• En dan heb ik het over bloed laten trekken.
    Ik ben net terug van de dokter voor een voorschrift van mijn pil.
    En nu heb ik zo net te horen gekregen, dat het nog eens dringend tijd is om bloed te laten trekken aangezien het al geleden is sinds...wel, lang dus aangezien ik het niet meer weet.

    Maar ik heb een enorm grote fobie aan naalden D:

    Ik geef toe, ik huil als ze spuiten zetten, ik bibber, word misselijk en voel me nadien echt super beschaamd.

    Mijn moeder zegt dat bloed trekken minder pijn doet dan een gewone prik, maar aangezien ik momenteel wat panisch ben door de gedachte alleen al, geloof ik haar dus niet.

    Iemand hier ervaringen mee?
    En tips om van die vreselijke fobie af te raken?(no_chears)


    Forget the risk and take the fall...If it's what you want, it's worth it all.

    Ik ben nooit bang geweest voor naalden.
    Maar anders moet je je ergens anders op focussen.


    "Ignite, my love. Ignite."

    Oh, ik was er ook zo panisch voor, maar uiteindelijk viel het echt reuze mee. Ik voelde er amper wat van.
    Als je er niet naar kijkt is het ook minder erg.


    Your make-up is terrible

    Het is echt niet zo eng als het lijkt, als het eenmaal zit is het goed.


    Bananen zijn lekker, toch? Zet dit ook in je signature als je ook van bananaaaas houdt!

    Ik heb nog nooit bloed laten trekken, dus ik ben er ook nog altijd paniekerig over.. D:


    Stop being afraid of what could go wrong and start being positive about what could go right

    Buddy schreef:
    Ik ben nooit bang geweest voor naalden.
    Maar anders moet je je ergens anders op focussen.

    Maar ik een soort van trauma opgelopen toen ik klein was door een ongeval en veel ziekenhuis bezoeken


    Forget the risk and take the fall...If it's what you want, it's worth it all.

    ;) muziek meenemen van je i-pod of iets en opzetten als ze je prikken.
    Niet kijken helpt en daarna iets zoetigs eten om zo je spiegel op orde te krijgen


    Sebastian Michaelis : I'm simply one Hell of A Butler !!!

    Bloed laten prikken valt inderdaad wel mee, als ik niet kijk voel ik het amper. Alleen als hij er in gaat.
    Eet wel wat van te voren, niet zoals een vriendin van mij die zich liet inenten en niets at. Die viel me toch bijna flauw.


    Hey you, don't tell me there's no hope at all. Together we stand, divided we fall

    Je voelt het amper, echt waar! Het is een heel erg klein prikje, daarna voel je niets en het eruit halen voel je héél eventjes.
    Je moet vooral níet kijken naar de naald en tegen de vrouw die je prikt zeggen dat je bang bent. Bij ons zijn ze dan heel erg aardig (:
    En naja, gewoon doorbijten..


    Aye, brother! 4 8 15 16 23 42

    Oh lord, ik ben ook helemaal niet van die dingen. Maar waarom moet je per se om de zo veel tijd bloedprikken? Ik moest het alleen om te checken of ik pfeiffer had en later wilden ze het nog een keer doen.
    Ik viel flauw omdat ze eerst fout prikten en toen in m'n andere arm nog maar opnieuw gingen proberen :\ Maar ik had niet zo veel gegeten en gedronken van te voren, so yeah.

    Succes (flower)


    "Robbing someone of their smile and putting it on your face doesn’t make you happy." - Tablo

    MyFairyKing schreef:
    Bloed laten prikken valt inderdaad wel mee, als ik niet kijk voel ik het amper. Alleen als hij er in gaat.
    Eet wel wat van te voren, niet zoals een vriendin van mij die zich liet inenten en niets at. Die viel me toch bijna flauw.

    Ik mag niet eten, ik moet nuchter zijn(no_chears)


    Forget the risk and take the fall...If it's what you want, it's worth it all.

    Ik kan nog vrij goed tegen een prik, maar ik denk dat je je er gewoon niet moet op concentreren dat ze je gaan prikken en er zeker niet naar gaan kijken. Komt wel goed! (:

    Leannan schreef:
    (...)
    Ik mag niet eten, ik moet nuchter zijn(no_chears)
    Dat is vreemd, bij mij zeiden ze juist dat ik moest eten.
    Eet dan daarna meteen wat, anders ga je echt om.

    [ bericht aangepast op 23 mei 2012 - 21:52 ]


    Hey you, don't tell me there's no hope at all. Together we stand, divided we fall

    een keer in de tram waren een paar mensen en een conductrice met elkaar over naalden aan het praten
    een klein kind had het gehad
    en de conducteur zag dat ik bleek om mijn neus zag om het onderwerp naalden
    terwijl ik een donker huid heb
    ik haat naalden
    al vanaf toen ik klein was, er moesten minstens 3 mensen mij in bedwang houden voordat er 1 in mijn arm geprikt kon worden
    blehh


    Ha! I invent the word impossible. That's why I am the champ. Whether I like it or not.

    Ben nooit bang geweest voor naalden en da's maar goed ook, eens in de zoveel jaar moet ik er dertig op een dag voor mijn allergie x'D. Maar ik kan je dus niet echt helpen, ik kan alleen zeggen dat je echt nauwelijks iets voelt.


    i put the fun in funeral

    Ik heb dezelfde symptomen bij spuiten en heb inderdaad ook voor mijn pil bloed moeten laten trekken. Hiervan heb ik helemaal geen last gehad! ;) Ik had er zelf ook schrik voor, maar achteraf bleek dat het nergens voor nodig was :)

    PS: Een tipje om minder te bibberen en misselijk te worden: neerliggen tijdens het krijgen van de spuit ;)

    Veel succes! :)


    Don't judge each day by the harvest you reap but by the seeds that you plant.