• Ik ben dus op zoek naar zo'n zwart jurkje met witte kraag. Zoals dit:


    (Kan ook volledig wit zijn zonder extra patroontjes hoor)

    Ik vind van dit jurkje het model van de jurk ook heel leuk. Het is wat losser en slank. Ik ben klein, dus iets zonder vorm/taille kan ik net echt hebben zonder er direct uit te zien als een Hobbit.

    Dus, iemand zoiets toevallig gezien in een winkel, of online ^^

    [ bericht aangepast op 2 jan 2018 - 22:52 ]


    Hard Work. Good-hearted. Loyalty. And Fair Play: I'm a Hufflepuff In Every Single Way.

    Deze
    Deze, maar deze is wel strakker

    Als je enkel een witte kraag zoekt kun je die ook los kopen. Of er gewoon een blouse onder doen, hoewel dat met een strakker model niet zo leuk staat.

    Look at me, pretending to know about fashion


    Normaal is het gemiddelde van alle afwijkingen

    Ik heb deze toevallig gezien in de C&A!

    Varekai schreef:
    Deze
    Deze, maar deze is wel strakker

    Als je enkel een witte kraag zoekt kun je die ook los kopen. Of er gewoon een blouse onder doen, hoewel dat met een strakker model niet zo leuk staat.

    Look at me, pretending to know about fashion


    Die kram ik ook tegen ja! Had dje op Lesara ook al opgeslagen, maar vind zelfs die net aan de strakke kant denk ik. Toch thanks dat je even bebt gaan zoeken haha! Had bij boohoo ook een gevonden, maar die had lelijke mouwen... Echt balen.. Want model van het jurkje was echt perfect!


    Hard Work. Good-hearted. Loyalty. And Fair Play: I'm a Hufflepuff In Every Single Way.

    404 schreef:
    Ik heb deze toevallig gezien in de C&A!


    Op de site is mijn maat uitverkocht, maar heb een c&a in ede dus dan ga ik daar een keer neuzen! Thanks!


    Hard Work. Good-hearted. Loyalty. And Fair Play: I'm a Hufflepuff In Every Single Way.

    Attitude Holland en de Large hebben ook vrijwel altijd zulke jurken in het assortiment. Ik meen me te herinneren dat TopVintage ook zo een had. Succes! (:

    [ bericht aangepast op 3 jan 2018 - 7:56 ]


    The truth is out there.