• William McKinley.. Een typische, amerikaanse school in Ohio..
    Veel leerlingen. Cheerleaders, jocks, gleeks. Vele typetjes. Vele relaties. Maar wel een leuke schooltijd, meestal..


    Originele Personages:
    Rachel Berry: MsHutcherson
    Finn Hudson: Fugde
    Tina Cohen-Chang:
    Mike Chang:
    Mercedes Jones: Leannan
    Kurt Hummel: Fugde
    Santana Lopez: NightShot
    Quinn Fabray: Leannan
    Brittany Pierce:
    Sam Evans:
    Artie Abrams:
    Noah "Puck" Puckerman:
    Blaine Anderson: XDarkWingsX
    Rory Flanagan:
    Sugar Motta:
    Dave Karofsky:
    Lauren Zizes:
    Jesse St. James:
    Sebastian Smythe: NightShot
    Sunshine Corazon: TheRumIsGone
    Will Schuester: PurpleCandy
    Emma Pillsbury: PurpleCandy
    Sue Sylvester:
    Shannon Beiste:

    Verzonnen personages (Max 8):
    - Misery Mahone: MyMisery
    - Kane Olivier Night: TheRumIsGone
    - Jesy Brown: Thirlwall
    - Jordan Knight: MyMisery
    - Bennet Aedon Daxton: AlienPrinces

    -Als je een orgineel personage hebt, hoeft hij/zij niet persé dezelfde sexualtiteit te hebben als in de serie!
    -Je hoeft als orgineel personage niet persé een relatie te hebben met degene waarmee je ook in de serie hebt.


    Regels:
    -Liefst meer dan één regel!
    -Schelden mag
    -16+ mag
    -Doe niet perfect!
    -OOC tussen haakjes!
    -Max. 2 personages per account!
    -We sluiten niemand buiten!


    Meedoen kan altijd, meld je hier aan!

    [ bericht aangepast op 28 mei 2012 - 15:49 ]


    El Diablo.

    Rachel
    Ik staarde even naar Finn en keek even rond in de kamer. Ik zag Mr. Shue en Miss Pillsbury ook hier zijn. Ik keek weer terug en glimlachte naar finn.


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Finn

    'Gaat het?' vraag ik aan Rachel. Ze glimlacht naar me, maar het stelt me nog niet echt gerust.

    Kurt

    Ik zucht even als ik door de gang loop, onderweg naar het Glee lokaal. Het is gewoon zo warm en mijn haar wordt daar nogal vettig van en daar word ik best chagrijnig van. 'Mr. Schue?' vraag ik als ik binnen loopt, maar er is niemand. Waar is iedereen toch ineens? Zijn ze allemaal spoorloos verdwenen of zo?

    [Kurt staat open voor meetingen voor de mensen die op school zitten. :]]

    [ bericht aangepast op 28 mei 2012 - 15:56 ]


    Don't be pushed by your problems; be led by your dreams.

    [haah bijna niemand]
    Rachel
    Ik knik mijn hoofd "ja" zeg ik schoor. Mijn keel voelde een beetje droog aan maar het kon me niks scheleen. Ik staarde in zjin ogen.


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    [Quinn zit bij Blaine buiten in de schaduw van een boom, ze stond net recht om Blaine recht te trekken om te kijken waarom er een ambulance kwam, ga haar meeten?]


    Forget the risk and take the fall...If it's what you want, it's worth it all.

    [lololololol]


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    [Oké!]

    Finn

    'Je had weer pijn,' zeg ik. Ik ga uiteindelijk weer zitten en schuif mijn stoel iets dichter naar haar toe. 'Moet ik water voor je halen?' vraag ik.

    Kurt

    Zuchtend sta ik weer op, en slenter ik verder. Ik probeer een paar Footballers te ontwijken, met succes en loop naar buiten toe waar ik Quinn en Blaine in de schaduw zie zitten. Zonder enige uitnodiging plof ik bij ze neer. 'Ik ben blij dat jullie ik zie,' zeg ik terwijl ik even wat lucht uit blaas. 'Is er nog wat gebeurd?' vraag ik.

    [ bericht aangepast op 28 mei 2012 - 17:34 ]


    Don't be pushed by your problems; be led by your dreams.

    Rachel
    "graag" zei ik zacht en staarde voor me uit.
    Mij nhoofd bonkte een beetje.


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    [mijn comp valt af en toe uit]


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Finn

    Ik knik even en loop dan naar beneden om een flesje koud water te halen voor Rachel. Mijn kloppende hoofdpijn is er nog steeds en tijdens het lopen masseer ik mijn slapen even. Onderweg kom ik Sebastian ook nog even tegen die rustig cola aan het drinken is. 'Ik snap jou echt niet.' grom ik. Ja, ik heb het helemaal gehad met hem vanwege het stoken tussen mij en Rachel.


    Don't be pushed by your problems; be led by your dreams.

    Quinn

    Ik staakte mijn poging om Blaine recht te trekken en besloot om weer te gaan zitten in het gras.
    "We hoorden daarstraks een ambulance," Begon ik en leunde met mijn rug tegen de boom. "Ik wilde net eens gaan rondhoren waarom ze hier waren, maar nu jij er bent, weet jij er iets van?"
    Ik ging ik kleermakerszit zitten en legde mijn handen op mijn knieën.



    Mercedes

    "Kom op, kom op, kom op." Bromde ik ongeduldig tegen de liftdeuren.
    Wanneer het verdomde ding eindelijk openging voor mijn neus, stapte ik in en drukte op het knopje.
    Toen ik eindelijk de kamer had gevonden, sloeg ik die meteen open zonder te kloppen.
    "Dus het is waar?" Vroeg ik toen ik alle andere zag staan. "Wat is er gebeurd?"


    Forget the risk and take the fall...If it's what you want, it's worth it all.

    Rachel
    hij knikte en liep weg. ik keek voor me uit.
    Ik keek even naar mijn odcenten.
    Ineens klapte de deur open en hoorde ik een stem praten

    [ bericht aangepast op 28 mei 2012 - 16:13 ]


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Sebastian

    'Wat nou weer?' mompel ik zuchtend.
    Ik kijk hem aan, en zucht.


    El Diablo.

    Kurt
    'Een ambulance?' nieuwsgierig trek ik een wenkbrauw op. Zulke dingen gebeuren niet vaak dus ik ben wel benieuwd. 'Ik heb geen idee, ik weet wel dat bijna iedereen weg is.' zeg ik terwijl ik even nadenk. Mr. Schue is er dus ook niet, zou het iemand uit de Glee club zijn? 'Ik sms wel even iemand.' grinnik ik terwijl ik Mercedes' nummer aanklik. 'Waar is iedereen? En heb jij iets over een ambulance gehoord? x Kurt' sms ik naar haar.

    Finn
    'Je weet wel wat ik bedoel,' zeg ik terwijl ik mijn handen in mijn zij zet. 'Ik had het eigenlijk meteen al moeten weten, niemand veranderd zo snel.' zeg ik en ik denk even aan het slushie-incident met Blaine.


    Don't be pushed by your problems; be led by your dreams.

    [toen was het dood, ]


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Sebastian

    'Ja, en als ik de échte waarheid vertel geloof je het toch niet' snauw ik.
    Dat ze dachten dat dit mijn eigen plan is, ik heb veel betere plannen.


    El Diablo.