
    ze springen gwn in een tuin en gaan via via alle tuinen heen
    pff gek word je van ze
    1 ging in onze tuin voor de schuurdeur liggen zonnebaden
    gek dier
    en mijn vader zelf was in de tuin bezig hahahahaha
    we moeten maar eens koffiebonen gaan rond strooien
    want die poezen kruipen zo onder de poort door pff


    Ha! I invent the word impossible. That's why I am the champ. Whether I like it or not.