• Zone reality en daar was zo'n ziekenhuis programma bezig. Soms zie je daar echt de vreemdste situatie's. Eens zag ik een man met een bijl in zijn hoofd, en het was dus absoluut géén Halloween grap. Ondanks dat het wel Halloween was. Maar, vanmiddag was er dus een man die dus werkelijk waar een tak door zijn nek had. In aan de ene kant, uit aan de andere kant. En hij leefde gewoon nog. Zat daar maar. Polsslag was goed, de testen kwam goed uit, niks levensbedreigend dus. De pijn viel nog wel mee maar wanneer ze de tak aanraakte schreeuwde hij het natuurlijk uit. Het zag er echt super eng uit... Ik heb niet de hele aflevering gezien maar hij heeft het in ieder geval overleefd. (Als ik het goed heb begrepen.)

    Ik dacht echt bij me zelf: Dit is onmogelijk! Maar het was dus echt zo.
    En ja, ik vond het nodig om dit te vertellen, haha!


    Believe in yourself.

    Dat is echt zo grappig! Haha.
    Er was ook eens een man die een staaf door zijn prefrontale kwab kreeg (deel van de hersenen.) En die heeft het ook gewoon overleefd, alleen hij is het ultieme voorbeeld van wat er gebeurd als je dat deel van je hersenen niet meer hebt.


    You could be great, you know, it’s all here in your head, and Slytherin will help you on the way to greatness, no doubt

    Biologist schreef:
    Dat is echt zo grappig! Haha.
    Er was ook eens een man die een staaf door zijn prefrontale kwab kreeg (deel van de hersenen.) En die heeft het ook gewoon overleefd, alleen hij is het ultieme voorbeeld van wat er gebeurd als je dat deel van je hersenen niet meer hebt.

    Die heb ik ook gezien!
    En een keer eentje die een een ijzere staaf door zijn hoofd had. Hij verloor alleen zijn oog.


    Believe in yourself.

    11th schreef:
    (...)
    Die heb ik ook gezien!
    En een keer eentje die een een ijzere staaf door zijn hoofd had. Hij verloor alleen zijn oog.


    Jaaa, die. (Alleen dat hij zijn oog verloren had wist ik niet, maar dat zou inderdaad goed kunnen. ^^)


    You could be great, you know, it’s all here in your head, and Slytherin will help you on the way to greatness, no doubt

    ik heb afgelopen dinsdag alleen iemand gezien met een wc borstel in zijn reed... hij viel en toen kwam hij op de wc borstel terecht... moesten ze operatief verwijderen vanwegen de pijn en omdat ze bang waren dat ze de darmen beschadigen:8

    nee dankje wel XD


    sommige liefdes zijn perfect, andere zijn vervloekt

    Biologist schreef:
    (...)

    Jaaa, die. (Alleen dat hij zijn oog verloren had wist ik niet, maar dat zou inderdaad goed kunnen. ^^)

    Dat zag je aan het einde van de aflevering pas, haha ;D
    Maar er zijn er eigenlijk best veel die iets door hun hoofd krijgen en het gewoon overleven, best vreemd eigenlijk.

    @ SERIOUSLY? Dat lijkt me echt pijnlijk en echt zo'n raar gezicht!


    Believe in yourself.

    zag laatst een soortgelijk programma, man met een wc borstel in z'n achterste. Hij was zogenaamd van de wc afgevallen en kreeg de wc borstel er niet meer uit.

    XScaramouche schreef:
    zag laatst een soortgelijk programma, man met een wc borstel in z'n achterste. Hij was zogenaamd van de wc afgevallen en kreeg de wc borstel er niet meer uit.

    Dat 'zogenaamd' doet het hem gewoon. Volgens mij was hij heel wat anders van plan. :|- Just kidding, het lijkt me echt wel pijnlijk.. :/


    Believe in yourself.

    XScaramouche schreef:
    zag laatst een soortgelijk programma, man met een wc borstel in z'n achterste. Hij was zogenaamd van de wc afgevallen en kreeg de wc borstel er niet meer uit.

    He tripped. Of course.


    Our Father who art in Heaven. Our Father who art buried in the yard.

    Pf. Kinderspel.

    http://en.wikipedia.org/wiki/Anatoli_Bugorski
    http://www.neatorama.com/2008/10/05/the-man-who-stuck-his-head-inside-a-particle-accelerator/

    Meet Anatoli Bugorski. Tijdens onderhoud aan een particle accelerator was hij zo slim om onderhoud uit te voeren terwijl het ding aanstond. Sterker nog, hij stak zijn hoofd naar binnen terwijl dat ding aanstond.

    Hij werd geraakt, en er schoot een hoogradioactief deeltje op een snelheid die uit te drukken is in percentages van lichsnelheid (ongelofelijk hoge snelheden dus) dwars door zijn hoofd.

    Hij hield er een brandwond aan over, en de linkerhelft van zijn gezicht is verlamd, hij is blind aan zijn linkeroog en doof aan zijn linkeroor, maar verder ging het prima met hem. Hij is ook behoorlijk oud geworden. Niet slecht toch? :Y)


    quidquid excusatio prandium pro

    Tigger schreef:
    Pf. Kinderspel.

    http://en.wikipedia.org/wiki/Anatoli_Bugorski
    http://www.neatorama.com/2008/10/05/the-man-who-stuck-his-head-inside-a-particle-accelerator/

    Meet Anatoli Bugorski. Tijdens onderhoud aan een particle accelerator was hij zo slim om onderhoud uit te voeren terwijl het ding aanstond. Sterker nog, hij stak zijn hoofd naar binnen terwijl dat ding aanstond.

    Hij werd geraakt, en er schoot een hoogradioactief deeltje op een snelheid die uit te drukken is in percentages van lichsnelheid (ongelofelijk hoge snelheden dus) dwars door zijn hoofd.

    Hij hield er een brandwond aan over, en de linkerhelft van zijn gezicht is verlamd, hij is blind aan zijn linkeroog en doof aan zijn linkeroor, maar verder ging het prima met hem. Hij is ook behoorlijk oud geworden. Niet slecht toch? :Y)


    Maar dat is eigenlijk kind of zijn eigen schuld omdat hij beter had moeten weten. Bij deze mensen zijn het vaak ongelukken of iemand die het ze aan doet.. Maar het is wel heel wat dat hij heeft overleefd hoor!


    Believe in yourself.

    11th schreef:
    (...)

    Maar dat is eigenlijk kind of zijn eigen schuld omdat hij beter had moeten weten. Bij deze mensen zijn het vaak ongelukken of iemand die het ze aan doet.. Maar het is wel heel wat dat hij heeft overleefd hoor!


    Dit was ook een ongeluk. hij stak niet express zijn hoofd in dat ding om geraakt te worden xD

    Maar je hebt soweiso een boel interessante dingen :Y)


    quidquid excusatio prandium pro