• RPG, The Hunger Games
    Dit is een Rpg naar de boeken van Suzanne Collins
    Topic door PinkArrow en Deejay





    Voor de echte Hunger Game fans hebben we deze nieuwe rpg gestart,
    Het is heel simpel maar voor de mensen die de boeken niet gelezen hebben Ö !
    Zal ik het verhaal uitleggen.

    Het doel is om van de 23 medetributen, als enige levend over te blijven.
    Hierbij zitten we in een grote arena,
    Kaart:


    Ingestorte gebouwen:





    Deze keer bestaat de arena uit een door een aardbeving getroffen stad. Er is een bos, een zandvlakte, een grasvlakte en dan heb je de verloren gebouwen... Maar let op! Bakstenen zijn prima wapens...
    Als er nog maar een van de 24 is overgebleven zal die de rest van zijn leven kunnen zwemmen in het geld en een mooie woning krijgen.

    Regels
    - vermoord niet zonder toestemming en probeer terug te vechten anders is er niets aan
    - je moet actief blijven of meld als je er niet bent, na een week niet actief te zijn mag je niet meer mee vechten en ben je dood
    - bij ic vertel je egt vanuit je character, praat niet in oneliners maar gebruik minstens 3 zinnen.
    - bij ooc gebruik je haakjes: []{}()
    - bij de finale, spreek je in pb af wie er gaat winnen, als dit te lang duurt sturen we wel mulitanten op je af ;p
    - geen bekende mensen als character, het liefst een verzonnen tribuut
    - je mag maar 1 character, maar als de ander snel dood gaat mag je er nog wel 1
    - wij spreken af wanneer het dag en nacht is en melden wie er dood zijn
    - het moet hier wel gezellig blijven, geen geruzie en rare opmerkingen


    We kijken of het een beetje gaat lopen en melden wanneer we beginnen
    De tributen die we te kort komen gaan al snel bij de hoorn des overvloed dood.

    We zijn hier redelijke beginners mee maar we denken wel dat het lukt ^^
    Er staat een m (man) of v (vrouw) als die nog vrij zijn. Een g staat voor geresveerd.
    District 1 : m&v
    District 2 : Damon &g
    District 3 : Rich Grayson & Sunflower Peters
    District 4 : m&g
    District 5 : m&v
    District 6 : Vincen Merge &v
    District 7 : m&v
    District 8 : m& Jasmine Madion
    District 9 : m&Dawnelle
    District10 : m&v
    District11 : m&g
    District12 : m&v

    Voor de duidelijkheid:
    -Je moet zelfbedachte namen en karakters hebben.
    -Er is één pijl en boog. (Bezet door Sunflower >:))
    -Je mag niet zeggen: Ik heb een grote wond op mijn hoofd en bloed bijna dood. Plotseling ben ik weer genezen en ik blijf leven.

    Je moet invullen:

    Naam:
    District:
    Geslacht:
    Leeftijd: (12 t/m 18)
    Uiterlijk: (met foto)
    Karakter/innerlijk:
    Goed in:
    Slecht in:
    Districts aandenken:
    Gaat vroeg of laat dood:
    Speelt:

    -xxx- Mij en Deejay

    [ topic verplaatst door een moderator ]

    [ bericht aangepast op 21 mei 2012 - 20:44 ]


    Kiekeboe!

    xMockingjayy schreef:
    Zal ik meedoen met Julie? ^^


    Doee!!! We zijn met zooo weinig. Ik zal wel ff een samenvattinkje geven... Ik zeg niet wat er bij ieder apart gebeurt want als tribuut weet je ook niet wie ruzie met wie heeft enz..


    Kiekeboe!

    Ik reserveer de vrouwelijke tribuut van District 10 (:


    Mai lasciare - Never give up. -- If you can't see anything beautiful about yourself, get a better mirror.

    PinkArrow schreef:
    RPG, The Hunger Games
    Dit is een Rpg naar de boeken van Suzanne Collins
    Topic door PinkArrow en Deejay





    Voor de echte Hunger Game fans hebben we deze nieuwe rpg gestart,
    Het is heel simpel maar voor de mensen die de boeken niet gelezen hebben Ö !
    Zal ik het verhaal uitleggen.

    Het doel is om van de 23 medetributen, als enige levend over te blijven.
    Hierbij zitten we in een grote arena,
    Kaart:


    Ingestorte gebouwen:





    Deze keer bestaat de arena uit een door een aardbeving getroffen stad. Er is een bos, een zandvlakte, een grasvlakte en dan heb je de verloren gebouwen... Maar let op! Bakstenen zijn prima wapens...
    Als er nog maar een van de 24 is overgebleven zal die de rest van zijn leven kunnen zwemmen in het geld en een mooie woning krijgen.

