• Tot mijn verbazing waren er geen recente topic over The Fault In Our Stars aangezien hij nog niet zo heel lang uit is in de bioscoop. Maar goed hier dus een topic over The Fault In Our Stars.=) Deze zomervakantie heb ik hem in twee dagen gelezen, het was een goed boek en het einde trok wel wat tranen uit mijn ogen ja. Voor mij is het desondanks geen Harry Potter of een ander fantasy boek, maar goed was hij wel. Vandaag ben ik samen met een jongen naar de film gegaan en ik heb op het einde opnieuw wat zakdoekjes moeten gebruiken (en hij veegde 'onopvallend' langs zijn ogen ='D), dus ik vond het zeker de moeite waard. Absoluut een moodkiller, maar niet een film die je wilt missen.^^

    Wat vonden jullie van het boek/de film?


    [ topic verplaatst door een moderator ]


    You were born original, don't die as a copy.

    Ik heb de halve film met stille tranen gezeten omdat alles zo hard binnen kwam. Ik las het boek twee jaar, drie jaar (??) geleden in het Engels toen het net uit was en heb toen ook al de halve wereld bij elkaar gehuild. Normaal ben ik echt niet zo'n softie, maar verdomme John Green? Gets me every time.

    Maar ja. Ik vind Hazel epic. En Gus is te leuk om in het echt ook te bestaan natuurlijk. Ansel vertolkte hem heel erg goed, inclusief smirks. En Shailene? Ik vind haar sowieso al ontzettend awesome.

    Ik vond het geen moodkiller, maar juist een goede reminder om gelukkig te zijn met wat je wil hebt in plaats van wat je mist.

    Ik heb echt praktisch de hele film gehuild en daarna ook nog en toen wakker gelegen omdat ik er maar aan bleef denken. Ik vond het prachtig ontroerend en het was verdrietig op een mooie wijze.


    Zij zingen, nijgen naar elkaar en kussen, geenszins om liefde, maar om de sublieme momenten en het sentiment daartussen.

    Een paar dagen terug heb ik de film op het internet gekeken. Ik vond het wel een goede film, maar ik heb er nu wel niet bepaald tranen van in mijn ogen gehad.
    Misschien dat ik het boek ook wel eens ga lezen, want daar heb ik wel zin in gekregen. :')

    [ bericht aangepast op 22 aug 2014 - 21:45 ]


    Take me to wonderland

    Het boek is echt fantastisch, vooral in het engels. Daar heb ik wel gehuild, bij de film echter niet. Maar ik vind ze beide erg goed!


    Danmarks Dynamite.

    Sprayberry schreef:
    Het boek is echt fantastisch, vooral in het engels. Daar heb ik wel gehuild, bij de film echter niet. Maar ik vind ze beide erg goed!


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    Eigenlijk vond ik er niets aan, maar dat ligt gewoon aan mijn smaak. :')


    "Her heart was a secret garden, and the walls were very high."

    Ik kots het uit


    "When all of your wishes are granted, many of your dreams will be destroyed.''

    Sprayberry schreef:
    Het boek is echt fantastisch, vooral in het engels. Daar heb ik wel gehuild, bij de film echter niet. Maar ik vind ze beide erg goed!


    Because I love him, do I need another reason?

    FaultInOurStars schreef:
    Ik heb echt praktisch de hele film gehuild en daarna ook nog en toen wakker gelegen omdat ik er maar aan bleef denken. Ik vond het prachtig ontroerend en het was verdrietig op een mooie wijze.

    Ik weet niet wat ik ervan moet vinden, want ik ken het niet. Voor zover ik hoor waar het over gaat, is het denk ik ook niet iets wat ik leuk zou vinden.


    26 - 02 - '16

    Ik moet hem nog steeds zien..


    I'm a warrior, and you can never hurt me again.

    Ik heb het boek gelezen en vond m opzich wel mooi, maar het deed me niet zoveel als het vele anderen kennelijk wel heeft gedaan.


    Stenenlikker

    Oh, ik zie net in de beginpost dat het een moodkiller is. Dat kan ik al helemaal niet gebruiken x)
    Geen film/boek/ding voor mij dus.

    [ bericht aangepast op 22 aug 2014 - 22:31 ]


    26 - 02 - '16

    Legare schreef:
    Eigenlijk vond ik er niets aan, maar dat ligt gewoon aan mijn smaak. :')


    “She was another broken doll dreaming of a boy with glue.” - Atticus

    Ik vind zowel het boek (in het engels) als de film echt fantastisch! Heb bij beide met tranen in mijn ogen gezeten. Het verhaal doet eigenlijk ook wel wat met me aangezien ik vorig jaar iemand heb verloren aan kanker. Ik weet niet wat het is maar ik vind het zo'n mooi verhaal, echt goed verwoord.


    Treat people with kindness