• Ik loop dus stage bij het World Fashion Centre, bij het bedrijf Amiri collections. Het is groothandel dus daar ben ik bezig met zowel administratie of ik word in het magazijn gezet en dan help ik daar met orders klaar maken.

    Ik had telkens het idee dat ze me niet mochten of dat ik het niet goed deed omdat er maar 3 mensen waren die echt aardig waren en vrolijk deden. bij de twee bazen leek het soms zelfs alsof het hen pijn deed om hallo of gedag te zeggen. Maar één van hen begon na een week ofzo aardig te doen en hoi alles goed en alles te zeggen.
    Maar plotseling gistermiddag vroeg die aardige baas dus of ik zijn kantoor waar alles ontworpen word een beetje kon opruimen omdat hij anders een beetje benauwt kreeg van de troep. Dus ik was daar mee bezig toen hij plotseling vroeg hij waar ik woonde en na een tijdje zei hij: "zoek je nog een baantje voor de weekenden?" ik: "ja eigenlijk wel" hij: "want we zoeken nog iemand voor de zaterdag en zondag bij onze winkel op de beverwijkse bazaar en omdat jij hier als stagair je werk zo goed doet wilden we eigenlijk jou vragen om voor ons te komen werken op de beverwijkse bazaar. Het is ongeveer hetzelfde werk wat je hier doet maar dan ook nog klanten helpen en prijzen" Ik was zo verbaast toen hij dat vroeg. En hij heeft aangeboden om dit weekend te komen proberen, krijg er natuurlijk wel voor betaald.
    ben nog steeds verbaast al gaat het dan wel een beetje zwaar worden 7 dagen lang alleen maar werken.

    nouja dit wou ik ff delen ^^


    [i]Help always come when people fight for right - Tonto [/i]

    Leuke kans toch?


    The odds are néver in our favor.

    het is wel een leuke kans ja. Maar het vooruitzicht op geen enkele dag vrij meer staat me niet erg aan.

    Haha het is wel oké. het is alleen zwaar, vooral op de dagen dat er veel orders binnen komen. Dan ren je de benen uit je lijf! Haha maar het heeft wel zo zn voordelen. Ik kan af en toe bij sommige showrooms in WFC shoppen voor een stuk minder geld dan dat het in de winkel word verkocht :P -loves new bag i bought today-


    [i]Help always come when people fight for right - Tonto [/i]