• Ik wil graag een nep-brief schrijven van mijn ouders dat ik de erg meetellende toets van morgen niet hoef te maken. Hoe zou ik hem ongeveer schrijven?

    Ik zal vertellen: Ik heb deze dagen niet kunnen leren omdat ik extreme zonneallergie heb. Ik voel me dan slecht. Met mijn ouders gaat het niet zo super en wil hun ook niet belasten met het feit dat het slecht gaat op school. Ik ga hem donderdag inhalen, maar zit nu al vet erg te stampen.

    [ bericht aangepast op 21 mei 2012 - 17:43 ]


    EGYPTIAN GOD

    Hoe erg teld ie mee? En wat is je reden? Ik heb geen idee, ik fake de boel nooit. Kijk op internet voor inspiratie en schrijf wat jij zou schrijven als je een pa of ma was.


    "A weed is simply a flower that somebody has decided is in the wrong place." Sister Monica Joan, Call the Midwife

    Wegrennen gaat niet werken, uiteindelijk zul je 'm moeten maken..


    Life is hard and then we die

    niet, en hem gewoon maken


    quidquid excusatio prandium pro

    Sorry, maar daar ga ik je niet bij helpen. Ik zie niet in waarom je een toets niet zou moeten maken. Vraag het je ouders zelf en zij zeggen wss hetzelfde.


    Mirror, mirror on the wall, will there be glory if I fall?

    PUKKELxDING schreef:
    Wegrennen gaat niet werken, uiteindelijk zul je 'm moeten maken..


    comfort in c h a o s

    WATIC schreef:
    Sorry, maar daar ga ik je niet bij helpen. Ik zie niet in waarom je een toets niet zou moeten maken. Vraag het je ouders zelf en zij zeggen wss hetzelfde.


    "The only way of finding a solution is to fight back, to move, to run, and to control that pressure."

    Ga gewoon leren in plaats van je tijd te verdoen op Q.


    "Well, well. Look who we've got here!"

    Ik zal vertellen: Ik heb deze dagen niet kunnen leren omdat ik extreme zonneallergie heb. Ik voel me dan slecht. Met mijn ouders gaat het niet zo super en wil hun ook niet belasten met het feit dat het slecht gaat op school. Ik ga hem donderdag inhalen, maar zit nu al vet erg te stampen.


    EGYPTIAN GOD

    Heb je zelf geen goede reden om het niet geleerd te hebben? Zelf heb ik dit jaar een toets gemaakt waarvan ik de les van te voren gehoord had dat we hem hadden Wat een leuke klas heb ik toch.. (^*&#) ik heb nadat we het cijver kregen uitgelecht dat ik hem niet heb kunnen leren om die reden en ze begreep het mischien helpt het?


    Don't be like the rest of them, darling

    Bes schreef:
    Ik zal vertellen: Ik heb deze dagen niet kunnen leren omdat ik extreme zonneallergie heb. Ik voel me dan slecht. Met mijn ouders gaat het niet zo super en wil hun ook niet belasten met het feit dat het slecht gaat op school. Ik ga hem donderdag inhalen, maar zit nu al vet erg te stampen.
    Vraag dan aan je ouders om een briefje te schrijven dat je wegens je allergie niet goed hebt kunnen leren en of je hem mag inhalen. Of ze het nu moeilijk hebben of niet, van 3 regels schrijven gaan ze heus niet dood.


    Mirror, mirror on the wall, will there be glory if I fall?

    Mensen, ik vraag om me te helpen, niet om me te vertellen dat ik het of aan mijn ouders moet vragen of het helemaal niet te doen.


    EGYPTIAN GOD

    Beste....

    Door een hele erge zon allergie heeft mijn dochter Amanda helaas niet kunnen leren voor de toets.
    Ik wil u dus verzoeken haar de toets later te laten inhalen.

    Met vriendelijke groet,
    ...................

    fake handtekening


    Happy Birthday my Potter!

    Bes schreef:
    Mensen, ik vraag om me te helpen, niet om me te vertellen dat ik het of aan mijn ouders moet vragen of het helemaal niet te doen.
    Wel wij helpen je, want ik vind het behoorlijk fout wat je doet. Je mag het nog draaien of keren zoals je wilt.


    Mirror, mirror on the wall, will there be glory if I fall?

    WATIC schreef:
    (...)Wel wij helpen je, want ik vind het behoorlijk fout wat je doet. Je mag het nog draaien of keren zoals je wilt.

    Sorry, hoor, maar je helpt haar niet. Zij vraagt iets, en jij geeft er geen antwoord op. Je kunt nu bij haar gaan doordrammen dat het fout is wat ze doet, maar dat heeft geen zin.
    Klaar, punt. :W


    Deep inside, I've never felt alive

    Vraag het gewoon aan je ouders, of leg het uit aan je leraar en zeg dat als hij je niet geloofd hij je ouders moet bellen. Verder maak ik hier geen woorden aan vuil.


    I'll lick the poison from right off your kiss