• Welkom in San Fransisco, waar het weer altijd lekker is en de inwoners er altijd geweldig uitzien. Laat me je meenemen Beaumont Highschool, waar de elite zijn kinderen heen stuurt. Ze zien er uit als engeltjes, niet? Mis. Het zou een grote fout zijn deze jongeren te onderschatten. Hun leven bestaat uit decadentie en intrigues en wie daar niet in past kan maar beter opletten. Maar gelukkig ben ik er, om hun geheimen aan het licht te brengen.
    And who am I? That's one secret I'll never tell
    You know you love me.
    XOXO, Gossip Girl


    Dit is een rpg met zelfverzonnen rollen, dus niet degene uit de serie.
    Meedoen?

    Volledige naam:
    Roepnaam:
    Leeftijd:
    Innerlijk:
    Uiterlijk:
    Familie (en eventueel) geschiedenis:

    Extra:

    Meisjes:
    - Haven Lockwood - Assassin
    - Charline Lisa-Marie "Char" Billington - Aragog
    - Ashleigh Lauren "Leigh" Jensen - Cooper
    - Amelia Grace "Mia" Lawrence - Meade
    - Michele Leandros "Mich" Sullivan - Colfer
    - Skylar Hope "Skye" Chamberlain - xMarvelous
    - Cristela Cascata "Cris" Santos - Rechazame

    Jongens:
    - Sebastièn "Bas" Malfoi - Cosette
    - Joshua Liam "Josh" Jefferson Gaisford
    - Micah Warren Francis - Mebarak
    - Mattew Oliver "Matt" Sanz - Chaim
    - Gereserveerd door Blanche
    - Beck Michael "Mike" Bowen - Morticia
    - Eros Sam "Sammy" Russel - Trident

    Regels:
    - Minstens 4 regels
    - OOC wordt aangegeven door je tekst tussen [] te plaatsen
    - 16+ is toegestaan
    - Je mag beginnen met één rol
    - Ik begin pas als er voldoende jongens zijn
    - Manipuleer, bedrieg en verraad elkaar. Je kan het niet spannend genoeg maken.
    - Ik en Colfer zijn de enigen die aankondigingen van Gossip Girl maken.
    - Nieuwe topics mogen aangemaakt worden door Cosette,Colfer, Mebarak en Meade




    [ topic verplaatst door een moderator ]

    [ bericht aangepast op 28 mei 2012 - 20:23 ]


    I've no idea of the future, but I can see the past quite well. And the present, if the weather's clear.

    Ik wil wel een meisjesrol, wat een leuke RPG haha.


    Your make-up is terrible

    Reserveer een meisje voor me (:


    El Diablo.

    Volledige naam: Sebastièn Malfoi
    Roepnaam: Bas (en mensen die hem na staan noemen hem Basje)
    Leeftijd: 19
    Innerlijk:
    Bas is een rustige jongen die zich zoveel mogelijk afzijdig houdt van politiek. Hij is wel geliefd bij iedereen omdat hij zich open stelt voor hun problemen en ook effectief geheimen weet te bewaren.
    Hij is eigenlijk veel te braaf om zich in de populaire kringen te begeven, maar zijn naam brengt nu eenmaal populariteit met zich mee. Bas rookt niet, drinkt zich nooit lam en doet niet aan one-nightstands.
    Hoewel Basje er geen kwaad mee bedoelt, is hij wel zo naïef dat hij zich kan laten meeslepen door een ander als die probeert een ander te schaden. Hij gelooft in het goede van mensen en kan zich makkelijk laten overtuigen als hij gelooft dat hij er iemand mee kan helpen. Hierdoor wordt vaak misbruik van hem gemaakt en hoewel hij zo goedgelovig is, vergeeft hij absoluut niet snel.
    Bas is een natuurmens. Hij kan er enorm van genieten buiten te zijn als het mooi weer is en zelfs onweer vindt hij geweldig mooi. Als hij een slechte bui heeft, kan een wandeling in de regen hem kalmeren.
    Verder heeft hij een enorm uitgebreid muzikaal talent. Hij heeft een vrij warme en uitnodigende stem waarmee hij redelijk wat hoge noten aankan. Verder speelt hij piano, gitaar en viool.
    Uiterlijk:


