• Voilaaaa

    Hoiiiiiiiiii poeps

    alen hierheen!!

    Hello!!! ik ga nu nieuw moppie opnieuw schrijven xD


    death to the one at the end of the serenade.

    ooja dankje Charel ^^ *voelt zich wat blijer*

    Helleuu :') Ik had net zo een mooi liedje voor Fred <3


    Tanya is de beste.

    Snif, ik voel me alleen

    Hello!!! ik ga nu nieuw moppie opnieuw schrijven xD
    Juuujjj!!

    Jeej mensee!!

    Hello!!! ik ga nu nieuw moppie opnieuw schrijven xD
    JEEEEEEEEEEEEEJ!!

    Helleuu :') Ik had net zo een mooi liedje voor Fred <3
    Ja ik las het ^^ Dankje ='D

    Ok moppie in aantocht;

    hmmm ff denken

    er was een man en die zocht naar de 'perfecte' vrouw om 'perfecte' kinderen mee te krijgen. dus springt hij op zijn paard en gaat op weg. hij komt terecht op een boerderij, de boer heeft 3 dochters die zijn adem weg nemen, zo mooi zijn ze!
    de man vraagt aan de boer of hij met een van zijn dochters mag trouwen.
    boer:"ze zijn alledrie klaar voor het huwelijk, ga met hun alledrie uit en kies daaar je bruid uit" de man stemt in.

    de volgende dag komt de man bij de boer en zegt:" de eerste dochter was niet goed" boer:"hoezo?" man:"Wel... ze heeft een klein beetje, niet dat je het zag ofzo.. een beetje heel erge flaporen" de boer knikt en die avond gaat de man uti met de 2de dochter.

    volgende dag komt de man weer bij de boer en zegt:"de 2de was ook nie goed" boer:"hoezo??" man:"wel... ze heeft een klein beetje, niet dat je het ziet, een beetje heel erg kromme tenen" de boer knikt en die avond ging de man uit met de 3de dochter en die was wel perfect. diezelfde dag trouwde ze nog

    9 maanden later

    de man stormt de kraamkliniek binnen naar zijn eerstgeboren kindje, het is afgrijselijke n het zieligste persoontje op de wereld. kwaad gaat de man naar zijn schoonvader en vraagt een uitleg waarom het kind zo lelijk is en zijn ouders zo perfect mooi. waarop de boer antwoord:
    "Wel... ze was een beetje... niet dat je het zag ze was een beetje heel erg zwanger.. toen u haar ontmoette"


    death to the one at the end of the serenade.

    Snif, ik voel me alleen

    Waarom we zijn er toch? :')


    Tanya is de beste.

    Hahaaa lool!!!

    whahahahaaaaaaaaa x'D Ik lief jou

    (...)
    Waarom we zijn er toch? :')
    Jhaa nu wel maar toen nie!