• RPG, The Hunger Games
    Dit is een Rpg naar de boeken van Suzanne Collins
    Topic door PinkArrow en Deejay





    Voor de echte Hunger Game fans hebben we deze nieuwe rpg gestart,
    Het is heel simpel maar voor de mensen die de boeken niet gelezen hebben Ö !
    Zal ik het verhaal uitleggen.

    Het doel is om van de 23 medetributen, als enige levend over te blijven.
    Hierbij zitten we in een grote arena,
    Kaart:


    Ingestorte gebouwen:





    Deze keer bestaat de arena uit een door een aardbeving getroffen stad. Er is een bos, een zandvlakte, een grasvlakte en dan heb je de verloren gebouwen... Maar let op! Bakstenen zijn prima wapens...
    Als er nog maar een van de 24 is overgebleven zal die de rest van zijn leven kunnen zwemmen in het geld en een mooie woning krijgen.

    Regels
    - vermoord niet zonder toestemming en probeer terug te vechten anders is er niets aan
    - je moet actief blijven of meld als je er niet bent, na een week niet actief te zijn mag je niet meer mee vechten en ben je dood
    - bij ic vertel je egt vanuit je character, praat niet in oneliners maar gebruik minstens 3 zinnen.
    - bij ooc gebruik je haakjes: []{}()
    - bij de finale, spreek je in pb af wie er gaat winnen, als dit te lang duurt sturen we wel mulitanten op je af ;p
    - geen bekende mensen als character, het liefst een verzonnen tribuut
    - je mag maar 1 character, maar als de ander snel dood gaat mag je er nog wel 1
    - wij spreken af wanneer het dag en nacht is en melden wie er dood zijn
    - het moet hier wel gezellig blijven, geen geruzie en rare opmerkingen


    We kijken of het een beetje gaat lopen en melden wanneer we beginnen
    De tributen die we te kort komen gaan al snel bij de hoorn des overvloed dood.

    We zijn hier redelijke beginners mee maar we denken wel dat het lukt ^^
    Er staat een m (man) of v (vrouw) als die nog vrij zijn. Een g staat voor geresveerd.
    District 1 : m&v
    District 2 : Damon &g
    District 3 : Rich Grayson & Sunflower Peters
    District 4 : m&g
    District 5 : m&v
    District 6 : Vincen Merge &v
    District 7 : m&v
    District 8 : m& Jasmine Madion
    District 9 : m&Dawnelle
    District10 : m&v
    District11 : m&g
    District12 : m&v

    Voor de duidelijkheid:
    -Je moet zelfbedachte namen en karakters hebben.
    -Er is één pijl en boog. (Bezet door Sunflower >:))
    -Je mag niet zeggen: Ik heb een grote wond op mijn hoofd en bloed bijna dood. Plotseling ben ik weer genezen en ik blijf leven.

    Je moet invullen:

    Naam:
    District:
    Geslacht:
    Leeftijd: (12 t/m 18)
    Uiterlijk: (met foto)
    Karakter/innerlijk:
    Goed in:
    Slecht in:
    Districts aandenken:
    Gaat vroeg of laat dood:
    Speelt:

    -xxx- Mij en Deejay

    [ topic verplaatst door een moderator ]

    [ bericht aangepast op 21 mei 2012 - 20:44 ]


    Kiekeboe!

    Waarom is er maar 1 pijl en boog, wat is dat voor shit


    We've lived in the shadows for far too long.

    1 is ook wel erg overdreven xd,
    Ik dacht dat we er twee zouden doen bij de hoorn,
    dan zien we wel wie ze heeft
    want anders loopt iedereen strks met een boog,,
    Maar 1 is wel overdreven, ik zal het haar zeggen^^


    Good friends are like stars. You don't always see them, but you know they're always there.

    Uhm Anne, is dat die ene waar je het op school over had?
    Ik begrijp je volkomen xD
    Ik maak er wel 2 van, maar niet meer. anders gaat iedereen neerzetten dat ie zo geweldig met pijl en boog is. En sowieso, er zijn nauwelijks wapens nodig in dee arena... de arena zelf is het grootste wapen...
    Wil je nog steeds 2 bogen?