    Regels
    - vermoord niet zonder toestemming en probeer terug te vechten anders is er niets aan
    - je moet actief blijven of meld als je er niet bent, na een week niet actief te zijn mag je niet meer mee vechten en ben je dood
    - bij ic vertel je egt vanuit je character, praat niet in oneliners maar gebruik minstens 3 zinnen.
    - bij ooc gebruik je haakjes: []{}()
    - bij de finale, spreek je in pb af wie er gaat winnen, als dit te lang duurt sturen we wel mulitanten op je af ;p
    - geen bekende mensen als character, het liefst een verzonnen tribuut
    - je mag maar 1 character, maar als de ander snel dood gaat mag je er nog wel 1
    - wij spreken af wanneer het dag en nacht is en melden wie er dood zijn
    - het moet hier wel gezellig blijven, geen geruzie en rare opmerkingen


    We kijken of het een beetje gaat lopen en melden wanneer we beginnen
    De tributen die we te kort komen gaan al snel bij de hoorn des overvloed dood.

    We zijn hier redelijke beginners mee maar we denken wel dat het lukt ^^
    Er staat een m (man) of v (vrouw) als die nog vrij zijn. Een g staat voor geresveerd.
    District 1 : m&v
    District 2 : Damon &g
    District 3 : Rich Grayson & Sunflower Peters
    District 4 : m&g
    District 5 : m&v
    District 6 : Vincen Merge &v
    District 7 : m&v
    District 8 : m& Jasmine Madion
    District 9 : m&Dawnelle
    District10 : m&g
    District11 : m&g
    District12 : m&v

    Voor de duidelijkheid:
    -Je moet zelfbedachte namen en karakters hebben.
    -Er is één pijl en boog. (Bezet door Sunflower >:))
    -Je mag niet zeggen: Ik heb een grote wond op mijn hoofd en bloed bijna dood. Plotseling ben ik weer genezen en ik blijf leven.

    Je moet invullen:

    Naam:
    District:
    Geslacht:
    Leeftijd: (12 t/m 18)
    Uiterlijk: (met foto)
    Karakter/innerlijk:
    Goed in:
    Slecht in:
    Districts aandenken:
    Gaat vroeg of laat dood:
    Speelt:

    -xxx- Mij en Deejay


    Good friends are like stars. You don't always see them, but you know they're always there.

    ik vul vanavond het meisje uit district 7 in! c:


    “My thoughts are stars I cannot fathom into constellations.”

    PinkArrow schreef:
    RPG, The Hunger Games
    Dit is een Rpg naar de boeken van Suzanne Collins
    Topic door PinkArrow en Deejay





    Voor de echte Hunger Game fans hebben we deze nieuwe rpg gestart,
    Het is heel simpel maar voor de mensen die de boeken niet gelezen hebben Ö !
    Zal ik het verhaal uitleggen.

    Het doel is om van de 23 medetributen, als enige levend over te blijven.
    Hierbij zitten we in een grote arena,
    Kaart:


    Ingestorte gebouwen:





    Deze keer bestaat de arena uit een door een aardbeving getroffen stad. Er is een bos, een zandvlakte, een grasvlakte en dan heb je de verloren gebouwen... Maar let op! Bakstenen zijn prima wapens...
    Als er nog maar een van de 24 is overgebleven zal die de rest van zijn leven kunnen zwemmen in het geld en een mooie woning krijgen.

    Regels
    - vermoord niet zonder toestemming en probeer terug te vechten anders is er niets aan
    - je moet actief blijven of meld als je er niet bent, na een week niet actief te zijn mag je niet meer mee vechten en ben je dood
    - bij ic vertel je egt vanuit je character, praat niet in oneliners maar gebruik minstens 3 zinnen.
    - bij ooc gebruik je haakjes: []{}()
    - bij de finale, spreek je in pb af wie er gaat winnen, als dit te lang duurt sturen we wel mulitanten op je af ;p
    - geen bekende mensen als character, het liefst een verzonnen tribuut
    - je mag maar 1 character, maar als de ander snel dood gaat mag je er nog wel 1
    - wij spreken af wanneer het dag en nacht is en melden wie er dood zijn
    - het moet hier wel gezellig blijven, geen geruzie en rare opmerkingen


    We kijken of het een beetje gaat lopen en melden wanneer we beginnen
    De tributen die we te kort komen gaan al snel bij de hoorn des overvloed dood.

