• Ja, weet iemand of glee nog een keer in Nederland wordt uitgezonden??
    of niet meer?


    We're all damaged in our own way, nobody is perfect. ~Johnny Depp~

    Geen idee, maar ik zou er niet op wachten als je internet verbinden hebt.


    'Plays wasted words, proves to be warn, that he not busy being born is busy dying.'

    Het komt niet meer geloof ik.


    I can't define who I am.

    Ik weet het niet maar zelf volg ik geeoon de engelse. De engelse start 26 september het is iets uitgesteld door Cory zijn dood.


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Dan kun je blijven wachten tot je een ons weegt ben ik bang. Ik zou gewoon downloaden. ^^


    To infinity and beyond •

    Ik denk dat het wel nog wordt uitgezonden maar ik denk niet dat ze een nieuw seizoen gaan beginnen.


    Sometimes The One You Want Is Not The One You Need.

    Nouuuu!
    Denk het niet. Normaal was het nieuwe seizoen allang begonnen in Nederland.
    En ik geloof dat we al 2 seizoenen achterlopen ofzo?
    Wel word het weer van begin af aan uitgezonden, maar weet niet meer op welke zender..

    Zou inderdaad gewoon op internet gaan kijken! Deed ik ook (:.


    You know, sometimes when you cage the beast, the beast gets angry.

    Wanneer seizoen vier op de Nederlandse tv komt, weet ik niet. Ik heb het gevolgd via internet.
    Ik zou zeggen, wacht tot het wordt uitgezonden.... Volgens mij kan je wel lang wachten.

    Seizoen vijf komt er sowieso, vanaf 19 september op de Amerikaanse televisie. Dan kan je het ook weer volgen op internet.


    "If you're gonna say that you've always been secretly gay for me, everyone always just kind of assumed it."

    Ramsassy schreef:
    Ik denk dat het wel nog wordt uitgezonden maar ik denk niet dat ze een nieuw seizoen gaan beginnen.
    er komt zoiezo nog n nieuwe lea wou dat zelf graag dat ze door gaan


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Volgens mij had ik gelezen dat seizoen 4 rond januari in nederland wordt uitgezonden.


    sommige liefdes zijn perfect, andere zijn vervloekt

    Surgeon schreef:
    Wanneer seizoen vier op de Nederlandse tv komt, weet ik niet. Ik heb het gevolgd via internet.
    Ik zou zeggen, wacht tot het wordt uitgezonden.... Volgens mij kan je wel lang wachten.

    Seizoen vijf komt er sowieso, vanaf 19 september op de Amerikaanse televisie. Dan kan je het ook weer volgen op internet.
    het is 26 geworden ivm cory


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    IrishNialler schreef:
    (...)het is 26 geworden ivm cory

    Okay. Dan zit ik de 26ste klaar. (eigenlijk de 27ste)

    [ bericht aangepast op 27 juli 2013 - 22:53 ]


    "If you're gonna say that you've always been secretly gay for me, everyone always just kind of assumed it."

    Sinistre schreef:
    Geen idee, maar ik zou er niet op wachten als je internet verbinden hebt.


    -

    Ik denk het helaas niet. Zelf vind ik Engels te moeilijk en te snel om te volgen, dus op internet kijken heeft voor mij geen zin. Iemand misschien ook tips voor Glee met ondertiteling?


    And don't forget, Elvendork! It's unisex!

    Sinistre schreef:
    Geen idee, maar ik zou er niet op wachten als je internet verbinden hebt.


    If we hug a little tighter, our hearts will be a little closer

    Heey,
    Als je Engels kunt kun je op de ze site: www.btvguide.com alle afleveringen van seizoen 1 tot en met 4 kijken, momenteel is er elke zaterdag op rtl 8 om half vijf Glee op, maar ze zijn weer begonnen bij seizoen 1. Morgen (zaterdag 31 Augustus) komt aflevering 22 van seizoen er op. ik hoop dat je hier at aan hebt. En er komen nog twee nieue seizsooenen, 5 en 6.
    x

    (Ik hoop dat jij hier ook wat aan hebt http://www.quizlet.nl/users/JamesPotter/)

    [ bericht aangepast op 30 aug 2013 - 14:24 ]


    Be yourself, you're perfect (H)