• Vandaag ben ik wezen zwemmen met een hoop vrienden. Zelf ben ik vroeger ontzettend onzeker geweest over mijn uiterlijk en aangezien sommigen uit onze vriendenkring een hele grove soort van humor hebben, betekent het soms dat je geconfronteerd wordt met je eigen lichaam. Toen een wat dikkere vriendin van me haar shirt uittrok en in het water sprong, riep een vriend van me naar haar: 'Hé, da's precies Free Willy!' Ook ik werd het slachtoffer van hun grapjes, maar inmiddels ben ik wel brutaal genoeg om te antwoorden als mijn cup min A weer ter sprake komt. Daar gaat het mij niet om; ik ben nou eenmaal niet gebouwd voor een volle boezem. Ik vond het alleen zo grof dat mensen nare opmerkingen maakten over die vriendin die Free Willy werd genoemd. Voor mezelf kan ik het wel opnemen, maar om een of andere reden vind ik het altijd vervelend om me in de bocht van een ander te wringen. Wat doen jullie als een vriend of vriendin van je 'geplaagd' of echt 'gepest' worden?


    Searching heavens for another earth

    Het voor hem/haar opnemen.

    Hmm. Voor diegene opkomen natuurlijk(krul)

    Niets van ze aantrekken. Zijn het wel echte vrienden van je als ze zo doen? Of hebben ze het zelf niet helemaal door? Mijn vriendinne kunne ook rotopmerkingen maken namelijk (cat)


    Pretty is just a pretty word.

    Ik kom er wel voor op maar dan gaan ze allemaal dat ze dat zelf ook wel kunnen.
    Doe ik eens iets goed..

    Alucard schreef:
    Het voor hem/haar opnemen.


    Stop being afraid of what could go wrong and start being positive about what could go right

    Ik neem het voor ze op, ik ben zelf vaak genoeg gepest, dus ik kan mijn mond goed gebruiken [zij het soms iets te vaak].


    "A weed is simply a flower that somebody has decided is in the wrong place." Sister Monica Joan, Call the Midwife

    Als vriendinnen zulke grapjes maken moet je het niet zo serieus nemen -.-

    MeSwag schreef:
    Als vriendinnen zulke grapjes maken moet je het niet zo serieus nemen -.-


    Stel er is iets waar jij je enorm onzeker om voelt. En iemand maakt daar een "grapje" over. Dan zou dat jou ook wel dwars zitten denk ik.
    En zelfs niet dan mag je wel een béétje begrip tonen voor degenen waarbij dit wel zo is.

    [ bericht aangepast op 24 mei 2012 - 22:31 ]


    Welcome to Night Vale. All Hail the Glow Cloud. All Hail Perfect, Beautiful Carlos.

    Bij jou blijven de seksistische cupmaatopmerkingen ten minste achterwege...
    Maar als het tegen een andere vriend is, geef ik hem gewoon een harde stomp, ik heb er zelf genoeg last van. Over mij zeggen ze maar wat ze willen, maar tegenover vrienden ben ik overdefensief, waarschijnlijk omdat m'n bff al zo onzeker is...


    Everybody wants forever, I just want to burn up bright...