• We hadden vandaag excursie. En aangezien het eerlijk weer was dacht ik met nog een stel vriendinnen, kom we doen een korte broek aan.
    Dus een vriendin met wie ik altijd mee fiets en ik waren iets te vroeg op school dus gingen we bij de rest zitten in de aula. Kom ik de school binnen komt die vrouw achter de balie helemaal haar hok uit gerend.
    'Sarita. Sarita.' Dus ik dacht zo van: 'Wat heb ik nu weer gedaan?'
    Zegt ze zo van: 'Ja. Die broek is veelste kort. Dat kan echt niet.'
    Dus ik kijk van mijn broek, naar die vrouw en zei: 'Ik heb dadelijk excursie dus dan ben ik toch weg.' Begint die vrouw een hele preek over kleren die niet kunnen.
    Alleen het blijkt dat ze die preek alleen aan mij heeft gegeven. Aan de rest van mijn klas niet. Terwijl er echt meisjes bij liepen waarvan het broekje nog korter was.

    Voor de mensen die het willen weten. Zo kort was dat broekje/

    [ bericht aangepast op 23 mei 2012 - 21:38 ]


    "Ignite, my love. Ignite."

    Wat een onzin van haar zeg...


    Bad decisions make good stories.

    Morticia schreef:
    O-my… Die vrouw overdrijft wel heel erg, zeg.


    The universal language of art.

    Lol wat een k*twijf :')


    I'm like Coca Cola, I can open happiness too.

    Assassin schreef:
    Thefuck, dat is toch gewoon een normaal kort broekje? Pas als je kont er aan de achterkant uitkomt vind ik het te kort.


    One Ring to Rule Them All. One Ring to Find Them. One Ring to Bring Them All and In The Darkness Bind Them.

    Flemish schreef:
    MENSEN?! In sommige scholen is het tegen de leefregel om een rokje of broekje aan te doen dan je knieën niet bedekt. Als dat erin staat, zoals bij mij. Ja. Dat is dan normaal dat ze er iets op zeggen. Sommige leerkrachten of studiemeesters zeggen er vlugger iets op dan andere. Best kut dat dat alleen bij jou is.

    Bij ons was dat ook zo.
    Mijn zus kreeg ook een opmerking van mijn leerkracht Wiskunde in de tijd, nadat hij er zelf over aangesproken was.
    -gniffelt geniepig-

    WATIC schreef:
    Op mijn oude school waren zo'n shorts ook te kort. Ik heb daar ook eens mee onder mijn voeten gekregen (hij was wel wat langer), terwijl sommige mensen precies een brede riem droegen, met dan nog eens massaal veel gaten in. Maar de leerkracht die het tegen mij zei, had de dag ervoor ook een opmerking gekregen van de directie, dus dat was misschien de oorzaak.

    Arabesque schreef:
    (...)

    In het vijverhof? We liepen daar allemaal halfnaakt vamdaag en niemand zei er iets op :')
    Moet je het eens aan Vanhollebeke vragen. Hij herinnert het hem vast wel. En zo kort was mijn short ook niet bepaald. Hij kwam wel over mijn knieën maar mijn preut ging er geen verkoudheid van krijgen.


    Mirror, mirror on the wall, will there be glory if I fall?

    Arabesque schreef:
    (...)

    In het vijverhof? We liepen daar allemaal halfnaakt vamdaag en niemand zei er iets op :')

    Ja maar sinds de nieuwe directie is het daar in een zottekot verandert.

    Dat is niet kort hoor, mijn halve school loopt er mee, en er word niets van gezegd. Er was laatst ook een meisje bij ons op school en die had ook zo'n broekje, maar die had er een heel kort leren jackje boven met een bh er onder. Zag je dus een buik eronder >.<


    Today is the oldest you have ever been, and the youngest you'll ever be.

    VictorKing schreef:
    Dat is niet kort hoor, mijn halve school loopt er mee, en er word niets van gezegd. Er was laatst ook een meisje bij ons op school en die had ook zo'n broekje, maar die had er een heel kort leren jackje boven met een bh er onder. Zag je dus een buik eronder >.<
    In sommige scholen staat nu eenmaal in het reglement dat short tot een bepaalde lengte niet zijn toegestaan, dan moet je dat ook niet dragen. Die short is kort. Hij is goed voor thuis, maar niet voor school, tenzij je daar zoiets mag dragen.


    Mirror, mirror on the wall, will there be glory if I fall?

    Lolol, ik ben blij dat ik hier lekker in het noorden van Nederland leef en daar geen gezeur over is. Wat een preutsheid zeg, het lijkt wel of ze daar nog met normen en waarden leven van veertig jaar terug! (De scholen dan, niet de gewone inwoners daar)


    "Well, well. Look who we've got here!"

    Bij ons is het ook zo dat je opmerkingen krijgt als je iets 'ongepast' aanhebt. Jongens mogen zelfs geen twee oorbellen. Niemand mag een stretch. Dreadlocks mogen ook niet. Spaghettibandjes mogen niet, zo een shkrt als d jouwe mag ook niet, teenslippers mogen niet en piercings mogen ook niet...
    Maar er was eens een meisje met spaghettibandjes en een leerkracht had daar iets van gezegd en toen heeft z haar topje uitgetrokken en zei ze: Zo beter?
    Toen was het wel oke natuurlijk...


    Maybe it's not my weekend, but it's gonna be my year.

    Wij mogen dragen wat we willen en dat doen we ook. Ik vind dat je zelf mag bepalen wat je draagt. Het is en blijft jouw lijf.


    Me so good.

    zo gaat het bij ons ook , spaghettibandjes en rokjes en shortjes boven de knie verboden ;/


    I'm in love with cities I've never been to and people I never met.

    Bij ons mag gelukkig vrijwel alles, hoewel ik sommige dingen wel te ver vind gaan die gedragen worden bij mij op school. Maar zo'n shortje is echt niets mis mee.


    You've cat to be kitten me right meow.