    Bas is een jongen van 1m86 groot. Hij heeft donkerblonde haren met sprekende blauwe ogen en licht afgetekende spieren. Kortom: hij is een plaatje.
    Qua kledij kiest hij voor een gewone jeansbroek met een gekleed hemd of een klassevolle trui. Hij weet ook welke kleuren bij hem passen.
    Familie (en eventueel) geschiedenis:
    Bas is de jongste telg uit een gezin van zeven.
    Zijn vader, Charles Malfoi, is een Franse graaf die reeds op zeer jonge leeftijd met zijn Vlaamse, adelijke moeder Isabelle Vervlinckx getrouwd is. Het koppel kocht een kast van een huis in Amerika, gewoon omdat het kon. Aanvankelijk verbleven de twee daar enkel in de zomer maar na enkele jaren besloten ze er permanent te verblijven.
    Niet veel later werd Basje's oudste zus Caroline (32) geboren. Al snel volgenden Arnaud (29), Bernard (26), Aurélie (23) en Basje zelf is het achterkomertje.
    Doordat hij de jongste is, wordt hij ondanks zijn uiterlijk en het feit dat hij al zeventien is, nog steeds Basje genoemd in zijn gezin. Mensen die vaak bij hem thuis komen, hebben die gewoonte al overgenomen.
    Basje is een beetje de favoriet van iedereen, zelfs van zijn broers en zussen. Hij wordt door hen beschermd en verdedigd in gelijk welke situatie. Ookal gedraagt hij zich er niet naar, hij is rotverwend door zijn ouders. Hij hoeft maar met zijn vingers te knippen en hij krijgt wat hij wil.
    Toch is er één ding dat niemand voor hem kan doen. Zijn verleden wissen. Twee jaar geleden, toen hij vijftien was, liep Basje van een feest naar huis. Hij werd achtervolgd door een dronken man die hem plots een steegje induwde en hem verkracht heeft. Hier heeft hij het nog steeds moeilijk mee. De man is later op mysterieuze manier verdwenen.
    Extra:
    Basje heeft een schattig Frans accent, niet te overdreven. Hij heeft een rollende R, en woorden die op -en eindigen, klinken bij hem alsof ze eindigen op -eun. Af toe en praat hij ook langzamer en zijn woordjes zijn soms nogal kort uitgesproken.
    Nog een belangrijk detail; Basje is homo, maar dat weet niemand. Er doen wel geruchten de ronde.

    [ bericht aangepast op 27 mei 2012 - 12:19 ]


    I've no idea of the future, but I can see the past quite well. And the present, if the weather's clear.

    Reserveringen blijven 2 dagen staan ^^


    I've no idea of the future, but I can see the past quite well. And the present, if the weather's clear.

    Volledige naam: Haven Lockwood
    Roepnaam: Haven
    Leeftijd: 20
    Innerlijk: Haven is iemand die graag krijgt wat ze wilt en ze is bereid om ervoor te werken, op welke manier dan ook. Vernederen, treiteren, pesten. Soms zou ze zelfs over lijken gaan, om het zo maar te zeggen. Ze kan heel lief, innemend en meelevend zijn áls ze dat wilt. Maar als ze je niet aanstaat moet je maar oppassen. Voor haar beste vriendinnen zal ze menig geheim bewaren, maar dan moet je niet met haar breken want dan weet iedereen het.
    Voorderest is Haven is een redelijk braaf meisje, ze mengt zich niet in gevechten, roddelen doet ze graag maar als dingen te serieus worden doet ze een stap naar achter. Ze rookt niet, drinkt zo af en toe eens alcohol en waagt zich niet aan drugs. Seks is dan weer een ander verhaal, ze is er zeker niet vies van maar moeite zullen ze er wel voor moeten doen.
    Ze begeeft zich het liefst in een vriendenkring of tussen de winkels. Shoppen is haar favoriete hobby, natuurlijk met mamas geld.
    Uiterlijk:



    Haven is één meter éénenzeventig en draagt graag hakken waarmee ze gelijk een stuk langer word. Ze is smal gebouwd, heeft cup B en maatje 34. Haar haar is lang en donkerblond, ze laat het dikwijls bijwerken bij de kapper. Haar ogen zijn donkerblauw met een bruine rand erom heen. In haar rechteroog heeft ze enkele gouden spikkels.
    Het liefst draagt ze hakken met een leuk jurkje, rokje met blazer of een strakke spijkerbroek. Ze is gek op mode en moet dan ook altijd het nieuwste van het nieuwste hebben, van het beste merk. Ze geeft er veel om en veroordeeld anderen dan ook op hun kledingstijl en uiterlijk.
    Familie (en eventueel) geschiedenis: Haven woont samen met haar jongere zusje Denice bij haar moeder Eleanore. Haar moeder is eigenaresse van een paar grote modebladen en een zelfstandige vrouw. Haar vader is enkele jaren aan kanker overleden en sindsdien wilde haar moeder geen nieuwe vriend of man. Wel heeft ze een paar affaires gehad, maar ze zegt het veel te druk te hebben met haar baan.
    Extra: Haven heeft één geheim waar absoluut niemand achter mag komen, haar seksuele escapades en avontuurtjes met andere meisjes. Niemand in haar omgeving weet dat en dat wilt ze ook graag zo houden. Ze weet ook dat het daarbij blijft, verliefd op een meisje kan ze niet worden, het gaat haar puur om de seksuele aantrekkingskracht.


    Your make-up is terrible

    Leuke rol ^^


    I've no idea of the future, but I can see the past quite well. And the present, if the weather's clear.

    Ik reseveer een meisje :3.


    "When all of your wishes are granted, many of your dreams will be destroyed.''

