• SNOWED IN

    Jarenlang trok een vriendengroep van de middelbare school (Montpelier High), elke kerstvakantie naar de bergen van Vermont. Hier had een van hen een luxe chalet staan die wel even geleend mocht worden van de ouders. Het bleef een zeer hechte groep door de jaren heen en elk jaar dat ze terug kwamen, werd het nog leuker. Met hun diploma op zak gingen ze allemaal hun eigen weg maar de traditie bleef staan, ook die winter zouden ze weer met zijn allen terug keren naar hun eigen paradijsje in de bergen. Nou ja.. Dat was de bedoeling. De een ging toch liever naar familie na een paar hectische maanden, de ander had het veel te druk met de deadlines van de universiteit. Zo kwamen er steeds meer tot werd besloten het dit jaar af te lassen. Vanaf hier groeide de groep steeds verder uit elkaar, allemaal te druk met hun eigen levens waar de anderen simpelweg niet meer thuis hoorden.
    ---- 18 december 2017, Vermont USA
    Het is drie jaar later en degene die elk jaar zijn dierbare vrienden meenam naar de chalet besluit dat het tijd is om elkaar weer eens allemaal te zien. Hoe kan je dit nou beter doen, dan de vakantie te vieren zoals je het jaren geleden ook deed. The good old times. Iedereen weet de week vrij te houden en stuk voor stuk reizen ze af, terug naar de chalet tussen de bergen en bomen. Ze hebben elkaar al drie jaar niet meer gezien en de meesten hebben elkaar zelfs niet eens gesproken in de tussentijd. Time to catch up, maar is iedereen nog wel zoals ze vroeger waren? Oude banden worden afgestoft, kleine spanningen komen naar boven maar ook nieuwe banden worden gecreëerd tussen de oude kameraden. Als dit nog niet genoeg drama geeft merken ze al snel dat ze ook het huis niet meer uit kunnen. Een immense sneeuwval zoals ze het al vele jaren niet meer gezien hebben de oorzaak. Het is onbekend hoe lang ze vast zullen zitten en hoe lang het leven stil staat buiten de chalet. Er valt niemand te bereiken en het is niet te bereiken, je hebt alleen elkaar. Maar hoe ga je daar mee om als je oude vrienden misschien wel heel erg veranderd zijn?

    ROLLEN
    Naam|Leeftijd|FC]Pagina|Username

    Mannen VOL
    • Santino Juan Reyes|22|Maluma|1.3 - Maluma
    • Esper Julian Méndez|22|Froy Gutierrez|1.3 - Ricciardo
    • Daniel Cayden Hayes|23|Noah Teicher|1.5 - Jowen
    • Augustus Abel Purdy|22|Markel Williams|1.6 - Changements
    • Arthur Yanis Clement|21|Timothee Chalamet|1.4 - GreenIight
    • Alexei Bailey Cordova|20|Kian Lawley|1.5 - Alegayrol
    • Joshua Adams Smith|20|Francisco Lachowski|1.7 -SphinxX
    Vrouwen VOL
    • Monica Everest Ray|21|Svetlana Bilyalova|1.7 - Maluma
    • Odelia "Odie" Alyson Pembrook|21|Haley Wight|1.3 - Obeah
    • Eirene Thindrel|21|Riley Rasmussen|1.4 - Necessity
    • Elodie Vesper Arthur|21|Adelaide Kane|1.3 - Remiinds
    • Julia Rose Morgan|21|Nicola Peltz|1.8 - lilangel
    • Sloane Lola Berkeley|22|?|1.6 - SIave
    • Camila Olivia Díaz-Williams|21|Kenza Zouiten|1.7 - WrittenWords



