• http://www.quizlet.nl/forum/topic.php?tid=133665

    Dat is geen google plaatje en ik ben geen 'faker'
    Great, thanks quizlet. Het is niet of kennen jullie mij of mijn leven en zeggen dat ze nep is, is héél volwassen.

    Poging to faken tot het tegendeel bewezen?
    Waarom niet tot het 'faken' is bewezen?

    Vind die foto's maar eens terug op google, ze is van mij.

    Dit is zo kinderachtig ik heb niet hier eens woorden voor, mooi, ik meld voortaan geen goed nieuws meer aan het forum, als hier zo op gereageerd wordt.

    [ bericht aangepast op 26 mei 2012 - 0:03 ]

    Well, it has been said that one of you is not able to conceive children. Plus ik ben wantrouwig nadat je al eens eerder hier gefaked hebt. Just saying. ^^


    Welcome to Night Vale. All Hail the Glow Cloud. All Hail Perfect, Beautiful Carlos.

    Escritura schreef:
    Well, it has been said that one of you is not able to conceive children. Plus ik ben wantrouwig nadat je al eens eerder hier gefaked hebt. Just saying. ^^


    I feel like I'm missing an important piece of information here D:


    quidquid excusatio prandium pro

    Escritura schreef:
    Well, it has been said that one of you is not able to conceive children. Plus ik ben wantrouwig nadat je al eens eerder hier gefaked hebt. Just saying. ^^


    Ik las alleen dit topic? wat dan?


    Bananen zijn lekker, toch? Zet dit ook in je signature als je ook van bananaaaas houdt!

    Escritura schreef:
    Well, it has been said that one of you is not able to conceive children. Plus ik ben wantrouwig nadat je al eens eerder hier gefaked hebt. Just saying. ^^


    Wat had ze dan gefaked? *Just asking*

    Dat was iets doms volgens mij, dat ze beroemde familie zou hebben ofzo? Dat was dan een "grapje.
    Urgh, nu moet ik het op gaan zoeken en ik ben zo lui... ._. and it's ages ago.


    Welcome to Night Vale. All Hail the Glow Cloud. All Hail Perfect, Beautiful Carlos.

    ^ Dat vraag ik me ook af?

    Urgh ik ben te lui om verder te zoeken. :W ik heriner me gewoon vaag dat je gebanned was voor faken, of het van dat familie ding was of anders van eht faken van 'ruzie' in een topic (met vrienden van je dus)
    Het zijn mijn zaken niet, maar like I said, ik geloof er niet helamaal in.

    Edit: of het was iets van dat je fakete een jongen te zijn ofzo? - Het is laat en ik ben slaperig - met valse meldingen naar de mods toe en al...

    [ bericht aangepast op 26 mei 2012 - 0:31 ]


    Welcome to Night Vale. All Hail the Glow Cloud. All Hail Perfect, Beautiful Carlos.

    Escritura schreef:
    Dat was iets doms volgens mij, dat ze beroemde familie zou hebben ofzo? Dat was dan een "grapje.
    Urgh, nu moet ik het op gaan zoeken en ik ben zo lui... ._. and it's ages ago.


    Ik denk dat je op dit doelt? 'hmm

    http://www.quizlet.nl/forum/topic.php?tid=111073&page=1


    quidquid excusatio prandium pro

    Escritura schreef:
    Urgh ik ben te lui om verder te zoeken. :W ik heriner me gewoon vaag dat je gebanned was voor faken, of het van dat familie ding was of anders van eht faken van 'ruzie' in een topic (met vrienden van je dus)
    Het zijn mijn zaken niet, maar like I said, ik geloof er niet helamaal in.

    Edit: of het was iets van dat je fakete een jongen te zijn ofzo? - Het is laat en ik ben slaperig - met valse meldingen naar de mods toe en al...


    Nee XD Dat was het niet, ik weet al waar je het over hebt. Dat was een grap van mij en een belgische vriendin en ze gaf later toe dat ze eraan mee gedaan had, dus ik verdiende geen waarschuwing. Ik zei dat ik familie van de Pfaffs was, maar dat was zo obvious dat het nep was, dat het gewoon leuk was. Wie zou daar nou mee te koop lopen?

    Aah bitches een beetje mijn topicgeschiedenis ophalen.

    Escritura schreef:
    Urgh ik ben te lui om verder te zoeken. :W ik heriner me gewoon vaag dat je gebanned was voor faken, of het van dat familie ding was of anders van eht faken van 'ruzie' in een topic (met vrienden van je dus)
    Het zijn mijn zaken niet, maar like I said, ik geloof er niet helamaal in.

    Edit: of het was iets van dat je fakete een jongen te zijn ofzo? - Het is laat en ik ben slaperig - met valse meldingen naar de mods toe en al...


    This? http://www.quizlet.nl/forum/topic.php?tid=100672

    Morgue schreef:
    Aah bitches een beetje mijn topicgeschiedenis ophalen.


    Well you asked :'D
    i'm pretty sure you were banned though, want er was toen een topic voer omdat iemand je verhalen over anoerexia neit meer kon lezen. So that's what made me suspiscious and then Jonsu said those things, so...


    Welcome to Night Vale. All Hail the Glow Cloud. All Hail Perfect, Beautiful Carlos.

    Wat heeft iedereen toch waardoor ze zooo onvriendelijk zijn?


    Let us die young or let us live forever.

    Wat was Quislut eigenlijk? En dat open je gisteren (25 mei) dus als kersverse moeder? En hoor je nu niet rustig aan te doen of wat? Sorry, maar ik las het oude topic en ik denk dat Jonsu gelijk heeft... Sorry dat ik hier eerder zei dat ik je geloofde, het wankelt nu een beetje bij mij.


    Bananen zijn lekker, toch? Zet dit ook in je signature als je ook van bananaaaas houdt!

    Escritura schreef:
    (...)

    Well you asked :'D
    i'm pretty sure you were banned though, want er was toen een topic voer omdat iemand je verhalen over anoerexia neit meer kon lezen. So that's what made me suspiscious and then Jonsu said those things, so...


    Nu snap ik het zelf niet meer. Eerst doel je op faken van beroemde familie, dan faken van ruzie, dan faken van een jongen te zijn en nu opeens over haar anorexia verhalen... :W