• Hallo ik zou eerst een verhaal schrijven van SAW3 maar dat is voorlopig uitgesteld. Nu begin ik binnenkort een verhaal over een horrorlift. De lift in hotel Flöckingblörd in Stockholm(Zweden). Ik ben opzoek naar rollen ik zoek mensen die in de lift vast willen zitten en familie van die mensen dus je mag ook 2 rollen aanmaken. Ook zoek ik de liftmonteur.
    Hieronder graag invullen heb je vragen ik hoor het graag

    Naam:
    Rol:
    Leeftijd:
    Foto:
    Karakter:
    Claustrofobish of iets anders:
    Beroep in het hotel als je er werkt of je bent gast


    Mijn geheim is geheim

    Naam: Terrence Soiyer
    Rol: Liftmonteur
    Leeftijd: 18
    Foto:


    Karakter: Terrence is een jongen die door veel meisjes knap of zelfs sexy wordt gevonden. Echter knappen veel mensen af op zijn beroep. Hij is namelijk liftmonteur en sommige mensen vinden dat een beroep voor nerds. Terrence is echter geen nerd. Hij traint drie keer in de week. Twee keer cardio en een keer kracht. Hij heeft een tijdje in een band gespeeld die uit eindelijk door een ruzie gestopt is.
    Claustrofobish of iets anders: Hij heeft een hekel aan flitsende lampen op nogal donkere plekken. Hij denkt namelijk dat er dan geesten zijn en dat is iets waar hij heel bang voor is.


    26 - 02 - '16

    Naam: Amanda McRisch
    Rol: Gast die vastzit in de lift
    Leeftijd: 15
    Foto:


    Karakter: Amanda is een ijdeltuit, zonder make-up gaat ze namelijk niet de deur uit, en ze is een enorme egoïst. Ze is ongeduldig, een echte dramaqueen, maar kan dingen echter wel goed voor elkaar krijgen. Ze heeft al tijden een crush op een jongen die helaas onbereikbaar is voor haar. Ze is in het hotel om een nieuwe crush te vinden.
    Claustrofobish of iets anders: Ze haat spinnen, muizen, muggen, vliegen en alles wat maar klein, irritant, of eng is.


    26 - 02 - '16

    Mag ik straks een gast in de lift maken ? Ik moet nu weg. Maar is het goed als ik hem later invul ?


    We define ourselves by the best that is in us, not the worst that has been done to us.

    Tuurlijk geen probleem


    Mijn geheim is geheim

    Naam: Cherilyn Soraya Stone.
    Rol: gast in lift.
    Leeftijd: 15 bijna 16
    Foto:


    Cherilyn is een klein, druk meisje. Dat zich vaak over veel dingen zorgen maakt, maar het haar uiteindelik niets uitmaakt. ze heeft de gewoonte om van alles aan iedereen te vragen, zonder pardon. Ook houd ze ervan om nieuwe dingen uit te proberen, maar ze houd niet van andere kledingstijlen. Dat van haar is simpel. Ze heeft een vriendje (zie hieronder) en houd met herl haar hart van hem.
    Claustrofobisch: Cherilyn is claustrofobisch, en als ze een aanval krijgt, begint ze te hyperventileren en word ze zwak. Overal krijgt ze dan kippenvel en voor haar is het dan moeilijk pm hoivast te hebben.

    Naam: Chris Angelo Martinez.
    Rol: gast in de lift.
    Leeftijd: 17
    Foto:


    Karakter: Chris is een rustige jongen, die zich weinig druk maakt over dingen. Hoj doet alles relaxt en geniet van het leven dag op dag. Hij woont in een appartement omdat zijn ousers gescheiden zijn, en hun geen plek hadden voor hem. Hij is altijd heel kalm. En als er wat gebeurt, is hij degene die er rustig bij zot te wachten tot het zichzelf oplost. Hij is heel zorgzaam, en hij geeft veel om de mensen waar hij van houd.
    Cllaustrfobisch: Chris is eigenlijk nergens bang voor, behalve voor slangen.

    Ik hoop dat dit een beetje voed is $


    We define ourselves by the best that is in us, not the worst that has been done to us.

    Ik weet niet of je nog mensen nodig hebt maar dit is wat ik heb bedacht:

    Naam: Abigail
    Rol: Schoonmaakster in het hotel
    Leeftijd: 83
    Foto:


    Karakter: Abigail werkte al in het hotel sinds haar 50ste toen ze werkloos werd. Omdat ze het werk en de werknemers zo leuk vond ging ze ook na haar persioen nog door. Hoewel ze minder hard kon werken vanwege haar oude leeftijd wou de eigenaar haar niet ontslaan omdat ze altijd zo vrolijk was.
    Omdat ze er al zo lang werkt kent ze het gebouw tot op de laatste hoekjes!
    Claustrofobish of iets anders: Ze kan vanwege haar leeftijd niet lang staan maar heeft verder geen kwaaltjes.

