• Van school af. Want ik moet namelijk misschien -als ik mijn cijfers niet ophaal- van school af. Aan de ene kant wil ik wel weg maar aan de andere kant weer niet. Ik ben namelijk niet echt goed behandeld geweest door sommige leraren en ik werd niet geholpen aan mijn faalangst. Maar aan de andere kant heb ik geweldige vrienden daar gemaakt en heb ik mijn plekje gevonden. Ik voel me er gewoon thuis. Ik weet gewoon niet meer wat ik wil lol. Ik heb wel naar andere scholen gezocht en heb wel één leuke gevonden. Dus deze week gaat mijn moeder een afspraak maken zodat we langs kunnen gaan.

    So, hoe gaat het bij jullie op school?

    N'aahw, dat is rot. Maar lukt het echt niet om je cijfers op te halen?
    Anyway, bij mij gaat het nu beter dan in het begin. Ik heb het nog niet echt naar me zin, maar het word steeds leuker..


    stay safe because I like being alive at the same time as you

    Aero schreef:
    N'aahw, dat is rot. Maar lukt het echt niet om je cijfers op te halen?
    Anyway, bij mij gaat het nu beter dan in het begin. Ik heb het nog niet echt naar me zin, maar het word steeds leuker..

    I am trying. Het is best raar, ik leer heel goed. Ik weer wat ik moet doen en dan krijg ik de toets en dan weet ik niks meer. Of ik denk dat ik het echt supergoed heb gemaakt, heb ik een onvoldoende.

    Jenelle schreef:
    (...)
    I am trying. Het is best raar, ik leer heel goed. Ik weer wat ik moet doen en dan krijg ik de toets en dan weet ik niks meer. Of ik denk dat ik het echt supergoed heb gemaakt, heb ik een onvoldoende.


    Goed zo! Yup, dat herken ik. Ik heb dat ook gehad, en toen moest ik ook van die school af.. Uiteindelijk was het wel beter voor me, maar toch..


    stay safe because I like being alive at the same time as you

    Aero schreef:
    (...)

    Goed zo! Yup, dat herken ik. Ik heb dat ook gehad, en toen moest ik ook van die school af.. Uiteindelijk was het wel beter voor me, maar toch..

    Wss gaat dat ook bij mij gebeuren. Volgens mij is het voor mij ook beter als ik daar wegga en de 2de klas over doe :')

    Ik zit in een stomme klas, maar ja, nog niet zo stom. Er zit gewoon één rotte appel die het weer voor heel de klas verpest. Nou, misschien wel meer dan één rotte appel. Iedereen heeft wel een bluts.
    Vandaar dat ik mij zo afsluit voor mijn klas. Ik voel me niet thuis in m'n klas. Ik heb wel goede vrienden in school, maar da's niet zo speciaal voor mij.
    Mijn punten zijn goed, hoewel ik ermee smijt.
    Dus alles gaat goed, ja.


    There's faith and there's sleep - we need to pick one - please

    Ik moet mijn cijfers ophalen anders ga ik niet over. Het zou nog net mogelijk zijn, maar dan moet ik echt niks meer verpesten.
    Maar, wat jou betreft, dat is niet zo fijn. Weet de school wat er is gebeurd? Kunnen ze die leraren ontslaan.


    Food.

    Jenelle schreef:
    (...)
    Wss gaat dat ook bij mij gebeuren. Volgens mij is het voor mij ook beter als ik daar wegga en de 2de klas over doe :')


    Nah, ik hoop het niet voor je. Want je hebt het erg naar je zin.
    Ghehe, dat zou als je naar een school gaat misschien wel beter zijn..


    stay safe because I like being alive at the same time as you

    Scharry schreef:
    Ik moet mijn cijfers ophalen anders ga ik niet over. Het zou nog net mogelijk zijn, maar dan moet ik echt niks meer verpesten.
    Maar, wat jou betreft, dat is niet zo fijn. Weet de school wat er is gebeurd? Kunnen ze die leraren ontslaan.

    Ja mijn moeder heeft aker met mijn mentor over gesproken maar er wordt niks meegedaan D:

    Ik ben van atheneum naar havo gegaan op school, er is een leuke sfeer en heb wat vriendinnen.

    Wel balen zeg, ik snap dat je twijfelt. :c


    "A weed is simply a flower that somebody has decided is in the wrong place." Sister Monica Joan, Call the Midwife

    Ohw das echt k*t, maar weten ze dat je die faalangst hebt en over die leraren?
    En meeh bij mij niet zo goed. Ik moet waarschijnlijk het jaar overdoen.


    “Laughter is timeless. Imagination has no age. And dreams are forever.”

    Ik moet wss een niveau lager mehh wil ik niet, er zitten daar echt geen leuke kinderen -,-


    Shit happens but pee happens a lot more.

    te veel huiswerk....
    ik heb er koppijn van...
    en dan zit ik nog maar in de 1e!


    Ik neem even afstand van Quizlet, sorry. Ik stop met alle RPG's.

    OWW , dat is niet zo leuk ...
    ik had dat eerst ook maar ik ben er over heen gekomen/geholpen


    You glow differently when you're actually happy.

    Ik heb presies hetzelfde, ook faalangst, word ook niets mee gedaan.. (Ookal stond er toen ik op de school ging dat ze ook trainingen hadden voor faalangst ofzo nooit wat van gehoord)


    Don't be like the rest of them, darling