• Lets get it startedd :)

    Regels:

    x Je mag voor anderen een beetje zeggen wat ze doen (DAARBIJ NIET: karakter veranderen, situatie veranderen, of andere recente dingen)
    x 16+ is toegestaan
    x Niet schelden (behalve als het je personage tegen een andere is xd)

    Dagroutine:

    - Opstaan (uiterlijk tot 12 uur)
    - Chillen en doen wat je wilt
    - Gezamelijk ontbijt (of brunch, hangt ervan af)
    - Vrij rijden [11.30 tot 12.30]
    - OF les krijgen, OF les geven aan beginners of kleintjes [1 tot 3]
    - Tussendoor kun je altijd lunchen (is niet gezamelijk)
    - Vrije tijd [3 tot 4.30]
    - Les geven aan jongeren (die al goed zijn) [5 tot 7]
    - Dinnertime [7.30 tot 8]
    - Vrije tijd [geen limiet (geen tijd dat iedereen binnen moet zijn, dat is vrij)]

    Wel aan John melden als je niet voor 12 uur terug bent en buiten hangt s' nachts een lijst (naam aftekenen als je terug bent) zodat we s' ochtends weten dat je terug bent.


    HIER IS DE NIEUWE TOPIC

    [ bericht aangepast op 30 mei 2012 - 16:07 ]


    how dare you speak of grace

    (Ik zie je morgen oke, ik ben zo moe dat ik topics door elkaar ga halen xD)


    We've lived in the shadows for far too long.

    *Haha c: is goed hoor tot morgen dan maar*


    “ Sometimes the heart sees what is invisible to the eye “ - H. Jackson Brown Jr.

    Sharone Black

    'Tuurlijk!' Ik liep naar Colorado en haalde de teugels van zijn hals waardoor ze nu lang aan de voorkant van het bit zaten. Ik liep met hem mee naar de paardenpaal en bond hem vast naast Nashville, waar net nog Mason stond. Ik zadelde af en poetste hem, daarna zette ik hem in zijn stal. Ik klopte even wat stof van mijn kleren af. 'Zo.' Ik liep naar Nashville, maakte hem los en liep met hem naar de wei van ongeveer 3 vierkante kilometer. Ik liet hem los en gelijk begon hij als een dolle rondjes te galopperen, te bokken en te stijgeren om vervolgens als een gek gras te gaan eten. Ik lachte even en liep toen weer terug naar binnen.


    how dare you speak of grace

    {Metoo, byebyee .x}


    how dare you speak of grace

    'Wie ben jij eigenlijk?' vroeg een meisje dat hier al langer was. 'Ik, ik ben Moon, Jade Moon. Nee grapje, nou ik ben wel Jade Moon maar.....'Ik was het al weer helemaal aan het verkloten, van je eerste indruk moet je het maar hebben. Ik kijk de jongen die net gevallen is van top tot teen:'Ergens pijn?'


    ©1998

    Valérie Amélie Vivié
    Ondertussen was ik met Apollo's teugels in mijn ene hand en Pirate aan de andere kant naar Alex gelopoen. Het meisje dat zojuist was aangekomen stond al bij hem. Ze keek haar hem en vroeg daarna of hij ergens pijn had. Ik reikte hem de teugels van Apollo aan. Wat deed hij vandaag raar.

    [ bericht aangepast op 27 mei 2012 - 11:06 ]


    Life is like a novel, you're the author and everyday is a new page

    Alex

    Nadat Sharone me had geholpen met opstaan
    Had ik mijn duim uitgestoken naar Valérie die Apollo had gevangen
    Het meisje dat Jade heet vroeg of ik nog ergens pijn had
    Ik schudde mijn hoofd 'alleen beetje last van mijn rug meer niet'
    Ik pakte dankbaar de teugels van Apollo aan, nooit meer van Apollo afvallen dus
    Daar krijg je alleen maar aandacht van. 'Gekkerd' zij ik tegen Apollo die weer raar bezig was met zijn boven lip.

    [ bericht aangepast op 27 mei 2012 - 11:20 ]


    "Find peace in who and what you are." — Saphira

    Valérie Amélie Vivié
    Ik draaide me weer om en vervolgde mijn weg naar de buitenbak. Met Alex ging het duidelijk goed en hij hield geloof ik niet zo van veel aandacht. Rustig liep ik met Pirate naar de AC lijn waar ik hem halt liet houden. Ik singelde hem nog een paar gaatjes aan en deed toen de beugels naar beneden. Hierna steeg ik op en maakte ik mijn cap vast, ik reed nooit zonder aangezien Pirate het leuk vond om te schrikken. Ik gaf zachtjes been en rustig begonnen we met instappen.


    Life is like a novel, you're the author and everyday is a new page

    (deel je trouwens kamers? Of heeft iedereen zijn eigen kamer?)


    "Find peace in who and what you are." — Saphira

    Sharone Black

    Alex was weer opgestaan en Valérie kwam naar hem toe gelopen. Ik zat door het raam te kijken vanuit mijn ooms kantoor. Hij was bezig met de papieren van Emily. 'Sharone?' Ik bleef naar buiten staren. 'Sharone?' 'He, wat?' vroeg ik terwijl ik me met een ruk omdraaide. Hij keek me even vragend aan. 'Wil jij de kamer van Emily in orde maken?' Ik knikte en liep naar de deur. 'Oh en Sharone,' Ik draaide me om. 'Ja?' 'Ik wil dat jij Emily alles uitlegt over de dagroutine, als ze terugkomt.' Ik knikte weer en liep naar de gang waar alle kamers waren. Alles was gemaakt in die oude western-stijl waar mijn oom zo van hield. Bijna alles leek van hout te zijn, maar achter het houten laminaat zat een keiharde betonnen muur. 'Kamer 12..' mompelde ik terwijl ik richting mijn kamer liep. 'Hier, kamer 12.' De kamer precies naast de mijne, kamer 11. Ik liep naar binnen. Zo te zien was de schoonmaakster al langs geweest. Ik keek gelijk even in de badkamer of die ook al schoon was. Gelukkig. Ik legde schone handdoeken op het bed en klopte de kussens even op. Perfect. Ik liep weer naar buiten, waar ik zou gaan wachten totdat Emily en Liv terugkwamen.


    how dare you speak of grace

    AlienQueen schreef:
    (deel je trouwens kamers? Of heeft iedereen zijn eigen kamer?)


    {Iedereen heeft eigen kamer maar het komt heel vaak voor dat mensen bij elkaar 'logeren' ;D}


    how dare you speak of grace

    Jake

    Ik kijk toe hoe de weg voor me onder ds auto verdwijnt, maar eigenlijk ben ik heel benieuwd.
    Als de auto stopt zojn we bij een ranch, meteen stap ik uit en ren ik naar Stardust, in de paardentrailer achterons.
    Ik wacht tot de luxe deur word opengedaan ( de ouders jan Jake zijn rijk) ren ik gelijk naar Stardust en leid ik haar uit de trailer.


    « The "earth" without "art" is just "eh." »

    *I have a pretty bedroom c:*


    “ Sometimes the heart sees what is invisible to the eye “ - H. Jackson Brown Jr.

    MoccaSins schreef:
    *I have a pretty bedroom c:*


    {me knows C:}


    how dare you speak of grace

    KaulitzGurl schreef:
    (...)

    {me knows C:}


    *Le happy*


    “ Sometimes the heart sees what is invisible to the eye “ - H. Jackson Brown Jr.