    REGELS

    ~ Schrijf minimaal 250 woorden per post
    ~ Geen perfecte personages
    ~ Minimaal een keer per week reageren, dit is makkelijk haalbaar. | Als dat voor een bepaalde reden niet kan, meld het dan gerust.
    ~ Een reservering blijft een week staan! Als je langer de tijd nodig hebt, meld dat dan
    ~ 16+ situaties zijn toegestaan
    ~ No fights! In de RPG zelf mag dit natuurlijk wel.
    ~ OOC (zoveel mogelijk) in het praattopic!
    ~ Twee personages per account. Het liefst een jongen en een meisje.
    ~ Bij veel belangstelling kunnen er meer rollen vrijkomen! Dit is alleen als vrouwen en mannen gelijk zijn.
    ~ Weet zeker dat je mee wilt doen. Ik wil niet dat dit na twee dagen al dood loopt.
    ~ Als een speel- of praattopic vol is en ik ben niet online mag je een nieuw topic openen. Zet dan een link naar dat topic in het praattopic of anders het speeltopic.



    El Diablo.

    BEGIN

    Iedereen is onderweg naar de chalet. Het sneeuwt al best hard en de weg naar boven is te gevaarlijk om met voertuigen te doen, de laatste 15-20 minuten moet je te voet doen. Eenmaal aangekomen kan je lekker opwarmen bij het vuur terwijl de rest een voor een aankomt.
    Tijd: 17:00
    Temperatuur: -3°C
    Weer: Koud met een stevige wind en sneeuwval die richting de avond heviger zal worden. De lucht is nog helder en de zon gaat langzaam onder.


    El Diablo.

    MT

    Mon topics


    The purpose of a writer is to keep civilization from destroying itself.

    Mt


    I could be your perfect disaster, you could be my ever after.

    MT


    • His arms feel more like home than any house ever did. •

    Necessity schreef:
    Mon topics


    Tommi, ich glaub, ich hab' Heimweh. Ich will mal wieder am Rhein stehen.

    Mt c:


    Saving people, hunting things, the family business デ--▸ •••

    MT


    Bicycle, unicycle, unitard. Hockey puck, rattlesnake, monkey, monkey, underpants.

    Mt


    I caught a golden trout! But the real treusure? Friendship - ACNH

    MT!


    When you're broken and you're shatterd love will save you from disaster.

    Ik heb zin in een appelbeignet. (cat)


    When I taste Tequila, Baby, I still see ya

    Santino Juan Reyes
    22 Jaar ~ Just arrived @ livingroom




    De laatste twee weken had ik extra veel klusjes aangenomen om een week vrij te krijgen, met succes bleek. Het was lang geleden dat ik me even geen zorgen hoefde te maken om die schulden en andere zooi, deze uitnodiging was dan ook bijna een geschenk uit de hemel te noemen. Daarnaast had ik ook wel zin iedereen weer te zien, kijken waar iedereen is beland. Hopelijk beter dan mij.
    Ik laat mijn auto, een zwarte Range Rover, langzaam stoppen onderaan de berg. Kort kijk ik omhoog door het raam en schud dan zuchtend mijn hoog. Ik vertrouw deze auto met heel veel omstandigheden, maar deze keer is dit toch niet het geval. Ik slinger dan ook mijn zwarte weekendtas om mijn schouder, rits mijn jas dicht en doe mijn capuchon op, voor ik naar buiten stap. De auto doe ik op slot en de sleutels laat ik in mijn zak glijden, waarna ik mijn weg naar boven begin. Mijn gezicht begraaf ik nog wat verder in mijn jas en zucht kort. Ik was niet gemaakt voor de kou en ik weet opeens niet meer hoe ik dit elk jaar overleefde. Nou eigenlijk wel. Het weer leek heviger dan welk jaar dan ook en normaal gezien kon je het huis vrij makkelijk bereiken met de auto, om voor de rest van de week het huis niet meer te verlaten. Nou ja, niet langer dan een halfuur. Na een tijdje kijk ik op en ik kan het niet laten om te grijnzen wanneer ik het bekende huis zie, onbewust versnelt mijn pas wat. Deels omdat ik het weer zag na jaren en deels om zo snel mogelijk de kou te verlaten.
    Ik loop naar binnen en warmte omarmt me meteen, waarna ik opgelucht adem haal en mijn jas uitdoe. Een simpele grijze sweater eronder met zwarte jeans en schoenen. Ik loop kort door het huis maar zie nog niemand, kort haal ik dan ook mijn schouders op. Normaal was ik altijd te laat maar dat kan ik me nu niet meer veroorloven, waardoor ik nu bij elke gelegenheid als eerste lijk te komen. Het lijkt wel een gewoonte. Ik loop naar de keuken en open de koelkast, goedkeurend knik ik als ik zie dat die overvol is. Toch wordt mijn aandacht getrokken naar iets anders: Een fles whiskey (en nog andere flessen) op het aanrecht. Ik schenk een glas halfvol en neem een kleine slok, voor ik weer naar de woonkamer loop en maar plaats neem op de bank voor het vuur. Nu wordt het wachten...