    Kiekeboe!

    District: 9

    Naam: Dawnelle Eguskine, Dawn

    Leeftijd: 16

    Uiterlijk (met foto): Dawn haar haar zit tussen blond en bruin in. De meningen verschillen of het licht bruin of donkerblond is. Haar ogen zijn groengrijs. Dawn is 171 cm lang.




    Innerlijk:Dawn is een tamelijk vrolijk meisje. Een echt zonnetje in huis. Ze ziet altijd wel het positieve van dingen in en weet net als haar vader vervelende karweitjes leuk te maken voor iedereen. Ze heeft wat de stemming betreft dan ook een goed effect op het district. Iedereen kent haar wel en iedereen mag haar.
    Dawn heeft echter wel een grote slechte eigenschap: ze is snel jaloers. Dawn kan er niet tegen wanneer mensen beter zijn in dingen of wanneer ze betere dingen bezitten dan zij. Ze wil dan gelijk wraak nemen op die persoon. Gelukkig heeft ze hier thuis niet zoveel last van, want bijna niemand heeft betere spullen en bijna niemand wordt leuker/socialer gevonden.
    In de spelen zal deze eigenschap waarschijnlijk wel een rol spelen. Het heeft zo zijn handige kanten, maar het zal haar waarschijnlijk ook kwetsbaar maken.

    Wapens: Dawn heeft een blaaspijp met giftige pijlen. Je bent binnen een minuut van binnen weggerot als je geraakt wordt. Ze heeft het wapen zelf gemaakt van alle planten in de arena.

    Goed in: Dawn is een geweldige overlever. Ze heeft een zeer goede plantenkennis, kan in de hoogste bomen klimmen en is zeer goed in verstoppertje spelen. Overleven kan ze dus goed en haar te pakken krijgen is moeilijk. Ze is zo weg zonder geluid te maken. Snel is ze ook. Haar gedrag is ook een pluspunt. Mensen mogen haar snel en dus kan ze goed sponsors trekken. Je moet haast wel van haar houden.

    Slecht in: Dawn heeft over het algemeens geen verstand van de wapens die bij de hoorn liggen. Ze kan dus niet omgaan met zwaarden, speren, bijlen, messen, enz.

    Aandenken: Dawn heeft als district aandenken een klip voor in haar haar in de vorm van een zonnetje. Het is een extra handig aandenken, want het bind gelijk haar haar vast, zodat ze daar geen last van heeft.

    Gaat vroeg of laat dood: Nooit :'), geintje. Laat dus.

    [ bericht aangepast op 21 mei 2012 - 19:54 ]


    Happy Birthday my Potter!

    Wat ik op school zei was sarcastisch bedoeld xd
    Maar doe maar gwn 2 dat is genoeg dan zien we wel wat er gaat gebeuren ^^
    Ga je een topic openen voor de mensen die al vast willen beginnen?
    Of zal ik er een maken, kopieer je tekst wel ff ^^


    Good friends are like stars. You don't always see them, but you know they're always there.

    Is goed :)
    Ik bedoelde eigenlijk dat andere.. vertel het morgen wel :)
    Stuur je ff een link hier op voor iedereen?

    JONGENS WE GAAN ALVAST BEGINNEN!!!!
    (we laten nog een heel klein beetje van de niet gespeelde over, zodat als Deejay, FluffyFire of ik dood zijn xD


    Kiekeboe!

    Jasmine zit in 8 ^^


    Good friends are like stars. You don't always see them, but you know they're always there.

    http://www.quizlet.nl/forum/topic.php?tid=133417


    Good friends are like stars. You don't always see them, but you know they're always there.

