• Cover gevraagt voor privé project!
    Beloning voor gekozen cover:
    15 credits!
    Beloning voor andere covers:
    3 credits!


    Titel:
    Bound to Darkness
    Lettertype:
    Industrial Schizophrenic

    Auteur's naam:
    Lizz Meklemburg
    Lettertype:
    Reliant Limited Free Version
    (Kleiner dan de titel maar goed leesbaar)

    Kleuren van tekst:
    Mag je zelf kiezen, ligt er aan wat jij denkt dat eht beste past.
    Als ik het er niet mee eens ben, meld ik dat wel.

    Formaat:
    A4
    Foto's:
    Niet álle foto's hoeven gebruikt te worden;
    alleen de eerste twee wil ik er zéker in.

    Foto 1
    Foto 2
    ***
    Foto 3
    Foto 4
    Foto 5
    Foto 6

    Er word gekozen op:
    27-05-2012
    23;59


    [ bericht aangepast op 27 mei 2012 - 23:10 ]


    Welcome to Night Vale. All Hail the Glow Cloud. All Hail Perfect, Beautiful Carlos.

    Maar als het voor een cover voor een boek is, kan je dan wel zomaar die foto's gebruiken? ;o Want ik neem aan dat je ze niet allemaal zelf hebt gemaakt, of wel?
    Ik ben overigens niet zo goed in boekvormige covers, eigenlijk alleen van die kleine rechthoekige Q-dingetjes, maar volgens mij kan Eeyore sowieso wel mooie covers maken :9~ (de rest natuurlijk ook, maar ik meen me te herinneren dat ik mooie van haar gezien had)


    “Love is a contradiction.”

    Lavendor schreef:
    Maar als het voor een cover voor een boek is, kan je dan wel zomaar die foto's gebruiken? ;o Want ik neem aan dat je ze niet allemaal zelf hebt gemaakt, of wel?
    Ik ben overigens niet zo goed in boekvormige covers, eigenlijk alleen van die kleine rechthoekige Q-dingetjes, maar volgens mij kan Eeyore sowieso wel mooie covers maken :9~ (de rest natuurlijk ook, maar ik meen me te herinneren dat ik mooie van haar gezien had)


    Het is een privé cover en niet voor een boek dat ook echt in de winkels gaat liggen. ^^
    voor de kleine kans dat dit wel ooit gebeurt, zal ik een profesioneel inschakelen voor een cover. Dit is dus maar een privé project.


    Welcome to Night Vale. All Hail the Glow Cloud. All Hail Perfect, Beautiful Carlos.

    Ik heb een proefversie klaar. Geef me je kritische mening maar. [:


    comfort in c h a o s

    Oh wow, zeer mooi! Ben zeker niet teleurgestelt!
    Erg bedankt! Ik wil wel kritisch zijn maar ik zie geen verbeter punten.
    Heel erg bedankt, je hoort/merkt het als je cover gekozen is of niet! :3


    Welcome to Night Vale. All Hail the Glow Cloud. All Hail Perfect, Beautiful Carlos.

    Escritura schreef:
    (...)

    Het is een privé cover en niet voor een boek dat ook echt in de winkels gaat liggen. ^^
    voor de kleine kans dat dit wel ooit gebeurt, zal ik een profesioneel inschakelen voor een cover. Dit is dus maar een privé project.

    Oh vandaar. He, dom hoofd dat ik ook heb, dat had ik kunnen weten aangezien er privé project in de titel staat. Maar oké, ik snap 't =D


    “Love is a contradiction.”

    Lavendor schreef:
    (...)
    Oh vandaar. He, dom hoofd dat ik ook heb, dat had ik kunnen weten aangezien er privé project in de titel staat. Maar oké, ik snap 't =D


    Is niet erg hoor. ^^


    Welcome to Night Vale. All Hail the Glow Cloud. All Hail Perfect, Beautiful Carlos.

    Escritura schreef:
    Oh wow, zeer mooi! Ben zeker niet teleurgestelt!
    Erg bedankt! Ik wil wel kritisch zijn maar ik zie geen verbeter punten.
    Heel erg bedankt, je hoort/merkt het als je cover gekozen is of niet! :3

    Graag gedaan. [: Als je toch nog iets zou willen veranderd hebben, heb ik het bestand nog, dus laat dan zeker iets horen.


    comfort in c h a o s

    Ik zou wel willen helpen, maar ik kan dat niet en mensen die het kunnen dat ik ken zijn een cover voor mijn zus haar schoolwerk aan het maken. En ik denk dat die datum verkeerd is, want 27/02 is toch al eventje gepasseerd.


    Mirror, mirror on the wall, will there be glory if I fall?

    Omg Lizz het is lang geleden! Elise hier van Drarry topic haii :d
    Ik heb wat geprobeerd, je ziet maar wat het wordt. (:

    WATIC schreef:
    Ik zou wel willen helpen, maar ik kan dat niet en mensen die het kunnen dat ik ken zijn een cover voor mijn zus haar schoolwerk aan het maken. En ik denk dat die datum verkeerd is, want 27/02 is toch al eventje gepasseerd.


    Ik heb meer slaap nodig. ._. Dankje. XD


    Welcome to Night Vale. All Hail the Glow Cloud. All Hail Perfect, Beautiful Carlos.

    @Elise: Hey lieverd. ^^
    Oh god die is ook mooi. o.o Jullie gaan het me wel moeilijk maken!
    -Waarschijnlijk krijgt iedereen emt mooie covers gewoon credits :'D It's beautidful!-


    Welcome to Night Vale. All Hail the Glow Cloud. All Hail Perfect, Beautiful Carlos.



    Die van ellenlemon. ^^ Ook leuk!


    Welcome to Night Vale. All Hail the Glow Cloud. All Hail Perfect, Beautiful Carlos.

    Wow die van Louthan is echt mooi !!
    Durft nu bijna mijn probeersel niet meer te posten :X
    Maar hier is die toch maar... hoor graag je mening + kritiek


    Credendo Vides

    Jullie zijn echt allemaal belachelijk goed. o.o Dit gaat zeer moeilijk worden als ik morgen kies!
    Bedankt voor de moeite! :3


    Welcome to Night Vale. All Hail the Glow Cloud. All Hail Perfect, Beautiful Carlos.

    mogen alleen deze plaatjes er in of mogen er ook andere plaatjes in?


    There is something alluring about an angel drawn to the dark side.