    El Diablo.

    .

    [ bericht aangepast op 11 dec 2021 - 9:06 ]

    Arthur Yanis Clement

    'Sometimes, to stay sane
    you have to go a little crazy'


    21 Years | Just Arrived | Upstairs, searching for a bedroom | With Julia

    Zodra Arthur de chalet binnen was gestapt, had Arthur nadat hij zijn haar uit had geschud als of hij een poedel was, een aantal geroepen om de aandacht van iemand te krijgen. Een niet bestaand iemand dat was wat Arthur toen al snel duidelijk was geworden, want er was niemand geweest die zijn wanhopig geroep had geantwoord. Daarom had Arthur al snel zijn natte kleding over de eerste de beste kachel die hij had gezien gegooid en was daarna naar boven toe verdwenen om iets aan te trekken wat wel droog was.
    Dat sneeuw nat was dat wist Arthur natuurlijk ook wel, maar dat je er zo nat van werd wanneer het smolt dat had Arthur niet door gehad. Had hij dat geweten dan had hij wellicht eerst een geheel skipak aangetrokken voordat hij zijn tocht naar de chalet was begonnen, echter was dit duidelijk te laat bedacht. In de tussentijd was Arthur allang volledig nat geworden en had hij ook alweer een nieuwe outfit voor zich zelf uitgekozen. Een warme trui een paar warme sokken, het liefst zou Arthur nu ook een paar joggers aantrekken, maar hij wou er nog wel een beetje goed opstaan. Het grootste deel van zijn vrienden had hij in tijden niet meer gezien en het voelde dan ook als of Arthur een gehele nieuwe eerste indruk op hen zou moeten maken. Daarvoor wou hij er een beetje degelijk opstaan en joggers paste dan niet in het plaatje wat Arthur hiervoor in zijn hoofd had.
    Beneden had Arthur inmiddels de deur al een aantal horen klapperen wat er op moest wijzen dat enkele van zijn vrienden binnen waren gekomen. Normaal had Arthur waarschijnlijk wel naar beneden geschreeuwd om zijn aanwezigheid bekend te maken, maar hij had duidelijk last van zijn stem. Echt schreeuwen leek hem dan ook geen goed idee, wel klapperde hij extra hard met de deurtjes van de kasten terwijl hij enkele van zijn spullen al vast opborg in de kastjes. Ook duwde hij zijn donkere haren nog eens goed in model, maar daarna was Arthur toch wel echt van plan om zich naar beneden te geven. Het was dan ook wel een klein beetje onbeleefd om de rest van zijn tijd hier te spenderen.
    Echter nog voordat Arthur de trap kon bereiken werd zijn aandacht getrokken door een nieuwe aanwezige op de bovenverdieping. Bij het voorbij gaan van één van de andere kamers zag Arthur namelijk een gedaante staan. Arthur kon zich niet herinneren dat hij iemand naar boven hoorde komen en voor een moment schonk de optie dat dit een geest was door zijn hoofd, maar al snel duwde hij dit weg toen zijn ogen die van Julia ontmoetten. 'Julia,' zei Arthur vrolijk terwijl hij zijn looprichting veranderde en de kamer inliep. 'Wow, de tijd heeft iets goeds met je gedaan.' zei Arthur, doelend op de schoonheid die Julia tegenwoordig bezat. 'Nou ja, je was al knap hoor.' voegde Arthur er nog lachend aan toe, terwijl hij zijn lichaam tegen de deuropening zette en Julia nogmaals in zich op ging. 'Dus hoe gaat het?'