    District: 1
    Naam: Alana Gloveback
    Leeftijd: 17
    Uiterlijk:


    Innerlijk: Alana is best wel gevoelig, ze is bang om alles kwijt te raken wat ze heeft en is vooral bang voor de dood. Ze is strijdlustig en moedig. Ze denkt vaak aan de overwinning van de hongerspelen. Alana is ook erg arrogant omdat ze een beroeps is. Ze word ook snel verliefd op mensen wat het erg moeilijk maakt om echt van iemand te houden of bij iemand te blijven.
    Wapens: Pijl en boog, mes
    Goed in: mensen besluipen, schieten met pijl en boog.
    Slecht in: camoufleren en stil zijn.
    Aandenken: Een gouden ring met een diamant.
    gaat vroeg of laat dood : Laat ;)

    [ bericht aangepast op 21 mei 2012 - 21:11 ]


    Nobody is perfect

    Ja, want ik wil wel erg graag mijn boogje


    We've lived in the shadows for far too long.

    Reageer maar snel op het topic en pak je boog,,
    Je kunt het!!
    xD


    Good friends are like stars. You don't always see them, but you know they're always there.

    boejha, heb hem.


    We've lived in the shadows for far too long.

    Naam: Fiore Bunnis
    District: Vijf
    Geslacht: Vrouwelijk
    Leeftijd: 16
    Uiterlijk: Fiore heeft bruin haar en lichte bruine ogen, ze is niet erg groot met haar 1.60 meter en draagt haar haar het liefst in een simpele staart.


    Karakter/innerlijk: Fiore is een slim en aardig meisje, maar laat dit niet altijd zien. Het liefst houdt ze zichzelf op de achtergrond en blijft buiten de aandacht van anderen. Als je haar leert kennen is ze vrolijk en actief, iets wat je niet van haar verwacht, maar als ze je niet kent is ze snel onzeker.
    Ze is een creatief meisje en pikt makkelijk nieuwe dingen op, zolang het maar grotendeels om kennis gaat.
    Fiore houdt met heel haar hart van haar familie en ziet dat ook als de enige reden waarom ze de arena weer uit zou willen. Toch denkt ze niet dat ze het zal overleven, ze lijkt geen enkele kans te hebben.
    Goed in: Ze is creatief, hierdoor vind ze altijd wel een manier om uit een lastige situatie te komen.
    Slecht in: Wapens, ze kan er niet mee omgaan en vindt het vreselijk om te doden.
    Districts aandenken: Haar aandenken is een houten armband die ze van haar zus heeft gekregen, het was het enige dat ook maar enige waarde voor haar had.


    Gaat vroeg of laat dood: Ergens in het midden? (:

    Niet geweldig maar ik pas het morgen nog wel aan ;)


    Mai lasciare - Never give up. -- If you can't see anything beautiful about yourself, get a better mirror.

    Zal ik meedoen met Julie? ^^


    “My thoughts are stars I cannot fathom into constellations.”

    Naam: May Violet Grey
    District: 4
    Geslacht: Vrouwelijk
    Leeftijd: 16. Ze verjaart op 22 Mei
    Uiterlijk: (komt nog)
    Karakter/innerlijk: (zie je in de RPG)
    Goed in: May kan heel goed Zwemmen en vissen. Vissen doet ze meestal met een Speer dus deze heeft ze ook graag bij zich. Ze kan met veel wapens overweg en is ook niet kieskeurig. Ze heeft ook het charisma wat mensen vrij fijn vinden waardoor ze meer sponsors krijgt. Ze ziet er ook erg onschuldig en weerloos uit. May kan zich ook verdedigen zonder wapens en is niet bang voor een beetje pijn. Ze weet wat eetbare planten zijn maar niet wat giftig is dushoud ze het bij de bessen die ze kent. Ze kan ook vallen strikken. Haar lievelings wapen is de Drietand
    Slecht in: Ze is heel slecht in een bijl. Ze zal zichzelf ermee verwonden. Als May eenmaal in paniek is komt ze er zeker nie snel uit. Ze is aan paniek zaaier en kan er niet tegen als mensen emoties tonen. Al doet ze het zelf ook. Ze is ook bang voor grote vuren en spinnen.
    Districts aandenken: Een Armbandje met visjes eraan. En een spelt met 4 erop.
    Gaat vroeg of laat dood: Zeer laat.

    [ bericht aangepast op 21 mei 2012 - 23:35 ]


    I'm finally back, Finally after a Year break