• De eerste keer dat de zon haar stralen op de aardse dieren wierp, werden 7 vorsten geboren. Deze staan beter bekend als Faunielen. Toen zij de leeftijd van 16 bereikten, veranderden hun levens voorgoed. Eeuwige jeugd werd hun vloek en elk had de gave om in één dier te veranderen wanneer ze dat wouden. Ze werden beschermd door hun wachter, iemand uit hun naaste omgeving.
    Om de 467 jaar wordt een nieuwe vorst geboren en eens deze 16 geworden is, zal de oudste heerser sterven en zo eindelijk rust vinden.
    Indien er geen 7 vorsten zijn, zullen wereldwijd diersoorten uit beginnen sterven. De Floraten, hun tegenpolen doen er alles aan om dit in de hand te werken en de wereld voor zichzelf te veroveren.
    Een maand voordat de nieuwe vorst zijn/ haar troon kan opeisen, wordt deze op brutale wijze door de tegenpolen ontvoerd. Zullen de Faunielen op tijd zijn om hun nieuwe medevorst te redden of zullen de dierensoorten met hem/haar verdwijnen?



    Faunielen (Koningen/Koninginnen)
    - Cosette| Koningin Camargue | Paard (1)
    - Cybele| Koningin Eleanor Acquilina | Arend
    - Merwin| Koning Juléan Yahuar | Luipaard (6 )
    - Chaim | Koning Moose Anderson | Beer
    - Burlington | Koning Rey Venado | Hert (2)
    - Burlington Fedea Ambessa |Leeuw (nieuwe vorstin)(8)
    -
    -

    Wachters
    - Cosette| Atreyu Guarin | Wachter van Fedea Ambessa
    - Chaim| Liam Oliver Sanz | Wachter van Camargue
    - MoonBerry| Jayden Scothill | Wachter van. ...
    - Cybele| Melody Hope Winslow | Wachter van Moose Anderson
    - MissDreams| Roseline Isis Amon | Wachter van Juléan Yahuar
    -
    -
    -

    Floraten onbeperkt
    Forbes| Faye Melodié Sanchez
    Citizen| Domestica Amoia Lestice

    Mensen onbeperkt
    MissDreams| Sandriné Lucia Romaní
    Cosette| William Irial Smelting
    Chaim| Madeline Lucy Walls

    [ bericht aangepast op 24 mei 2012 - 19:58 ]


    I've no idea of the future, but I can see the past quite well. And the present, if the weather's clear.

    Liam

    "Rey? Echt waar?" Ik grinnik. 'Ja ik denk dat hij het het eerste ziet.' Het stel van net komt terug en het oudere paar gaat naar binnen. Wij zijn dus zo aan de beurt..

    Madeline

    'Ik ben ook geen echte zeemeermin dus ik vind dat je wel mijn prins bent. Tenminsten zo zie ik je.' Glimlach ik en kus zijn wang.

    Rey

    "Zal niets van te zien zijn zo direct."
    Ik bijt op mijn lip en sluit mijn ogen.
    Zacht kreun ik haar naam en druk mijn lippen passioneel op de hare. Ik verhoog het tempo een beetje en voel mijn hoogtepunt naderen. Mijn ademhaling versnelt en ik kreun steeds vaker.


    But I still have this faith in the truth of my dreams.

    Faye
    Ik hoor hem mijn naam kreunen, waardoor ik alleen nog maar meer opgewonden raak. Aan zijn onregelmatige en versnelde ademhaling weet ik dat het voor hem niet lang meer zal duren.
    "Nu al?" vraag ik fluisterend in zijn oor en druk mijn lippen op zijn slapen. Mijn heupen volgen zijn ritme en ook een kreun verlaat mijn lippen.


    Her heart was a secret garden and the walls were very high.

    Rey

    "Nu al?"
    Koppig schud ik mijn hoofd, en draai ons weer om.
    Ik breng mijn hand tussen haar benen en stimuleer haar zachtjes. Mijn lippen plaatsen tedere kusjes op de hare. Mijn vrije hand streelt door haar haren, en ik zak wat naar haar hals om daar ook kusjes te drukken.


    But I still have this faith in the truth of my dreams.

    Atreyu

    Ik geniet van het plaatje als ze haar armen om zichzelf heen slaat.
    "Mag ik het nog heel even aanhouden? Het ruikt zo lekker naar jou... En ik loop graag zo rond. Zo voel ik me stoer."
    Met een brede, liefdevolle glimlach knik ik. Het kost me alle moeite van de wereld om nu niet naar haar toe te gaan en mijn handen onder dat shirt te laten glijden. Ik zet mijn handen achter me op het aanrecht. Ik moet ergens de lijn trekken, anders lig ik de hele dag met haar in bed. Spreekwoordelijk dan, want waar het doen maakt me niet zo bijster veel uit.
    "Doe maar," lach ik. "Betast jij jezelf altijd zo als je een shirt van mij aanhebt?" vraag ik dan, alweer lachend.


    I've no idea of the future, but I can see the past quite well. And the present, if the weather's clear.

    Fedea

    "Doe maar. Betast jij jezelf altijd zo als je een shirt van mij aanhebt?"
    Lachend kijk ik hem aan en haal mijn schouders op.
    "Soms, maar meestal niet daar."
    Ik knipoog even en ga aan tafel zitten terwijl ik hem onschuldig aankijk.
    "Het was maar een grapje."
    Met lieve oogjes kijk ik in de zijne.
    "Ik doe het niet alleen als ik iets van jou aanheb."
    Ik giechel even. Tja, moet hij zijn woordkeuze maar beter kiezen.