    Ik weet niet of je haar wilt gebruiken want het is natuurlijk een oude dame, maar ik vond haar wel leuk!
    (flower)


    What’s your existence measured by?

    Naam: Alexandra 'Alex' Ellingsen.
    Rol: Dochter van de baas van het hotel, ze raakt ook vast in de lift.
    Leeftijd: 16.
    Foto:


    Karakter: Alexandra is best wel luid, en houdt zeker haar mening niet voor zich. Toch is ze niet onaardig, als je haar de kans geeft en haar wat beter probeert te leren kennen.
    Alex heeft een kleine concentratie, en verveelt zich snel.
    Ze heeft vrijwel heel haar jeugd in het hotel doorgebracht, en raakt dan ook bijna nooit de weg kwijt.
    Claustrofobish of iets anders: Alexandra is acrofobisch (hoogtevrees), wat inhoudt dat ze doodsbang is voor grote hoogtes.
    Kijk maar of je hem gebruikt. ^.^

    [ bericht aangepast op 22 juni 2012 - 15:37 ]


    Great minds think alike.

    Naam: SaeJin Mae Hyeong word meestal gewoon bij haar hele voornaam genoemd, maar af en toe noemen ze haar 'Sae' of gewoon 'Jin'. 
    Rol: Iemand die vast zit in de lift.
    Leeftijd: SaeJin is nu 19 jaar en geboren op 12 maart. Ze is geboren in het jaar 1993. 
    Foto:

    Im Yoona.
    SaeJin heeft een vrij normale lengte voor haar leeftijd, ongeveer 1.71 m lang, en zal daarbij niet meer wegen dan 54 kg.
    Haar huid heeft van nature een heel lichtgetint kleurtje. Rouge of foundation gebruikt ze daarom niet zo veel. Bij haar zie je het best snel als ze bloost of rood word, dat vind ze eigenlijk niet zo fijn. Hetzelfde geldt voor blosjes. SaeJin's neus heeft een vrij normale vorm, die een beetje aan de kleine kant is, dit zie je niet met het blote oog. Eigenlijk zie je het helemaal niet, dus SaeJin zelf heeft er verder geen problemen mee. Ook haar mond heeft een normale vorm. Haar lippen zijn niet te vol, maar ook niet te dun. Als je verder kijkt dan dat zie je alleen wel dat haar bovenlip iets voller is.
    Van nature heeft SaeJin golvende, bruine haren. In de zomer word haar haar nog lichter dan het de rest van het jaar is. Ze heeft het heel lang laten groeien en laat de kapper nog niet eens in de buurt komen van haar haren, alleen voor de puntjes. Meestal heeft ze het gewoon loshangen. Alleen heel af en toe doet ze het toch in een knot, vlecht of een staart. Bij speciale gelegenheden, of gewoon als ze er tijd voor heeft, wilt ze haar haren nog wel eens krullen. Haar haren zijn van nature erg dik, wat zomers erg warm is en soms voor irritaties bij haarzelf kan zorgen. Het ligt er aan wat ze die dag het fijnste vind. SaeJin's ogen hebben een mysterieuze, donkerbruine kleur, waar niet echt veel bijzonders aan is. Het fijne van haar ogen is, vind ze zelf, dat ze geen boekdelen spreken en dat je het niet snel aan haar ziet als er iets is. Haar amandel-vormige ogen worden omlijst door gitzwarte wimpers.
    Karakter: Jin is het beste te omschrijven als een rustig meisje met een volwassen gedachtengang. Dat ze zo word omschreven, betekend niet dat ze iemand is die geen lol kan maken. Dat kan ze namelijk wel. SaeJin is juist een heel spontaan meisje en erg 'outgoing'. Ze zal ten alle tijden ook zeggen wat ze denkt, positief of negatief. Ze praat serieus met iedereen en houd zich niet op de achtergrond met gesprekken. Soms zou ze andere mensen meer moeten laten praten, want ze kan niet te houden zijn. Mensen kunnen haar hierdoor een beetje vervelend vinden, maar daar heeft ze geen boodschap aan.
    Omdat ze ook wel eens moet jagen als het donker is, wanneer de roofdieren uit hun schuilplaats komen, is SaeJin vrijwel nergens bang voor. Dat is ook wel handig want de roofdieren bedreigen haar kleine stam Felidae en de jeugd van het dorp moeten de ouderen beschermen. Ze neemt vooral de taken op zich.
    Ondanks alles, heeft ze toch een stel slechte eigenschappen. Ze is bijvoorbeeld snel jaloers en kan ook bot of arrogant uit de hoek komen. Hoe ze zich tegenover je gedraagt ligt er helemaal aan of ze je aardig vind. Het is niet dat ze dan gelijk gemeen gaat doen tegen mensen, ze doet namelijk het tegenovergestelde. Jin negeert die mensen gewoon en dan wacht ze af. Ze is meer van het observeren en houd liever de eer aan zichzelf. Jin speelt dan gewoon 'mooi weer' in je gezicht.
    Claustrofobish of iets anders: Jin is niet claustrofobisch of bang voor iets. Dat is haar geluk. Vroeger was ze wel eens bang voor hele grote hoogten, maar nu valt dat gelukkig wel mee. Ze is er overheen gekomen.

