• Inmiddels is het 2018. We zijn weer fris begonnen aan een nieuw jaar met nieuwe kansen.



    Terugkijkend naar 2017 zie ik een geweldig jaar waarin ik geweldig gegroeid ben als persoon.
    Omdat ik dit jaar niet wil vergeten, heb ik de belangrijkste en mooiste gebeurtenissen in een lijstje verwerkt.
    Mocht je interesse hebben, neem dan gerust een kijkje:
    https://www.quizlet.nl/lijstje/3925/waarom-in-2017-mijn-leven-een-extreem-positieve-wending-genomen-heeft/


    Om dit topic nuttig te houden: Wat maakte jullie 2017 speciaal?

    Wat een mooi lijstje! Wat fijn dat je zulke goede herinneringen aan 2017 hebt. ^^
    Ik heb dit jaar ook voor het eerst de stap gezet om te gaan cosplayen en ben daardoor zegmaar met mn neus in de boter gevallen, omdat ik het zo ontzettend tof vindt, evenals de community er omheen. Daardoor ben ik dichter gegroeid naar een aantal vrienden waar ik ontzettend blij mee ben. ❤


    Deep inside, I've never felt alive

    Wauw, dat is echt wel geweldig voor je! Ik ben blij dat het zo'n goed jaar voor je was (:

    Ik heb in 2017 mijn vriend leren kennen, en ik ben echt supergelukkig met hem. Verder gaan mijn studies ook enorm goed, dus ik kijk wel tevreden terug naar 2017 ^^


    But I still have this faith in the truth of my dreams.

    Ik ben heel blij voor je ^^


    What worries you, masters you.

    Echt een heel mooi lijstje, leuk om te lezen dat je 2017 zo goed was. (:

    Uh, het enige wat ik denk ik echt oké vond, is dat ik het eindelijk niet meer erg vind om naar school te gaan.


    stay safe because I like being alive at the same time as you

    @Tzipporah
    Wat leuk dat jij ook bent gaan cosplayen sinds dit jaar! Ik ben het helemaal met je eens: de community is echt geweldig!
    Ik raad je zeker aan om naar ComicCon en/of Elfia te gaan, als je daar nog niet geweest bent.

    @ Altomare
    Wat leuk voor je! Ik wens je veel geluk met je vriend en veel succes met je studies!

    @ stonec0ld
    Dankjewel!

    @ Coldatom
    Dat is wel fijn voor je! Het is niet leuk om met tegenzin naar school te moeten gaan.

    Chilton schreef:
    @Tzipporah
    Wat leuk dat jij ook bent gaan cosplayen sinds dit jaar! Ik ben het helemaal met je eens: de community is echt geweldig!
    Ik raad je zeker aan om naar ComicCon en/of Elfia te gaan, als je daar nog niet geweest bent.

    @ Altomare
    Wat leuk voor je! Ik wens je veel geluk met je vriend en veel succes met je studies!

    @ stonec0ld
    Dankjewel!

    @ Coldatom
    Dat is wel fijn voor je! Het is niet leuk om met tegenzin naar school te moeten gaan.

    Ik heb mijn kaartjes voor DCC en Elfia al gekocht w00t. Ik zeg trouwens dit jaar, maar ik bedoelde 2017 lol. Ik ben al naar Elfia Haarzuilens en Castlefest geweest. ^^


    Deep inside, I've never felt alive

    Barnum schreef:
    (...)
    Ik heb mijn kaartjes voor DCC en Elfia al gekocht w00t. Ik zeg trouwens dit jaar, maar ik bedoelde 2017 lol. Ik ben al naar Elfia Haarzuilens en Castlefest geweest. ^^


    Je bent een vroege vogel, zeg! Ik ga dit jaar ook weer naar Elfia, maar ik heb mijn kaartjes nog niet gekocht.
    Castlefest lijkt me ook leuk. Dat staat nog op mijn lijstje.

    Chilton schreef:
    (...)

    Je bent een vroege vogel, zeg! Ik ga dit jaar ook weer naar Elfia, maar ik heb mijn kaartjes nog niet gekocht.
    Castlefest lijkt me ook leuk. Dat staat nog op mijn lijstje.

