• We hadden vandaag excursie. En aangezien het eerlijk weer was dacht ik met nog een stel vriendinnen, kom we doen een korte broek aan.
    Dus een vriendin met wie ik altijd mee fiets en ik waren iets te vroeg op school dus gingen we bij de rest zitten in de aula. Kom ik de school binnen komt die vrouw achter de balie helemaal haar hok uit gerend.
    'Sarita. Sarita.' Dus ik dacht zo van: 'Wat heb ik nu weer gedaan?'
    Zegt ze zo van: 'Ja. Die broek is veelste kort. Dat kan echt niet.'
    Dus ik kijk van mijn broek, naar die vrouw en zei: 'Ik heb dadelijk excursie dus dan ben ik toch weg.' Begint die vrouw een hele preek over kleren die niet kunnen.
    Alleen het blijkt dat ze die preek alleen aan mij heeft gegeven. Aan de rest van mijn klas niet. Terwijl er echt meisjes bij liepen waarvan het broekje nog korter was.

    Voor de mensen die het willen weten. Zo kort was dat broekje/

    [ bericht aangepast op 23 mei 2012 - 21:38 ]


    "Ignite, my love. Ignite."

    Defak, wat is daar te kort aan?


    ars moriendi

    Er lopen zát mensen bij mij op school met zulke korte broekjes aan. Het is toch warm, of niet. Dan mag je best korte broekjes of rokjes aan.


    Destroy what destroys you.

    Ik vind zo'n broekje niet echt schoolwaardig. (krul)


    -

    Mijn zusje heeft ook altijd zo een broekje aan, maar dan met een legging eronder. Misschien is dat een idee?


    Life is hard and then we die

    Als ik niet ziek was geweest vandaag, had ik ook zo'n broekje aangedaan, alleen ietsje langer. Dus ik vind dat het best mag, maar vooral klote dat ze het alleen tegen jou zei.

    [ bericht aangepast op 24 mei 2012 - 13:44 ]

    Wow. Dat sommige mensen hier niet vinden kunnen dat je 'n korte broek aan kan naar school o_o Als ik 't warm heb, dan draag ik zo'n broekje, klaar. Ik heb geen zin om bezweet rond te lopen (cat) Ik vind 't wat anders, als je billen eronderuit komen of je 'n shirtje draagt met een laag decolleté.


    "I shut my eyes in order to see.'

    Nee, je moet gewoon lekker een warme broek aan doen met dit weer. -____________-


    To infinity and beyond •

    Bij ons op school mogen er helemaal geen shorts gedragen worden, dus ik vind het niet vreemd dat je gezeur krijgt.
    Maar het is niet fair dat ze alleen tegen jou er wat van zegt.


    I've no idea of the future, but I can see the past quite well. And the present, if the weather's clear.

    Eeyore schreef:
    Wow. Dat sommige mensen hier niet vinden kunnen dat je 'n korte broek aan kan naar school o_o Als ik 't warm heb, dan draag ik zo'n broekje, klaar. Ik heb geen zin om bezweet rond te lopen (cat) Ik vind 't wat anders, als je billen eronderuit komen of je 'n shirtje draagt met een laag decolleté.


    Everything is quiet, except for all the voices in my head that say your name.

    Mijn moeder deed ook moeilijk over dat ik in een kort broekje naar school ging :P Normaal gesproken vind ik dat ook wel een beetje raar, maar het was/is zoooooo heet D: En toen dacht ik gisteren; Dan doe ik wel een jurkje aan, is mijn moeder ook weer tevreden.
    Vond ze dat jurkje weer te bloot, pfft :'D

    Maar goed, met dit weer vind ik het eigenlijk nog wel kunnen, zolang je er maar niet halfnaakt bij loopt of in een broekje waar je kont haast uit puilt >3<


    In the end the only person we love is ourselves, that's why we choose to love someone who can please us the most.

    Starships schreef:
    Nee, je moet gewoon lekker een warme broek aan doen met dit weer. -____________-

    Jep, en winter schoenen, zoals ik vandaag.


    Hey you, don't tell me there's no hope at all. Together we stand, divided we fall

    MyFairyKing schreef:
    (...)
    Jep, en winter schoenen, zoals ik vandaag.


    o_o
    Dat je dat overleefd hebt D:


    i put the fun in funeral

    Audacity schreef:
    (...)

    o_o
    Dat je dat overleefd hebt D:

    Viel best mee hoe warm het was, het was niet veel warmer dan met zomer schoenen. Met dit weer maakt het niet veel meer uit of ik een korte broek draag en zomer schoenen, of een lange broek en winter schoenen. Alles is gewoon warm.


    Hey you, don't tell me there's no hope at all. Together we stand, divided we fall

    En nu wil ik wel een foto van jou in je nonnenjurk (bloos)

    In m'n vorige school MOEST mijn moeder me een andere broek komen brengen omdat er gaten in bij de knieën zaten, dus troost je, zo erg heb jij het nog niet.
    In de school waar ik nu zit loopt iedereen zo rond, zelfs sommige leerkrachten :'). Ik bedoel, als het 30°C is wat heeft het dan voor nut om een lange broek aan te doen? Dat blijft de hele tijd aan je benen plakken en je zweet je te pletter!


    Happiness can be found, even in the darkest of times.