    [ bericht aangepast op 23 juni 2012 - 11:23 ]


    If you don't do stupid things whilst your young - you have nothing to laugh about when you're old

    Naam: Lua Sol Astro
    Achternaam: Veloz
    Rol: Gast die vastzit in de lift
    Leeftijd: 15
    Foto:


    Alyssa Bernal
    Karakter: Lua is Portugees, en heeft haar huisdier altijd bij. Als haar huisdier ergens niet in mag, stopt ze hem in haar tas. Haar huisdier heet Escuro. Dat is Portugees voor Duister. Het is een slng, geen giftige en ook geen wurgslang. Lua is heel stil en als ze praat, is dat heel erg zacht. Meestal fluistert ze dingen tegen Escuro.
    Claustrofobisch of iets anders: Lua is niet claustrofobisch. Lua is bang voor andere mensen. Ze praat alleen met ze om haar angst te verbergen.

    [ bericht aangepast op 12 juli 2012 - 13:59 ]


    "We will teach you how to make boys next door, out of assholes."

    Naam: H.E.L.P
    Rol: een stem in de lift die je activeerd als je op het bel knopje drukt
    Leeftijd: heeft ie niet
    Foto:


    Karakter: heeft geen karakter maar is geherprogrammeerd: gemeen, vals irrietand
    Claustrofobish of iets anders: nee is een lift
    Beroep in het hotel als je er werkt of je bent gast: werkt


    A real friend is one who knows the song of your heart and can sing it back if you forget it.

    Naam: Skivjerdy Abstrol
    Rol: gast in hotel
    Leeftijd: 7
    Foto:


    rechter meisje
    Karakter: evrybody's darling maar van binnen is ze kwaadaardig(mhoehahaha)
    Claustrofobish of iets anders: heel erg kan al niet in zo'n klein gang toilet zitten ze vindt de auto zelfs eng dus gaat met de trap
    gast


    A real friend is one who knows the song of your heart and can sing it back if you forget it.

    Naam: Katy Fronksja
    Rol: Werkneemster
    Leeftijd: 17
    Foto:


    Karakter: Humeurig maar doet haar best om haar werk zo goed mogelijk te doen. hardcore muziek liefhebber , speelt graag op haar elektrische gitaar.
    Claustrofobish of iets anders: Nee.
    Beroep in het hotel als je er werkt of je bent gast: Entertainment


    A real friend is one who knows the song of your heart and can sing it back if you forget it.

    Naam: Miko Majinn
    Rol: Iemand die vast zit in lift
    Leeftijd: 16
    Foto:


    Miko is 1.55 m. lang. Hierdoor ziet ze er vaak veel jonger uit dan ze is. Ze heeft ook een beetje een baby-face.
    Karakter: Miko is heel erg hysterisch en heeft snel angstaanvallen. Dan gaat ze op de grond zitten, heel erg huilen en hyperventileren. Ze is nogal angstig en achterdochtig. Ze vindt het fijn als er iemand de lijding neemt en er iemand is die haar beschermd. Ze is niet erg zelfstandig en kan dus soms reageren als een kind. Heel enthousiast of naïef.
    Claustrofobish of iets anders: Ze heeft dus vaak (soms uit het niets) angstaanvallen. Kan komen door van alles en nog wat.
    Beroep in het hotel als je er werkt of je bent gast: ze werkt er bij de roomservice/ als schoonmaakster.

    [ bericht aangepast op 28 juli 2012 - 2:08 ]


    They say I don't know when to give up

    Naam: Rikke Westbor
    Rol: Gast
    Leeftijd: 17
    Foto:

    Karakter: Emo meisje , humeurig, houd van hardcore muziek, doet vreemde dingen, nergens bang voor.
    Claustrofobish of iets anders: nee.
    Beroep in het hotel als je er werkt of je bent gast : gast.


    wat is dat ?!

    Ooh. Wil je me waarschuwen als je het verhaal gaat schrijven (:


    Zaldrizes buzdari iksos daor. Maester > Zaldrizes