    We zijn hier redelijke beginners mee maar we denken wel dat het lukt ^^
    Er staat een m (man) of v (vrouw) als die nog vrij zijn. Een g staat voor geresveerd.
    District 1 : m&v
    District 2 : Damon &g
    District 3 : Rich Grayson & Sunflower Peters
    District 4 : m&g
    District 5 : m&v
    District 6 : Vincen Merge &v
    District 7 : m&g
    District 8 : m& Jasmine Madion
    District 9 : m&Dawnelle
    District10 : m&v
    District11 : m&g
    District12 : m&v

    Voor de duidelijkheid:
    -Je moet zelfbedachte namen en karakters hebben.
    -Er is één pijl en boog. (Bezet door Sunflower >:))
    -Je mag niet zeggen: Ik heb een grote wond op mijn hoofd en bloed bijna dood. Plotseling ben ik weer genezen en ik blijf leven.

    Je moet invullen:

    Naam:
    District:
    Geslacht:
    Leeftijd: (12 t/m 18)
    Uiterlijk: (met foto)
    Karakter/innerlijk:
    Goed in:
    Slecht in:
    Districts aandenken:
    Gaat vroeg of laat dood:
    Speelt:

    -xxx- Mij en Deejay


    Good friends are like stars. You don't always see them, but you know they're always there.

    ik wil wel mee doen als het noch steeds kan???
    mij zou het niet veel uitmaken uit welk district de tribuut komt


    •*• Lululu •*•

    Naam: Blue Wides
    District: 10
    Geslacht: Vrouwelijk
    Leeftijd: 16
    Uiterlijk: Blue heeft blond haar en lichte blauwe ogen, ze is erg dun waardoor ze breekbaarder lijkt dan ze in werkelijkheid is.


    Karakter/innerlijk: Blue is realistisch, ze weet dat ze de arena waarschijnlijk niet uitkomt, behalve als ze alles geeft wat ze heeft. Ze is niet snel bang en is meestal de rust zelve. Ze verliest niet snel haar rust en is niet makkelijk uit de tent te lokken.
    Blue heeft enkel wel een probleem, ze is dol op dieren, maar weet dat ze zich hier met alle moeite in de arena overheen zal moeten zetten.
    Goed in: Ze is vreselijk snel, ze ontwijkt van alles met gemak.
    Slecht in: Hoewel ze zichzelf makkelijk kan redden als ze zou worden aangevallen heeft ze zelf geen ervaring met wapens en kan ze zichzelf niet makkelijk op die manier verdedigen of iemand anders aanvallen.
    Districts aandenken: Ze heeft een ketting met aan het einde het nummer tien, het nummer van haar District en tevens de leeftijd van haar kleine broertje.
    Gaat vroeg of laat dood: Laat?


    Mai lasciare - Never give up. -- If you can't see anything beautiful about yourself, get a better mirror.

    Naam: Juliana ‘Julie’ Roberts
    District: 7
    Geslacht: Vrouw
    Leeftijd: 15
    Uiterlijk:


    Ze heeft lange blonde haren en grijze ogen. Haar haren draagt ze altijd los. Ze is een klein en tenger meisje, hierdoor zou je niet snel een gevaar in haar zien.
    Karakter/innerlijk: Julie is een meisje die altijd vrolijk is. Ze kan het vaak niet laten om een stukje te fluiten of neuriën. Als ze boos op iemand is, laat ze dat echt weten. Het komt alleen niet vaak voor dat ze iemand niet aardig vind, in elk mens ziet ze wel iets positiefs.
    Goed in: Ze kan geweldig met een bijl omgaan, dit is omdat ze uit district 7 komt. Meestal werkt ze wel met een kleinere bijl, die is wat lichter. Met zo’n bijl zal ze alles raken en kan ze iemand binnen een paar seconden vermoord hebben. Ook kan ze goed in bomen klimmen, of ze nou gewond is of niet, binnen een paar seconden is ze boven.
    Slecht in: Julie zal niet snel zien of iets vergiftigd is of niet. Ze is niet snel, maar ook niet ontzettend sloom. Als ze bang is verstijfd ze, Julie kan dan niets meer doen of zeggen van angst.
    Districts aandenken: Als aandenken heeft ze een ketting met een blad eraan, dit herinnerd Julie aan haar district.
    Gaat vroeg of laat dood: laat? ^^
    Speelt: xMockingjayy

    [ bericht aangepast op 23 mei 2012 - 19:24 ]


    “My thoughts are stars I cannot fathom into constellations.”



    Naam:April Swan
    District:12
    Geslacht:vrouwelijk
    Leeftijd: 15
    Uiterlijk: (met foto)
    Karakter:beetje irritant(vraagt veel te veel) maar wel aardig, opgewekt persoon
    Goed in:klimmen en verstoppen
    Slecht in: geduld hebben

    http://www.portrait-photos.org/_photo/4474782.jpg
    Naam:April Swan
    District:12
    Geslacht:vrouwelijk
    Leeftijd: 15
    Karakter: opgewekt, beetje irritant en heeft altijd wat te doen
    Goed in:klimmen en verstoppen
    Slecht in:zich bedwingen

    laat maar zitten dat laatste, keek op de verkeerde pagina