• Het zal wel aan mij liggen maar volgens mij is mijn kamer nu echt een sauna. Want het als de hele dag mooi weer, de zon die schijnt en waardoor het zo benauwend is. De hele dag heeft mijn raam open gestaan maar toch is het zo warm. Het lijkt wel alsof het hartje zomer is. En daar kan ik slecht tegen, mijn haar word nog sneller viezer/vetter, ik kan niet lekker slapen want onder mijn dekbed is het te warm maar boven op mijn dekbed kan ik ook weer niet slapen.

    Is er nog iemand die er last heeft van de warmte?:$


    Physics is awesome

    Ik slaap al sinds mijn geboorte op zolder, dus ben niet beter gewend. En een windmolen doet wonderen hoor. :]


    Til hug og blod.

    Jep, in een uur tijd is het hier twee graden warmer geworden (buiten dan) O.O


    "Some day you will be old enough to start reading fairy tales again.” - C.S. Lewis

    En het blijft nog even warm D:


    “You want weapons? We’re in a library! Books! The best weapons in the world!” ~The Doctor

    DrayMalfoy schreef:
    Jep, in een uur tijd is het hier twee graden warmer geworden (buiten dan) O.O


    Allerjezus, dat is echt belachelijk veel. o.o


    "A weed is simply a flower that somebody has decided is in the wrong place." Sister Monica Joan, Call the Midwife

    Symphonia schreef:
    (...)

    Allerjezus, dat is echt belachelijk veel. o.o

    Half 3; ik fiets van school naar huis; 31 graden
    Half 4; ik fiets vanuit het centrum naar huis en kom langs dezelfde "thermometer"; 33 graden
    O.O


    "Some day you will be old enough to start reading fairy tales again.” - C.S. Lewis

    Barnabas schreef:
    Ik. Ik word er zo lusteloos door.


    He says: "Live fast and die young, forget the past and move on. What's done is done."

    Het is nu in mijn kamer 35.4 graden. Toch maar tijd om die windmolen uit het hok te trekken weer eens. :Y)


    Til hug og blod.

    Heb zelf nergens last van, maar vet veel mensen op school lopen nu met ontzettende zweetruggen door de gangen :'D.


    i put the fun in funeral

    Ugh, gvd. Give me winter! :(


    And remember that, in a world of ordinary mortals, you are a Wonder Woman.

    Op school was het bijna nog erger dan in mijn slaapkamer, het was zo benauwd en ik was zo blij dat ik tijdens het vijfde uur naar buiten mocht om te debateren


    Physics is awesome

    Ja, het is ontzettend warm. En ik vind het juist heerlijk :'D Maar mijn kamer is niet zo'n sauna (niet vergeleken met buiten dan, haha). Ik heb de hele dag in de zon gelegen en nu ben ik binnen gaan zitten, omdat ik me bedacht dat dat niet altijd goed voor je huid is. Ik vind dit zomerse weer juist heerlijk. Mij hoor je dan niet klagen, haha. Alleen morgen heb ik een examen en ik hoop dat het niet te warm is in de gymzaal.


    To live would be an awfully big adventure

    Hier waait het nu lekker hard en de zon is weg. Zoveeeeeeeeeeel beter!


    I hope you drown in all the cum you fucking swallow, to get yourself to the top.

    Het hagelt hier, omfg.


    I hope you drown in all the cum you fucking swallow, to get yourself to the top.

    Ik wil slapen.
    En ja, ik zit lekker binnen. Ik heb geen zin om mijn short aan te doen.


    There's faith and there's sleep - we need to pick one - please

    DarkSavior schreef:
    Hier waait het nu lekker hard en de zon is weg. Zoveeeeeeeeeeel beter!


    Het waait hier nu ook ontzettend hard. ^^ (Misschien iets te hard, mijn moeder was boodschappen doen en juist op dat moment komt de wind tevoorschijn en zorgt ervoor dat alle tuinstoelen door de tuin vliegen en er nu een barst in de schuurdeur zit.)


    Full of envy behind that anonymous mask