• Het verhaal:
    Het is het jaar 2143. In de vampierwereld is de Volturi nog steeds aan de macht maar nog geen twintig kilometer verder zit in San Giovanni een clan nog groter en ontzagwekkendere clan als zij. Na enkele eeuwen durven zij eindelijk hun greep naar macht te doen en de Volturi aan te vechten. In het begin was de strijd nog onzichtbaar voor onpartijdige vampiers maar nu zijn ook zij aan de beurt om een kant te kiezen. De provincie Pisa verandert in een bovennatuurlijk slachtveld. Worden er vriendschappen gesloten? Ontstaan er liefdes? En kan je je oude vrienden nog vertrouwen?




    Regels
    - Je mag niemand doden zonder toestemming van die persoon.
    - Houdt het realistisch
    - Bij OOC praat je tussn haakjes
    - Alleen de Cullens en de Denali’s zijn vegetarisch
    - Er wordt niet in je eigen stad gejaagd
    - 16+ toegestaan
    - Er zijn geen twee dezelfde gaves
    - Je hebt altijd maar een gave en die maakt je niet onverslaanbaar
    - Als je een bestaand personage hebt heeft hij alleen een gave als het in het boek ook zo is
    - Er zijn geen weerwolven
    - Maximaal 3 personen
    - Partners in het boek zijn dat ook hier
    - Houdt de aantallen gelijk tussen Volturi-aanhangers en San Giovanni leden
    - Meldt het als je langer als twee dagen afwezig bent anders mag je personage door iedereen gedood worden.
    -Naamsverandering doorgeven.


    Volturi:

    Nahuel - Candybear
    Valentijn Emilio Scagliotti - TheRumIsGone
    Jane - iMacbook
    Sake - MangaXD
    Angelique Madeline Valois - Leannan
    Alexander (Alex) Miraz - HurtedHeart
    Renesmee - Martha1Dx



    San Giovanni:
    Jona - CandyBear
    Elena - Brennanzer
    Ace - myMOMENTS
    May Violet Grey - HurtedHeart
    Callum - CandyBear
    Alice Cullen - TheRumIsGone


    Begint onpartijdig:
    Manora-MangaXD [gaat over naar San Giovanni]
    Bella - TheRumIsGone [gaat naar de Volturi om Renesmee terug te halen]
    Jasper Withlock Cullen - Martha1Dx [wordt San Giovanni]


    Ik heb de personen uit de boeken die nog niet gespeeld worden hier niet bijstaan maar je mag ze altijd nog invullen in het rollentopic. Zo is het overzichterlijker.

    Meedoen mag en kan altijd

    [ bericht aangepast op 20 mei 2012 - 20:49 ]


    Remember to be ridiculous.

    Jona
    Ik glimlach en steek mijn hand uit. 'Heb je anders een foto van je broer?' Vraag ik. 'Er is een kans dat iemand uit onze clan hem een keer heeft gezien.'
    En gedood heeft tijdens een jacht, voeg ik er in gedachten aan toe maar ik heb het idee dat het beter is omdat weg te laten.


    Remember to be ridiculous.

    Manora
    Ik knik en geef haar een foto. Ik moet er toch is achterkomen hoe ik dat doe. ALtijd verschijnt gewoon wat ik nodig heb, teminste meestal. Soms ben ik daar minder blij mee.
    'Dit is mijn broer.'


    Het onbegrijpelijkste van de wereld is dat hij begrijpelijk is - Albert Einstein

    Ace
    Ik negeerde Jona toen ze in mijn kamer stond. Na een tijd ging ze weg. Ik zuchtte opgelucht en drukte mijn gezicht in mijn kussen.
    Ik liet de pijn en het verdriet toe en verdronk mezelf in herinneringen van vroeger.
    Mijn kleine, mollige kinderhandjes grepen naar het autootje. Ik struikelde over mijn kleine voetjes en greep het tafelkleed vast om niet omver te vallen. Mijn vijfjarige ik viel toch en trok het deken met zich mee. De vaas wankelde. Mama's vaas! Met een luide, onheilspellende bonk viel hij op de grond. De stukken vlogen meters ver. Ik hoorde snelle voetstappen komen aanlopen.
    "Jij, godverdomme kleine-" mijn vader kwam op me af gelopen en sloeg me hard in mijn gezicht. Huilend kromp ik in elkaar.
    "Zie nu wat jij gedaan hebt. Je bent ook nergens goed in!" zijn hand daalde opnieuw met een luide klap op me neer. Toen ik mijn gezicht begon te beschermen, ging hij over tot schoppen.
    Het was niet de eerste keer en al zeker niet de laatste keer.

    Opnieuw verteerd door woede ging ik rechtstaan. Maar deze woede was anders. Dit was een vuur dat brandende werd gehouden door een dwang naar haat.


    “To live will be an awfully big adventure.”

    Elena
    Ik liep van Rome terug naar huis, mijn witte cape wapperend achter me aan. Ik had nog wat rondgewandeld in de schaduwen van de stad. Gelukkig had ik al gedronken, anders had ik waarschijnlijk de hele stad uitgemoord.
    Na een tijdje rennen was ik terug in San Giovanni. Ik liep op een rustig, menselijk tempo door het bos, richting één van de ingangen.


    We Can Be The Kings And Queens Of Anything If We Believe

    Ace
    Ik stormde de gangen door. Doordat ik zo in gedachten verzonken was, liep ik een keer verkeerd. Uiteindelijk kwam ik toch buiten. Ik keek even snel om me heen, maar besteedde niet veel aandacht aan mijn omgeving. Het werd eventjes rennen. Ik moest helemaal terug naar Griekenland, maar ik had het er voor over.
    Al vanaf mijn geboorte haatte mijn vader me. Hij had altijd een dochter gewild en haatte me erom.
    Meest van al haatte hij me omdat ik de reden was van de dood van mijn moeder. Ze stier bij de geboorte.
    Op die manier verdween zijn droom op een dochter en zijn vrouw op hetzelfde moment.


    “To live will be an awfully big adventure.”

    {Wil er iemand met Alice, valentijn of Bella praten?}

    [ bericht aangepast op 22 mei 2012 - 18:16 ]


    Don't be like the rest of them, darling

    [iemand kan Ace achtervolgen of zo... Hij is van plan zijn vader te vermoorden]


    “To live will be an awfully big adventure.”

    {Ik kan Alice wel achter hem aan laten komen uit ongerustheid? ^^}


    Don't be like the rest of them, darling

    [En er kan altijd iemand Elena laten tegenkomen. Ze loopt door de bossen van San Giovanni, richting 1 van de ingangen.]


    We Can Be The Kings And Queens Of Anything If We Believe

    [ok, laat ze maar komen]


    “To live will be an awfully big adventure.”

    TheRumIsGone schreef:
    {Wil er iemand met Alice, valentijn of Bella praten?}

    [Angelique wilt wel :)]


    Forget the risk and take the fall...If it's what you want, it's worth it all.

    Ace
    Ik begon lichtjes te lopen. Ik had geen haast. Hij kon zich toch niet verstoppen. Ik zou hem vinden, waar hij ook is.


    “To live will be an awfully big adventure.”

    {even snel de tafel dekken.. @leannan, met wie wil angelique praten? -wbw-}


    Don't be like the rest of them, darling

    [Iemand die Elena wil meeten?]


    We Can Be The Kings And Queens Of Anything If We Believe

    [Kan iemand van de Volturi miss naar Renesmee toe?]


    Never let the fear of striking out keep you from playing the game~.