    Dankje. :3


    Your make-up is terrible

    Volledige naam: Charline Lisa-Marie Billington
    Roepnaam: Char
    Leeftijd: 20
    Innerlijk: Charline is tegen vele mensen een arrogant, gemeen meisje. Als iets haar niet zint, zegt ze dat gewoon. Ze weet dat ze er niet slecht uit ziet, en gebruikt haar charmes dan ook vaak. Het is niet te ontkennen dat Charline van jongens houdt, ze is dan ook een echte flirt.
    Als je door haar harde buitenkant heen kijkt, zul je merken dat Charline een gevoelig meisje is, dat snel is gekwetst. Ze is best naïef en makkelijk over te halen, wat soms voor problemen kan zorgen. Als ze met vrienden is, is ze een vrolijk en druk meisje, dat graag lol maakt. Ze zit bijna nooit stil, en probeert mensen op te beuren als ze verdrietig/chagrijnig zijn.
    Uiterlijk:


    Charline heeft een slank postuur, en is ongeveer 1.65M. Ze heeft een volle cup C, waar ze meer dan tevreden mee is.
    Haar lange, donkere haren rijken tot haar schouderbladen, en haar katachtige ogen zijn omringt met donkere wimpers.
    Familie (en eventueel) geschiedenis: Charline komt uit een grote familie. Haar vader en moeder pasten altijd goed op Charline en haar kleine zusje, drie jaar jonger dan Charline, Annabeth. Totdat haar vader vertrok voor zijn werk, naar Rusland. Hij bleef een paar jaar weg, en toen Char zestien was keerde hij terug. De blijheid van het gezinnetje werd verstoord toen bleek dat haar vader in Rusland een andere vrouw had gevonden. Haar moeder was kapot, en langzaamaan werd ze depressief. Ze was niet meer in staat om voor Charline en Annabeth te zorgen, waardoor Charline voor haar zusje moest zorgen.
    Extra: Charline had natuurlijk niet genoeg geld om voor twee te zorgen, en haar baantje in de bar leverde niet genoeg op. In de bar ontmoette ze een jongen die voor haar een goedbetaalde baan kon zorgen; prostitutie. Niemand weet er van. Ze schaamt zich er voor, maar ze had geen andere keus. Het verdient goed, ze kon voor haar zusje zorgen en daar draaide het om.
    Verder is Charline biseksueel, en rookt en drinkt regelmatig. Ze kent haar grenzen, en weet prima wanneer ze moet stoppen.

    [ bericht aangepast op 31 mei 2012 - 17:30 ]


    "When all of your wishes are granted, many of your dreams will be destroyed.''

    Volledige naam: Ashleigh Lauren Jensen
    Roepnaam: Leigh
    Leeftijd: 17.
    Innerlijk: Leigh heeft altijd een lach op haar gezicht en een geweldig gevoel voor humor. Ze is het soort meisje waar je graag mee om wil gaan, en het soort meisje dat je opvrolijkt wanneer je ergens mee zit. Leigh is zelfverzekerd, zelfstandig en nieuwsgierig. Ze heeft een sterke mening die ze maar al te graag deelt met iedereen die luistert en overschrijdt haar eigen grenzen vaker dan haar ouders zouden willen. Bij Leigh gaat het om plezier maken, dingen meemaken en het gevoel hebben dat ze echt leeft. Ze wil zo veel mogelijk zien nu ze nog jong is, voor ze aan het 'echte' leven begint. Ze is niet erg serieus, maar kan dit best zijn als het zou moeten. Ook is ze behoorlijk slim, maar desondanks blijft ze zesjes scoren op school. Dat komt onder andere door haar luiheid maar ook door haar interesses voor andere dingen. Fotograferen bijvoorbeeld.Leigh steekt haar tijd liever daarin, dan in schoolboeken. Ze is erg positief ingesteld en probeert altijd het goede van mensen te zien, zelfs als dit ver te zoeken is. Leigh is een spontaan meisje en een 'vrije geest'.Ook zijn haar vrienden er vijwel zeker van dat ze ooit een record tijd neerzet met te laat komen.
    Uiterlijk:
    Familie (en eventueel) geschiedenis:
    Extra:

    -Ik vul de rest later in. Moet eerst nog even snel douchen, zangles, en dan werken ;x Anders red ik het allemaal niet haha.


    The only thing that's going to bother me, is that you all call yourselfs my friends.

    Weet je..
    Haal mijn reservering maar weg.

    Ik doe al mee aan veel rpg's en ik ben bang dat ik hier te weinig tijd in steek..


    El Diablo.

    Mag ik een jongen reserveren?


    I'm finally back, Finally after a Year break

    kan ik een meisje reserveren?


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    NightShot schreef:
    Weet je..
    Haal mijn reservering maar weg.

    Ik doe al mee aan veel rpg's en ik ben bang dat ik hier te weinig tijd in steek..

    Jammer.

    Mocht je willen kan je later nog altijd invallen ^^


    I've no idea of the future, but I can see the past quite well. And the present, if the weather's clear.

    Reserveringen staan erop.

    Kom op mensen, niet alleen meisjes.


    I've no idea of the future, but I can see the past quite well. And the present, if the weather's clear.