    [ bericht aangepast op 28 dec 2017 - 18:26 ]


    I could be your perfect disaster, you could be my ever after.

    ODELIA "ODIE" ALYSON PEMBROOK

    21 | Arriving | Outside | Eirene | Outfit
    Zo'n klein half uurtje geleden had ik mijn [black]auto[/black beneden geparkeerd. Het beestje heeft zich nog maar eens bewezen, in dit verschrikkelijke weertje. Het is één van de beste aankopen die ik al gemaakt heb. Hij is niet alleen perfect om al mijn make-up koffers en dergelijke in kwijt te krijgen, maar hij heeft me ook al veilig over elk terrein gekregen. Toch wilde ik het me niet wagen hier naar boven te proberen rijden. Ik ben het leven nog niet moe, en mijn auto ook niet.
    Nadat ik de slee uit de koffer gehaald had en de koffers daarop vastmaakt had - wie zei ook alweer dat blondjes dom zijn?- konden we aan onze weg naar boven beginnen. Zonder hierover echt afspraken gemaakt te hebben wisselden Eirene en ik elkaar af in het trekken van de slee.
    Het was zo fijn geweest haar eindelijk weer te kunnen zien en knuffelen. Na mijn opname was dat slechts een handvol keren gelukt, gezien mijn beste vriendinnetje de beslissing gemaakt had de wijde wereld in te trekken. Hoewel dat betekende dat ik haar nog steeds moest missen gunde ik het haar tegelijk ook met heel mijn hart, en wachtte ik telkens vol spanning op de verhalen die ze me hierdoor steeds weer te vertellen had.
    En hier zijn we dan, helemaal bovenaan de heuvel. Ik zou willen zeggen; hoog en droog, maar dan zou ik liegen. Het kan me echter niet zo deren, dat we helemaal besneeuwd en verkleumd zijn. Ik ben té blij dat ik eindelijk weer eens wat tijd met mijn vrienden kan spenderen, met degenen die ik zo lang moeten missen heb. En voor Eirene zou ik door vuur gaan, waarom dan niet door een beetje sneeuw?
    Bij die laatste gedachte beginnen mijn handen te jeuken, komt er een oncontroleerbare dwang in me naar boven die ik niet meer kan onderdrukken.
    "Hé, Eirene?" begin ik op een onschuldige toon, terwijl ik door mijn knieën buig en twee handjesvol -godzijdank voor warme handschoenen- sneeuw op raap. Ik druk het witte goedje wat samen, tot er een bal ontstaat en gooi deze vervolgens vliegensvlug in de richting van de roodharige dame.
    Ik slaak spontaan een gil wanneer deze zijn doel mist en echter tegen het raam van de chalet aan knalt. Zodra ik zie dat er geen schade is barst ik in lachen uit om mijn eigen stommiteit. Natuurlijk heb ik gemist, wat had je dan gedacht. Ik laat het echter niet aan mijn hart komen en besluit een tweede poging te wagen. Dit keer raak ik Eirene vol op de rug. Ik maak enkele sprongen van vreugde en loop dan al schaterend van plezier zo ver mogelijk uit de buurt van mijn vriendinnetje vandaan. Het is alweer even geleden, dat ik me zo zorgeloos heb gevoeld.





    Bicycle, unicycle, unitard. Hockey puck, rattlesnake, monkey, monkey, underpants.