• Oké ik heb een nieuwe verslaving en wilde een RPG maken.




    Zes jongeren gaan aan de slag als jobstudent in Freddy's weinig succesvol vakantiedomein Galaxy Park. Ze moeten ervoor zorgen dat alles perfect verloopt in het domein zodat de vakantiegangers tevreden zijn. Maar er gebeuren vreemde dingen. In Galaxy Park is namelijk een alien met bijzondere krachten neergestreken. Wie is het en wie ontvoert hij in opdracht van zijn ruimteschip?
    De alien krijgt opdrachten om mensen te exoderen[in zijn macht krijgen en ze naar het ruimteschip sturen voor 'ontleding' van de mens]
    Niemand in Galaxy Park weet dat er een alien is, maar Ko[een alien/Krono afgezand van de planeet Krono] probeerd te ontmaskeren wie nu echt de andere 'slechte' alien is. Hij voerd proefjes uit om erachter te komen wíe het is.
    Stef[de alien/Exo7] moet ondertussen undercover blijven en bevriend raken met de mensen in het park.
    Femke heeft een oogje op Stef, maar helpt Ko ook[samen met Stef, zo denkt hij goed gecoverd te zijn.]


    -Zo goede info?-

    Bestaande personages;

    Stef/Exo7 - AlienPrinces
    Oswald - open
    Diederik 'Didi' - AlienPrinces
    Mellanie - open
    Femke - open
    Paula - open
    Jim 'Vlammetje' - open

    Ko/Krono - open
    Freddy - open
    Dolores - open

    Zelf verzonnen personages;

    -
    -
    -
    -
    -
    -

    Naam;
    Leeftijd;
    Geslacht;
    Uiterlijk[Graag met foto];
    Innerlijk;
    Vakantieganger/Werknemer/Alien;
    Extras;


    Regels;
    Doe niet of jou personages alles is.
    Bestuur niet andermans personages.
    Meer dan twee regels schrijven.
    Plezier hebben.
    Max 2 personages per Q account.


    [ topic verplaatst door een moderator ]

    [ bericht aangepast op 28 mei 2012 - 20:55 ]


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Iemand, het word echt leuk, echt waar.


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    is t niet handig om iets te vertellen over de achtergrond? Al is het maar een enkel zinnetje? Niet dat ik zoveel van rpgs afweet (cat)


    quidquid excusatio prandium pro

    Tigger schreef:
    is t niet handig om iets te vertellen over de achtergrond? Al is het maar een enkel zinnetje? Niet dat ik zoveel van rpgs afweet (cat)

    Met zo'n slimme reactie weet je er vast wel wat van af hoor ;P (echt geen sarcasme)
    Ik heb er vaag over gehoord, maar misschien is het wel handig ja :D

    [ bericht aangepast op 25 mei 2012 - 22:18 ]


    "It's funnier in Enochian." ~ Castiel

    Okee wacht dan zal ik wel even een stukje neerzetten


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Meer info kun je op google vinden. :)


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    AlienPrinces schreef:
    Meer info kun je op google vinden. :)


    Is het niet vaag dat als je meer over de RPG wil weten dat je het dan zelf moet opzoeken. Ik snap wel dat veel mensen niet meedoen. Je moet de info er gewoon bij zetten.......


    † Impossible isn't something that can't be done, it's something that isn't done before. †

    LuvMustache schreef:
    (...)

    Is het niet vaag dat als je meer over de RPG wil weten dat je het dan zelf moet opzoeken. Ik snap wel dat veel mensen niet meedoen. Je moet de info er gewoon bij zetten.......


    ... Het is een serie, daar kun je toch veel over vinden op internet, maar wat jij wil ik zal wel even kijken of ik er wat meer info bij kan zetten...


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.