    Hoe vroeger je de kaartjes koopt, hoe meer korting je hebt haha
    En het stond zegmaar vorig jaar rond juni al vast dat ik alletwee de dagen van Elfia zou gaan lol x'D


    Deep inside, I've never felt alive

    Barnum schreef:
    (...)
    Hoe vroeger je de kaartjes koopt, hoe meer korting je hebt haha
    En het stond zegmaar vorig jaar rond juni al vast dat ik alletwee de dagen van Elfia zou gaan lol x'D


    Ja, dat wel haha. Maar wij wachten meestal even af, vanwege de weersverwachtingen.
    Wauw, dat is al een hele tijd! En nog allebei de dagen ook! Leuk! (:

    Chilton schreef:
    (...)

    Ja, dat wel haha. Maar wij wachten meestal even af, vanwege de weersverwachtingen.
    Wauw, dat is al een hele tijd! En nog allebei de dagen ook! Leuk! (:

    Oh, ja dat is wel een punt lol. Achja, het is risico, maar het wordt sowieso gezellig met mijn medecosplayers. ^^


    Deep inside, I've never felt alive

    Barnum schreef:
    (...)
    Oh, ja dat is wel een punt lol. Achja, het is risico, maar het wordt sowieso gezellig met mijn medecosplayers. ^^


    Daar twijfel ik niet aan! (:
    Weet je al als wie je gaat cosplayen?

    Chilton schreef:
    (...)

    Daar twijfel ik niet aan! (:
    Weet je al als wie je gaat cosplayen?

    Ik ben zaterdag Rowena Ravenclaw (we lopen met een groep rond als The Founders of Hogwarts) en zondag lopen we als Avatar: The Legend of Korra rond en ik ga crossplayen als Bolin (zegmaar de mannelijke versie van ikzelf, dus dat is heel chill :3 ).
    Had jij al plannen?

    [ bericht aangepast op 4 jan 2018 - 16:35 ]


    Deep inside, I've never felt alive

    Barnum schreef:
    (...)
    Ik ben zaterdag Rowena Ravenclaw (we lopen met een groep rond als The Founders of Hogwarts) en zondag lopen we als Avatar: The Legend of Korra rond en ik ga crossplayen als Bolin (zegmaar de mannelijke versie van ikzelf, dus dat is heel chill :3 ).
    Had jij al plannen?


    Wauw! Dat is echt super gaaf! Ik ben heel benieuwd! c:
    Ook echt leuk om The Founders of Hogwarts te doen met een groep, trouwens!
    Ik ga zeer waarschijnlijk als Frederick Chilton. Samen met een vriendin, die als Hannibal Lecter gaat. Misschien kan ik mijn broertje overhalen om als Abel Gideon te gaan. Deze personages komen allemaal uit de serie Hannibal.

    Chilton schreef:
    (...)

    Wauw! Dat is echt super gaaf! Ik ben heel benieuwd! c:
    Ook echt leuk om The Founders of Hogwarts te doen met een groep, trouwens!
    Ik ga zeer waarschijnlijk als Frederick Chilton. Samen met een vriendin, die als Hannibal Lecter gaat. Misschien kan ik mijn broertje overhalen om als Abel Gideon te gaan. Deze personages komen allemaal uit de serie Hannibal.

    Thanks, ik was superblij dat deze mensjes dit idee met mij wilden uitwerken ^^
    ahum, ik ga even minipromotie maken if you don't mind, maar als je ons wilt volgen: we hebben een facebookpagina waar je onze voortgang kunt volgen. ^^
    Ik ken de serie wel, maar ik heb het nog niet gekeken, ik heb er nog geen tijd voor gehad helaas... Wel heel cuwl ^^

    [ bericht aangepast op 4 jan 2018 - 16:44 ]


    Deep inside, I've never felt alive

    Barnum schreef:
    (...)
    Thanks, ik was superblij dat deze mensjes dit idee met mij wilden uitwerken ^^
    ahum, ik ga even minipromotie maken if you don't mind, maar als je ons wilt volgen: we hebben een facebookpagina waar je onze voortgang kunt volgen. ^^
    Ik ken de serie wel, maar ik heb het nog niet gekeken, ik heb er nog geen tijd voor gehad helaas... Wel heel cuwl ^^


    Ik zal eens kijken. Dat lijkt me wel leuk om te volgen! (:
    Ah, jammer. Hij is in ieder geval het kijken waard, vind ik. Dankjewel!