• Ik heb weer eens zin om foto's te bewerken, dus maak ik even een topic aan :)
    Je kan hier allemaal aanvragen posten! Let wel op, ik kan niet blenden, dus over het algemeen zijn het simpele dingen. Ik maak meestal ook twee versie's, één op de computer en één op mijn tablet, dus zal je waarschijnlijk een dagje op je aanvraag moeten wachten.

    Even een lijstje dat je mag invullen;

    Foto:
    Thema:
    Tekst:
    Effect:
    Extra:
    Jouw Naam:

    Even een paar voorbeelden;


    BELLATRIX LESTRANGE



    FRED AND GEORGE



    RON WEASLEY



    (Als je ze in een ander venster bekijkt zijn ze groter)


    Dit waren de voorbeelden.

    XXX, Kyria

    P.S. Als je het wilt weten, ik werk met 'SplashUp', dat is een online fotobewerkprogramma.

    P.P.S. Ik weet dat ze klein zijn, maar dat is omdat ze snel zijn geupload. Normaal upload ik ze groter :)

    [ bericht aangepast op 16 dec 2012 - 16:55 ]

    Nog een voorbeeld:



    (open in een ander venster om het groter te bekijken)

    [ bericht aangepast op 15 dec 2012 - 20:11 ]

    Niemand?

    Ik heb er dringend één nodig, maar ik moet er eigenlijk één hebben waarbij er aan de ene kant een foto van Harry staat, aan de andere kant een foto van Justin en in het midden de tekst: Fingers Crossed. Maar dat gaat zeker niet? ):


    You will never know, just how beautiful you are to me.

    Jawel. Maar je gaat wel een dagje moeten wachten, want het moet via mijn tablet en ik moet daarvoor eerst nog foto's vinden. Bedoel je Harry Styles en Justin Bieber?

    Ja. (:


    You will never know, just how beautiful you are to me.

    OKay, ik zal er morgen aan beginnen. Sorry dat je er nu 4 dagen op moet wachten!

    Zou je mij ook kunnen helpen? Ik wil een plaatje met daarop deze 3 zinnen :
    I am a dissapointment. I deserve all the bad things that have happened to me.
    I think horrible things about myself. I cut.
    I've tried to kill myself.
    het is voor een story die ik schrijf.
    Het moet lijken alsof het echt met de hand geschreven is en liefst op een witte of grijze achtergrond.
    En het formaat dat die foto's hebben in je beginpost, is eigenlijk het juiste formaat.
    Die eerste regel moet in een jongensachtig, hoog en smal handschrift zijn, de laatste twee regels in een groot, krullerig geschrift.
    Kan je dat? (:


    Save me from myself.

    Ik kan proberen