• William McKinley.. Een typische, amerikaanse school in Ohio..
    Veel leerlingen. Cheerleaders, jocks, gleeks. Vele typetjes. Vele relaties. Maar wel een leuke schooltijd, meestal..


    Originele Personages:
    Rachel Berry: MsHutcherson
    Finn Hudson: Fugde
    Tina Cohen-Chang:
    Mike Chang:
    Mercedes Jones: Leannan
    Kurt Hummel: Fugde
    Santana Lopez: NightShot
    Quinn Fabray: Leannan
    Brittany Pierce:
    Sam Evans:
    Artie Abrams:
    Noah "Puck" Puckerman:
    Blaine Anderson: XDarkWingsX
    Rory Flanagan:
    Sugar Motta:
    Dave Karofsky:
    Lauren Zizes:
    Jesse St. James:
    Sebastian Smythe: NightShot
    Sunshine Corazon: TheRumIsGone
    Will Schuester: PurpleCandy
    Emma Pillsbury: PurpleCandy
    Sue Sylvester:
    Shannon Beiste:

    Verzonnen personages (Max 8):
    - Misery Mahone: MyMisery
    - Kane Olivier Night: TheRumIsGone
    - Jesy Brown: Thirlwall
    - Jordan Knight: MyMisery
    - Bennet Aedon Daxton: AlienPrinces

    -Als je een orgineel personage hebt, hoeft hij/zij niet persé dezelfde sexualtiteit te hebben als in de serie!
    -Je hoeft als orgineel personage niet persé een relatie te hebben met degene waarmee je ook in de serie hebt.


    Regels:
    -Liefst meer dan één regel!
    -Schelden mag
    -16+ mag
    -Doe niet perfect!
    -OOC tussen haakjes!
    -Max. 2 personages per account!
    -We sluiten niemand buiten!


    Meedoen kan altijd, meld je hier aan!

    [ bericht aangepast op 28 mei 2012 - 15:49 ]


    El Diablo.

    [oeps, misschien wel een erg lang stuk haha]


    Baby you're a firework, c'mon show them what you're worth.

    Rachel

    Het was een fijne droom, ik realiseerde gelukkigwel dat het maar een droom was.
    We sprongen in het meertje en het was ijskoud, ik voelde een steek doora mijn buik en ik kruende pijnlijk.


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    [Dat is juist leuk (:]

    Finn

    Ik lach even mee, ook al is het nep want ik kan Sebastian niet meer uitstaan. Maar ik heb nu geen zin in ruzie. Daarna komen Mr. Schue en miss Pillsbury binnen en nemen plaats. 'Hey.' glimlach ik terwijl ik heel voorzichtig -omdat ik bang ben dat ik Rachel wek- het bed uit klim.

    [ bericht aangepast op 28 mei 2012 - 15:26 ]


    Don't be pushed by your problems; be led by your dreams.

    [en vanochtend hadden ze nog knallende ruzie.


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Will Schuester
    Ik kijk Rachel aan en zie dat ze diep in slaap is. Ik glimlach naar Finn 'Hey, hoe is het met haar? Is er al verbetering?' Ik kijk hem bezorgd aan, hij ziet er een beetje bleek uit. Ik kijk even naar Emma en zie dat zij het ook op heeft gemerkt aan haar blik.


    Baby you're a firework, c'mon show them what you're worth.

    Rachel
    ik voelde nog een steek in mijn buik en ik kreunde terwijl ik in mekaar kroop. Waarom had ik daar last van.?


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Sebastian

    Aangezien niemand wat tegen ons zie zuchtte ik even.
    'Moet ik wat drinken halen ofzo?' mompel ik.


    El Diablo.

    [Mag ik Mercedes naar het ziekenhuis sturen nadat iemand haar een smsje heeft gestuurd over Rachel?]


    Forget the risk and take the fall...If it's what you want, it's worth it all.

    [Suree..]


    El Diablo.

    [tuurlijk]


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Finn
    'Tot nu toe wel goed volgens mij.' zeg ik terwijl ik rustig probeer om plaats te nemen. Ik sluit mijn ogen even en ik hoop dat de stekende hoofdpijn wat in plaats gekomen is van alle paniek een beetje verdwijnt. Op dat moment begint Rachel weer te kreunen en kruipt ze weer in elkaar. Ik sta meteen weer op en probeer haar wakker te maken. 'Rach, word wakker.' roep ik haar terwijl ik de paniek weer voel terug komen.


    Don't be pushed by your problems; be led by your dreams.

    Rachel
    LANGZAM kom ik uit mijn droom terwijl iemand mij roept.
    Moeizaam ópen ik mijn ogen en ik kijkj naar Finn.
    Ik glimlach naar finn


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Emma Pillsbury
    Ik kijk gespannen naar Rachel en Finn, ik zie dat Finn er niet zo goed uitziet. Ik wil net iets aan hem vragen als ik Rachel ineens hoor kreunen en bewegen. 'Ik haal wel een zuster' Zeg ik daarom snel, en loop de kamer uit. Op zoek naar een zuster. Als ik de zuster overtuigd heb om mee te komen zie ik Finn paniekerig naar Rachel kijken. Als dit maar goed komt.


    Baby you're a firework, c'mon show them what you're worth.

    Sebastian

    Ik besluit om maar naar beneden te gaan, even wat drinken halen.
    Eenmaal daar neem ik een cola en drink het aan een tafeltje op.


    El Diablo.

    Mercedes Jones

    Met grote passen liep ik het ziekenhuis binnen nadat ik een smsje had gekregen waarvan iemand me op de hoogte bracht dat Rachel in het ziekenhuis was beland.
    Aangezien ik niet wist van wie het nummer was, stuurde ik snel een smsje terug, waarin ik vroeg wij hij of zij was.
    "Aan de kant," Mompelde ik toen er een bejaard koppel voor me uit slenterde.
    Ik liep ze voorbij en kwam net aan bij de lift, waar ik ongeduldig op het knopje drukte.


    Forget the risk and take the fall...If it's what you want, it's worth it all.