• Het zal wel aan mij liggen maar volgens mij is mijn kamer nu echt een sauna. Want het als de hele dag mooi weer, de zon die schijnt en waardoor het zo benauwend is. De hele dag heeft mijn raam open gestaan maar toch is het zo warm. Het lijkt wel alsof het hartje zomer is. En daar kan ik slecht tegen, mijn haar word nog sneller viezer/vetter, ik kan niet lekker slapen want onder mijn dekbed is het te warm maar boven op mijn dekbed kan ik ook weer niet slapen.

    Is er nog iemand die er last heeft van de warmte?:$


    Physics is awesome

    Audacity schreef:
    Heb zelf nergens last van, maar vet veel mensen op school lopen nu met ontzettende zweetruggen door de gangen :'D.


    Je smolt en stond in de fik!


    quidquid excusatio prandium pro

    Ik hou van de zon.(:


    The universal language of art.

    Genius schreef:
    Ik slaap op zolder dus ik ga echt dood op mijn kamer.


    comfort in c h a o s

    altijd, Vandaag had ik handbaltoernooi.zweet zweet en zweet.

    OT. gisteravond had ik mijn moeders ventialor gepakt. Kon ik eindelijk slapen. Pakt ze het weer. Ben ik de s nachts wakker gebleven.


    Baby, when I know you're only sorry when you got caught,

    Barnabas schreef:
    Ik. Ik word er zo lusteloos door.


    "Your life. Your choice. Think about what you want."

    Ik vind het echt heerlijk.


    Travel far enough, you'll meet yourself

    Als je op school bent moet je les hebben in een computerlokaal..
    Ik zat vandaag in een computerlokaal en daar vond ik het net iets te koud.


    "If you're gonna say that you've always been secretly gay for me, everyone always just kind of assumed it."

    Nou, hier is inmiddels weerallarm ofzo afgegeven. Great. :')


    "I believe that marriage isn't between a man and a woman; but between love and love." - Frank Ocean

    Raam dicht vanaf vanochtend en gordijnen dicht, ik heb nergens last van op mijn kamer :Y)
    Maar buiten is het echt een hel... :')


    Cause there'll be no sunlight if I lose you, baby.

    *Kijkt naar het zuidoosten en ziet donkere wolken hangen*
    Ik hoor ook al gedonder :Y)
    Dat wordt overstroming nummer drie, deze maand. :W


    Deep inside, I've never felt alive

    Genius schreef:
    Ik slaap op zolder dus ik ga echt dood op mijn kamer.


    Remember when...

    Ik heb er last van ;O Mijn kamer is net een sauna, want mijn kamer is op zolder aan de verkeerde kant van het huis D:
    Maar buiten vind ik de zon heerlijk (:


    You always have a choice in life, it's sometimes just

    Maar we mogen niet zeuren, over een paar dagen is het weer te koud of te regenachtig.


    Remember when...

    ILOVEMARRIT schreef:
    Maar we mogen niet zeuren, over een paar dagen is het weer te koud of te regenachtig.

    Hahahaha volgens mij zeuren Nederlanders altijd over het weer. Dan is het weer te koud en regent het te veel en dan wordt het warm en dan is het weer te warm... ^^


    Be yourself, life is too short, to be somebody else...

    Jiles schreef:
    (...)
    Hahahaha volgens mij zeuren Nederlanders altijd over het weer. Dan is het weer te koud en regent het te veel en dan wordt het warm en dan is het weer te warm... ^^

    Weet je wat het probleem is. Het ideale weer bestaat niet in Nederland.
    Voor mij zou dat tussen de 20 en 23 graden zijn met af en toe een wolkje en een licht briesje die niet te koud is.


    I hope you drown in all the cum you fucking swallow, to get yourself to the top.