    But I still have this faith in the truth of my dreams.

    Faye
    Een klein gilletje verlaat mijn lippen wanneer hij ons omdraait en ik weer onderop lig. Een luidde kreun verlaat mijn lippen als ik zijn vinger op mijn gevoelige plekje voel en zijn lippen tegen mijn hals voel aandrukken.
    "J-je speelt.. vals." breng ik kreunend uit, maar veel kan dat me eigenlijk niet schelen. Genietend sluit ik mijn ogen en huiver even.


    Her heart was a secret garden and the walls were very high.

    Camargue

    "Ja ik denk dat hij het het eerste ziet," antwoordt Liam.
    Ik haal lachend mijn schouders op. We zullen zien. Als het oudere koppel naar binnen mag, voel ik me een beetje gevangen. Ik slik en kijk Liam aan terwijl mijn angsten weer de kop op steken.
    Voorzichtig neem ik zijn hand vast om die op mijn borstkas te leggen zodat hij kan voelen hoe mijn hart tekeer gaat.
    Mijn mond is kurkdroog.

    Irial

    "Ik ben ook geen echte zeemeermin dus ik vind dat je wel mijn prins bent. Tenminsten zo zie ik je."
    Ik glimlach en zou haar kussen mocht ik niet aan het rijden zijn. Ik richt mijn ogen snel weer op de weg als ik merk dat ze even naar haar glijden.
    "Dan versla ik graag alle draken en andere slechterikken voor je," zeg ik zacht.
    Ik laat mijn hand naar de radio glijden en zet een zacht muziekje op.

    Atreyu

    "Soms, maar meestal niet daar. Het was maar een grapje. Ik doe het niet alleen als ik iets van jou aanheb."
    Wat ze zegt strookt totaal niet met de lieve blik op haar gezicht. Ik draai me even om omdat het me dreigt teveel te worden. Terwijl ik naar de gootsteen staar, schiet ik in de lach. Nou, dat is mijn straf voor al die keren dat ik haar geplaagd heb.
    "Straks maak je me nog wijs dat je het gedaan hebt die keren dat je bleef slapen voor we samen waren. Op je eentje in mijn kamer. Ik heb je door, prinses," lach ik.
    Ik betwijfel het ten zeerste, maar ik weet even niet wat anders te zeggen.

    [ik ga slapen. Night night ^^]


    I've no idea of the future, but I can see the past quite well. And the present, if the weather's clear.

    Fedea

    "Straks maak je me nog wijs dat je het gedaan hebt die keren dat je bleef slapen voor we samen waren. Op je eentje in mijn kamer. Ik heb je door, prinses."
    Lachend sta ik op en loop naar hem toe. Ik leg mijn armen om zijn middel.
    "Nou, nee. Dat heb ik nooit gedaan," geef ik eerlijk toe.
    "Maar ik ontken niet dat ik er nooit over heb gefantaseerd."
    Met een lichte grijns op mijn lippen kijk ik hem aan.
    "Maar het kwam nooit zo dicht bij de realiteit. Beest dat je bent," fluister ik zwoel.
    Ik giechel zacht en druk een kusje op zijn lippen.


    Rey

    "J-je speelt.. vals."
    Ik grijns even.
    "Als je wil stop ik ermee, hoor."
    Ik druk een kusje op haar lippen en kijk haar geamuseerd aan.
    "Je zegt het maar."


    But I still have this faith in the truth of my dreams.

    Liam

    Ik voel haar hart te keer gaan. 'Het komt wel goed.' Ik streel haar wang en kijk op als het oude stel naar buiten komt en de vrouw bij de deur opneming ons wenkt. 'Kom. ' fluister ik en ben Camargue aan haar hand mee.

    Madeline

    'Dat is lief van je. ' glimlach ik en kijk even naar buiten. Het was heerlijk weer, de zon scheen hoog en de lucht was helder blauw.

    Faye
    "Als je wil stop ik ermee, hoor. Je zegt het maar." Ik schud mijn hoofd en beantwoord zijn kus om de kreunen te smoren. Zachtjes bijt ik op zijn lip en druk hem met mijn benen iets dichter tegen me aan, waardoor ik hem dieper in me voel. Onwillekeurig hap ik even naar adem voordat ik mijn lippen weer passioneel op de zijne druk.


    Her heart was a secret garden and the walls were very high.

    [Ik ga ook slapen (:]


    But I still have this faith in the truth of my dreams.

    [Trusten, (:]


    Her heart was a secret garden and the walls were very high.

    Rey

    Grijnzend kijk ik haar aan en zuig zacht op haar onderlip. Ik versnel zowel het tempo van mijn heupen, als van mijn hand, en laat haar lippen niet los. Mijn andere hand glijdt weer over haar lichaam, op zoek naar de hare, en ik verstrengel onze vingers. Ik geef er een zacht kneepje in. De kusjes op haar lippen worden iets zachter, meer liefdevol en teder.


    But I still have this faith in the truth of my dreams.

    Faye
    Wanneer Rey het tempo versneld verlaten een aantal kreunen mijn mond. Zijn hand voel ik over mijn lichaam glijden, totdat hij mijn hand vind en onze vingers in elkaar verstrengeld. Ik knijp hem zachtjes terug in zijn hand en beantwoord zijn kus teder, mompel zachtjes zijn naam en hap onwillekeurig naar adem, wetend dat mijn hoogtepunt in aantocht is.


    Her heart was a secret garden and the walls were very high.