• Ik moet een essay schrijven over een van deze onderwerpen in 400 [max 450] woorden.
    En jullie gaan me helpen kiezen welke.


    (3. The number of garden gnomes and the colour of the couch tell you more about a person than a thousand words.)
    8. Over kinderen nemen bij een erfelijke ziekte. -nog geen titel, die moet ik zelf verzinnen dan.-
    9. Down on TV. (Over kinderen met down die op TV komen en je mening erover etc.)
    11. Should transsexuals be allowed to participate in the Olympic Games or in beauty pageants?

    Goed, nr. 3 is wel grappig, maar daar twijfel ik nog heel sterk over. De rest lijkt me wel OK.
    Voel je vrij om iets te vragen, ook als je een woord niet snapt, daar leer je alleen maar meer van.


    You could be great, you know, it’s all here in your head, and Slytherin will help you on the way to greatness, no doubt

    Damn, ik vind ze allemaal best interessant. Ik denk dat ik voor 8 zou gaan.


    Food.

    Ik zou voor 8 gaan.


    Normality is a paved road: it's comfortable to walk, but no flowers grow on it.

    8 of 11 (:


    Destroy what destroys you.

    Wat is een essay??


    "I solemnly swear that i am up to no good."

    Page394 schreef:
    Wat is een essay??


    Goede vraag. ^^
    Een essay is een losstaand stukje tekst over een bepaald onderwerp. Vergelijk het met een betoog of beschouwing of iets dergelijks. (:
    Snap je?


    You could be great, you know, it’s all here in your head, and Slytherin will help you on the way to greatness, no doubt

    Biologist schreef:
    (...)

    Goede vraag. ^^
    Een essay is een losstaand stukje tekst over een bepaald onderwerp. Vergelijk het met een betoog of beschouwing of iets dergelijks. (:
    Snap je?


    Jaa, ik snap het!!
    Ik vind 3 wel leuk, maar 8 en 11 zijn ook goed..


    "I solemnly swear that i am up to no good."

    Biologist schreef:
    (...)

    Goede vraag. ^^
    Een essay is een losstaand stukje tekst over een bepaald onderwerp. Vergelijk het met een betoog of beschouwing of iets dergelijks. (:
    Snap je?

    Een essay is toch gewoon het Engelse woord voor opstel?

    OT: Ik zou voor 11 gaan.


    Deep inside, I've never felt alive

    Met 3 kan je iets ontzettends creatief doen, maar ik zou anders 8 kiezen.

    Nee, een essay is niet gelijk aan een opstel. Bij een essay heb je wel echt een vaste stuctuur. Je noemt een onderwerp/stelling en gaat daarna in een bepaald aantal alinea's uitleggen waarom dat zo is. het is veel gestructureerder dan een opstel.

    Maar goed, 3 is wel heel erg leuk als je er wat argumenten bij hebt. Maar als je daar niet echt een idee voor hebt zou ik voor 11 gaan (:


    Chaos, panic and disorder. I see my work is done here.